quote:Op maandag 25 maart 2013 18:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
En niemand die doorheeft dat er helemaal geen Disturbia uit 1977 bestaat en dat het over Suspiria gaat?
Ach ja, details.
TV / [USA] Game of Thrones #84: Sansa en de dwergquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:47 schreef VeX- het volgende:
Kan er misschien (strenger) gemodereerd worden in het Game of Thrones topic? Het is het populairste tv-serie topic van het forum, maar na tientallen delen is de boodschap dat we alleen de serie bespreken nog steeds niet aangekomen. Er wordt nog steeds regelmatig door boeklezers gespoilerd (zelfs zonder tags).
In een serie als Game of Thrones kan dat al snel je kijkplezier vergallen en er zijn nu al veel users die liever uit het topic wegblijven (soms wordt dat zelfs door boekenlezers aanbevolen).
Af en toe een reactie van een oplettende mod zou denk ik veel verschil maken.
Om wat voor posts gaat het dan? Toen daar gisteren naar werd gevraagd ging het enkel om SC-posts zoals "Doei, ik ga naar huis" en die zijn op een hand te tellen. Ik weet niet of er in de tussentijd nog wat gebeurd is.quote:Op donderdag 9 mei 2013 11:36 schreef Mike het volgende:
Alle troep verwijderd. Ik heb in al die jaren dat ik mod ben nog nooit zo'n troep meegemaakt in een reeks als in deze...is het nou echt zo moeilijk om je hier normaal te gedragen en de serie te bespreken zonder spoilers en gezeik? Ik ga hier gewoon voortaan alles verwijderen dat hier weer over begint.
Eventuele reacties hierop mogen in het Feedbacktopic. Alles wat in dit topic nog erover gezegd wordt, wordt verwijderd.
Gewoon het oeverloze gezeik op elkaar over spoilers of gedrag. Het ging er al weer uren niet over de serie. Dat is dus allemaal verwijderd.quote:Op donderdag 9 mei 2013 15:24 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Om wat voor posts gaat het dan? Toen daar gisteren naar werd gevraagd ging het enkel om SC-posts zoals "Doei, ik ga naar huis" en die zijn op een hand te tellen. Ik weet niet of er in de tussentijd nog wat gebeurd is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alvast bedankt.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Dank, zo ziet hij er weer een stuk beter uit dan al die kruisjes die er stonden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |