Ik heb ze nog op de foto staan geloof ik ook, extra stom dat ik het vergeten was dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vingers lagen ook bij de tentoonstelling
Gespierder dan mij, maar niet zo gespierd als dat je wordt van een goede training waarbij de oefeningen en spullen die je gebruikt allemaal goed bedacht zijn. Het kan natuurlijk anders zijn in Game of Thrones, omdat je die wereld niet 1-op-1 mag vergelijken met de echte wereld, maar dat soort gespierde lichamen kwamen bij ons pas voor toen we genoeg begrepen over het lichaam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh ik dacht dat vroeger iedereeen kei gespierd was aangezien ze alles me de hand moesten doen.. maar dat is dus niet zo?
Dit was ik compleet vergeten.. totdat ik vanmiddag de vingers van de Onion Knight zag liggen bij de GoT tentoonstelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.
euh stephen fry is toch geen wetenschapper?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:20 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Gespierder dan mij, maar niet zo gespierd als dat je wordt van een goede training waarbij de oefeningen en spullen die je gebruikt allemaal goed bedacht zijn. Het kan natuurlijk anders zijn in Game of Thrones, omdat je die wereld niet 1-op-1 mag vergelijken met de echte wereld, maar dat soort gespierde lichamen kwamen bij ons pas voor toen we genoeg begrepen over het lichaam.
Althans, dat is wat Stephen Fry erover te vertellen had.
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.
Nee, maar Stephen Fry (en de mensen die in zijn oortje fluisteren) weet wel een heleboel feitjes. En 99 van de 100 keer kloppen ze.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh stephen fry is toch geen wetenschapper?
maareh ik dacht dat ook timmermannen en metselaars zo gespierd waren ondanks hun geringe fitness, dat doen ze al op het werk.
ja oke maar vroeger was er dus nog geen fast food, dus toen kregen ze spierballen maar geen vet. dus daarom dacht ik dat men vroeger wel gespierd was als men goed doorvoed was en zwaar werk had dat men dan dus gespierd wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar Stephen Fry (en de mensen die in zijn oortje fluisteren) weet wel een heleboel feitjes. En 99 van de 100 keer kloppen ze.
Overigens hebben de timmermannen en metselaars die ik ken nou niet bepaald een goed afgetraind lijf. Ze hebben wel spierballen, maar daarmee kom je nog niet op plaatjes als die van een gemiddelde Dothraki krijger uit Game of Thrones.
Er waren anders genoeg dikke rijkelui hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja oke maar vroeger was er dus nog geen fast food, dus toen kregen ze spierballen maar geen vet. dus daarom dacht ik dat men vroeger wel gespierd was als men goed doorvoed was en zwaar werk had dat men dan dus gespierd was
een lekker wild geslacht zwijn!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren anders genoeg dikke rijkelui hoor
Da's echt niet alleen van een Big Mac.
Dat is de grap. In z'n prime was hij vrij duidelijk de beste vechter van Westeros. Toen er echter niet meer gevochten hoefde te worden werd hij snel een dikzak.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
PS: Vonden jullie robert barratheon ook een vetzak ten opzichte van wat ie bereikt heeft op het slagveld?
WOWquote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:41 schreef Vlindur het volgende:
Mn man heeft een goodiebag gekregen![]()
Hij weet alleen niet wat er in zit want hij heeft nog niet gekeken
![]()
![]()
Ook hebben ze nog een rondleiding gehad, ze zijn zelfs in de kelder geweest. Geen idee verder, maar ik ben stikjaloersZe waren er om 11:00 en waren er om 15:00 nog
Dat eerste: Werd ook ergens in de serie wel aangegeven/duidelijk gemaakt volgens mij.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:44 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is de grap. In z'n prime was hij vrij duidelijk de beste vechter van Westeros. Toen er echter niet meer gevochten hoefde te worden werd hij snel een dikzak.
Wel jammer trouwens dat de man dood is. Het hoort bij het verhaal maar ik vond het een leuk karakter met een goede acteur
Ik kan niet van alles zien wat het is, maar ziet er zeker niet mals uit zo bij elkaar!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:53 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Goodiebag!![]()
![]()
Dat pik ik allemaal in hè. U begrijpt
Klopt, meerdere malen zelfs. Onlangs nog door Barristan: "Great fighter, terrible king".quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:49 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat eerste: Werd ook ergens in de serie wel aangegeven/duidelijk gemaakt volgens mij.
Wat een taille he, ons Carieske!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:57 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van zn collega.
quote:
Ik hoop eigenlijk dat het een personage is waarvan je het gewoon niet verwacht of een personage wat erg gehaat wordt. GoT mag gewoon niet goed aflopen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Klopt![]()
J en D een stelletje en dan samen koning en koningin van Westeros (en evt. “beyond”) is wel echt een beetje mijn droom, maar niemand hier hoeft op zijn/haar achterste poten te gaan staan, want het is niet iets wat ik ook daadwerkelijk zie gebeuren(alhoewel ik wel het idee heb dat het beide “favorietjes” van GRRM zijn, maar dat kan ook heel goed projectie zijn). Wél denk ik dat het Dany (zonder Jon), Jon (zonder Dany), Arya of Bran is, die uiteindelijk op de IJzeren Troon komt te zitten. Kan ik ook prima mee leven en met uiteindelijk Tyrion op de troon ook.
![]()
Is overigens wat ik op dit moment denk, kan in GoT heel goed dat ik in de toekomst alsnog helemaal afknap op één van mijn favorieten of mijn gewenste kandidaten voor op de troon. Een soort van standaard GoT-disclaimer zeg maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |