Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 02:53 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.

Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?

Ja, ik ben gisteren geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:05 schreef Rijst het volgende:
Zijn er mensen van hier naar de game of thrones exhibition geweest in Amsterdam?

haha klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 13:22 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Teruglezen is niet je sterkte punt of wel.

Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?quote:Op zaterdag 25 mei 2013 04:26 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik zou raar opkijken als Mitt Romney op de Iron Throne eindigt.

Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:26 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar waarom eindigt Mitt Romney niet op de Iron Throne?
Daaromney.

Ditquote:Op zaterdag 25 mei 2013 14:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik schaam mij voor het feit dat ik hardop moest lachen.

Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 21:22 schreef Poemgirl het volgende:
Stannis is volgens mij nog de enige eervolle troonkandidaatBovendien heeft hij best een goed hart.

Dany is geen usurper. Al zal Joffrey dat wel zo zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.

Balon Greyjoy.quote:Op zaterdag 25 mei 2013 22:49 schreef Kirov het volgende:
[..]
Afgezien van hem en Dany waren er toch geen ursurpers meer? Renly is dood en Robb heeft er geen interesse in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Recht op de troonquote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.

Nee, inderdaad, Joffrey heeft sowieso helemaal geen recht op die troon!quote:Op zondag 26 mei 2013 00:25 schreef Franknfurter het volgende:
Dany is de rechtmatige koningin hoor, Joffrey heeft er in ieder geval geen enkel recht op. Dan nog eerder Gendry.

Arya snijd zijn pik eraf, irritant varkenquote:Op zondag 26 mei 2013 01:27 schreef DO2 het volgende:
Sam op de throne. Arya als z'n sletje. Eeuwige Vrede. The End.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |