Ik kan niet van alles zien wat het is, maar ziet er zeker niet mals uit zo bij elkaar!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Goodiebag!![]()
![]()
Dat pik ik allemaal in hè. U begrijpt
Klopt, meerdere malen zelfs. Onlangs nog door Barristan: "Great fighter, terrible king".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat eerste: Werd ook ergens in de serie wel aangegeven/duidelijk gemaakt volgens mij.
Wat een taille he, ons Carieske!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zn collega.
quote:
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt![]()
J en D een stelletje en dan samen koning en koningin van Westeros (en evt. “beyond”) is wel echt een beetje mijn droom, maar niemand hier hoeft op zijn/haar achterste poten te gaan staan, want het is niet iets wat ik ook daadwerkelijk zie gebeuren(alhoewel ik wel het idee heb dat het beide “favorietjes” van GRRM zijn, maar dat kan ook heel goed projectie zijn). Wél denk ik dat het Dany (zonder Jon), Jon (zonder Dany), Arya of Bran is, die uiteindelijk op de IJzeren Troon komt te zitten. Kan ik ook prima mee leven en met uiteindelijk Tyrion op de troon ook.
![]()
Is overigens wat ik op dit moment denk, kan in GoT heel goed dat ik in de toekomst alsnog helemaal afknap op één van mijn favorieten of mijn gewenste kandidaten voor op de troon. Een soort van standaard GoT-disclaimer zeg maar
Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.
Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?
Ja, ik ben gisteren geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?
haha klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.
Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.
Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?
Daaromney.
Ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Poemgirl het volgende:
Stannis is volgens mij nog de enige eervolle troonkandidaatBovendien heeft hij best een goed hart.
Dany is geen usurper. Al zal Joffrey dat wel zo zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.
Balon Greyjoy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Recht op de troonquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.
Nee, inderdaad, Joffrey heeft sowieso helemaal geen recht op die troon!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |