quote:Op vrijdag 24 mei 2013 00:51 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Onzin. Jon is een Lannister
[ afbeelding ]
Met "behond" bedoelde ik trouwens "beyond" (altijd leuk om fouten te zien als iemand je tekst quotequote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:00 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Zou op zich wel passen en heel "Ice and Fire" zijn.
Hij was dik aan het winnen anders, totdat Tywin te hulp kwam.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niets heldhaftigs zien doen! Wat, king's landing aanvallen? Nou DAT was een succes
Het lijkt me geweldig, dat stel als koning en koninginquote:Op donderdag 23 mei 2013 23:45 schreef Forbry het volgende:
Ik ben mij er volledig van bewust dat mijn droomeinde een vreselijk, zelfs onrustbarend te noemen, "Ken & Barbie"-gehalte heeft![]()
Ben wel benieuwd wat anderen hier graag zouden willen zien op het aller- allerlaatst
Dit hebben we te danken aan het voormalige Noorden van de VS, dat zo nodig de slavernij wilde afschaffen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
OKE WIE HEEFT DAT KUT MEMORIAL DAY BEDACHT
Heel game of trhones gaat over slaven bevrijden, dus waarom zenden ze dat dan niet gewoon uit!?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dit hebben we te danken aan het voormalige Noorden van de VS, dat zo nodig de slavernij wilde afschaffen.
Ik wou dat ik jou wasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Deceit het volgende:
heb seizoen 1 en 2 gehaald en vanaaf maar eens beginnen met s01e01
Grey Worm approves this message.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heel game of trhones gaat over slaven bevrijden, dus waarom zenden ze dat dan niet gewoon uit!?
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik snap 'm nie (zou ik alleen doen als het Tyrion of Jamie betrof)
"The good doesn't wash out the bad"quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.
Die vingers lagen ook bij de tentoonstellingquote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Davos is een paar vingers kwijt. Toen Stannis hem beloonde voor zijn hulp, heeft hij hem tegelijk ook gestraft voor zijn gesmokkel.
Lekker als je alle seizoenen nog voor de boeg hebtquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:52 schreef Deceit het volgende:
heb seizoen 1 en 2 gehaald en vanaaf maar eens beginnen met s01e01
Ik heb ze op foto's gezien ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vingers lagen ook bij de tentoonstelling
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:54 schreef DO2 het volgende:
[..]
Grey Worm approves this message.
[ afbeelding ]
Hij heeft geen tietjes he?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!
Nee, ze kwamen mij iig sowieso al niet bekend voor. Het is dat het er bij stond op een bordjequote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik heb ze op foto's gezien ja.Volgens mij hebben we ze in de serie niet eens gezien, of wel? De vingers zelf bedoel ik dan, het zakje heb ik wel gezien.
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:00 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
als dat skarminkel de leider van een slavenleger voor moet stellen hoe slechte kut casting heb je dan!
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.
Kom er net ook achter, zat even inside the episode te kijken op youtube. Daarna even op IMDb en dan ja hoor 2 juni pasquote:Op vrijdag 24 mei 2013 14:13 schreef Maanvis het volgende:
OKE WIE HEEFT DAT KUT MEMORIAL DAY BEDACHT
oh ik dacht dat vroeger iedereeen kei gespierd was aangezien ze alles me de hand moesten doen.. maar dat is dus niet zo?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:11 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ligt eraan welk beeld je wil scheppen. Alleen heb ik het idee dat ze dat bij de casting niet helemaal weten. Als je een meer realistisch beeld wil scheppen, moet je qua fysiek eigenlijk geen goed getrainde mensen inhuren. Een mooi getraind komt in zo'n ongeavanceerde wereld als die van Westeros/Essos waarschijnlijk niet voor. Op Aarde kwamen zulke lichamen meer dan 150 jaar geleden eigenlijk ook niet voor. Maar het is een fantasyserie, dus als maker heb je de vrijheid om voor zeer gespierde knappe mensen te kiezen.
Ze zien er goed gevoed uit vind ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 16:15 schreef dikkedaniel het volgende:
[..]
Dat slavenleger werd door de slavenhandelaar als krachte (welliswaar gecastreerde) meedogenloze huurlingen neergezet. Het lijken verdomme wel uitgehongerde Ethiopiërs.
Oh ja, dat was ik ff helemaal vergeten!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |