abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91789875
OP komt zo
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 24-01-2011 11:15:30 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91790019
Qua DM's liep er toch ergens een topic in FB? Iets met de layout ofzo?

Kunnen wij ook weinig aan doen ben ik bang. Of het nu wel of niet vlekkeloos werkt, je zou de bevestiging krijgen van je eigen bericht. Dus dan moet je er vanuit gaan dat ie overkomt, maar dat is geen 100% zekerheid. Soms als het technisch hapert komen ze een dag later en staat je scherm vol :P

Volgens mij kun je ze ook niet blocken, maar goed, daar kan iemand in FB beter antwoord op geven dan wij, gaan we ook niet over denk ik. Tot nu toe werkt het redelijk goed.
pi_91797979
Vrouwen met hoofddoek mogen de bus niet meer in (PVV)

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:43:06 #4
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91798437
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
Als user zie je het niet in de reacties maar alleen in het profiel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91798716
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Zo is het voor ons zichtbaar, niet voor users :)
pi_91831491
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

O.a. Jewwatch is een bekende anti-semitische site, ik snap niet dat dit soort mensen hier toegelaten worden, zeer verontrustend.
Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
Dat vind ik dan weer verontrustend.
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's wel vreemd inderdaad, Kees22 duikt sowieso wel veel op met hetzelfde riedeltje.
Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:44:54 #7
42366 Staal
pi_91832000
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

[..]

Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Eng kereltje met missiegedrag.
Un certain jeune homme
pi_91832679
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91832885
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Het zal wel.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 14:39:26 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_91848154
tvp!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_91856448
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91864409
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kap eens met die slowchat hier!
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 01:16:33 #14
8781 crew  Frutsel
pi_91926766
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Eng kereltje met missiegedrag.
Ja en?
Ben ik soms de enige in dit soort fora?
pi_91933346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Ik ben hooguit nieuwsgierig of het vanuit jezelf komt of dat je er begeleiding/team bij hebt. Aan de hand van je reageren vraag ik mij dat af. Dat je een missie hebt was me al wel een tijdje duidelijk. Maakt me ook totaal niet uit, en daar zullen er idd wel meer van zijn en zie het dus wel vaker.

Misschien verder maar in SC mocht je een antwoord willen geven :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:28:52 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974553
"PVV'ers beter doodschieten"

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.

[ Bericht 24% gewijzigd door zoalshetis op 28-01-2011 01:34:09 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:36:29 #18
42366 Staal
pi_91974769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.
Een moderator moet het topic sluiten.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:42:26 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974909
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:47:57 #20
42366 Staal
pi_91975024
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Je valt me toevallig alweer op met je jodenhaat.
Blijkbaar krijg je alle ruimte. Ik vind je een eng persoon met missiegedrag.
En users met eng missiegedrag vinden uiteindelijk geen podium op FOK! Ik ben gelukkig geen mod en hoef daar geen donder aan te doen. Gelukkig maar. :).
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:50:04 #21
42366 Staal
pi_91975063
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:01:07 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91975353
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
lezen kan je ook al niet.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:13:53 #23
42366 Staal
pi_91975593
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lezen kan je ook al niet.
Ik kan prima lezen. Blijkbaar kun je niet goed schrijven. Anders zou je hier ook niet zo miezemauzen.
En ik ken je goed genoeg om te weten dat jij niet voor links opkomt en wat zij ervan vinden. Je wilt Re aanvallen en je vangt bot. :).
Un certain jeune homme
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:17:03 #24
8781 crew  Frutsel
pi_91978356
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

Het topic sluit bij 300 posts, 301 is dus overbodig..
En btw, volgens mij was de klacht richting Re, niet richting Staal :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

Jammer dat ik dat idd ook niet eerder zag, anders had het topic direct op slot gekunt aangezien degene die het topic laat ontsporen ook de TS is.
pi_91979241
Kunt u aub de TT aanpassen aan het laatste nieuws?

Nieuw dienstpistool komt veel later

Laatste nieuws:

'Aankoop politiepistool niet zuiver'
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 09:59:18 #26
137949 Disana
pi_91979344
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef Staal het volgende:

Ik ben gelukkig geen mod
Je overweldigende aanwezigheid hier zou bijna anders doen vermoeden.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 10:05:42 #27
8781 crew  Frutsel
pi_91979485
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef apple_pie het volgende:
Kunt u aub de TT aanpassen aan het laatste nieuws?

Nieuw dienstpistool politie niet zuiver

Laatste nieuws:

'Aankoop politiepistool niet zuiver'
volgende keer aub een nieuw topic openen,vanuit de huidige bron en dan eventueel verwijzen naar het oude topic uit 2009 in je openingspost, dan krijg je bij zon oud topic ook geen verwarring over de titel.
pi_91979879
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

volgende keer aub een nieuw topic openen,vanuit de huidige bron en dan eventueel verwijzen naar het oude topic uit 2009 in je openingspost, dan krijg je bij zon oud topic ook geen verwarring over de titel.
Ok.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:03:27 #29
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91990515
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef DenizFM het volgende:
Ik ben opzoek naar iemand die aanstaande zondag rond 2 uur in de studio ter Hilversum live op de radio mijn OV-Chipkaart wil kraken. Iemand die dat leuk lijkt? M'n producer is te bereiken via redactie@duidelijkdeniz.nl.
Kan een modje hier ff naar kijken?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:07:07 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91990640
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

waarom? de overheid heeft keihard gefaald en was uiterst arrogant. verdiende lesje. iemand die wil aantonen hoe makkelijk het te kraken is lijkt me eerder een zegen voor de overheid dan een bedreiging.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 15:29:18 #31
8781 crew  Frutsel
pi_91991629
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

gedaan :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom? de overheid heeft keihard gefaald en was uiterst arrogant. verdiende lesje. iemand die wil aantonen hoe makkelijk het te kraken is lijkt me eerder een zegen voor de overheid dan een bedreiging.
dat hoort in dat topic, niet hier. Bemoeial :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:06 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91997033
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
Dat begrijp ik en ben het 100% met je eens. Wat mij betreft delen ze die gekraakte kaarten massaal uit om die kutchip definitief de kop in te drukken. Maar Fok! kan in de problemen komen door dit soort verzoeken te honoreren of te laten staan.
DeviantArt
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 18:34:10 #33
137949 Disana
pi_92000406
Ik snap het niet helemaal, zie ik het goed en worden er topics van hier overgeheveld naar het midden oosten forum? Of moeten we allemaal daar verder posten?

Inmiddels duidelijk. Maar wel even schrikken als je hier hele topics ziet verdwijnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Disana op 28-01-2011 18:41:25 ]
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 18:41:55 #34
8781 crew  Frutsel
pi_92000799
Bedankt voor de tip :{
pi_92002714
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet helemaal, zie ik het goed en worden er topics van hier overgeheveld naar het midden oosten forum? Of moeten we allemaal daar verder posten?

Inmiddels duidelijk. Maar wel even schrikken als je hier hele topics ziet verdwijnen.
Vertel! Ik weet van niets anders dan dat er heel misschien een forum bij zou komen.

Dat nieuwe tijdelijke forum snap ik wel. Net als AEX etc etc kan je wat uitgebreider over dingen praten, en het blijkt aardig heftig daar, maar ons is altijd verteld niet nieuws leeg te schoppen. Topics konden prima naast elkaar bestaan..handig wanneer we het ook even hoorden dat de regels weer veranderd zijn. Nou ja, hoop dat de users van nieuws gewoon nieuws blijven posten. Waar dan ook over.

Ik wil niet graag zien dat nieuws het afvalputje gaat worden van FOK! wanneer topics toch uit nieuws worden gehaald Ook opmerkelijk nieuws is dus welkom. ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 19:24:54 #36
137949 Disana
pi_92002917
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Vertel! Ik weet van niets anders dan dat er heel misschien een forum bij zou komen.

Dat nieuwe tijdelijke forum snap ik wel. Net als AEX etc etc kan je wat uitgebreider over dingen praten, en het blijkt aardig heftig daar, maar ons is altijd verteld niet nieuws leeg te schoppen. Topics konden prima naast elkaar bestaan..handig wanneer we het ook even hoorden dat de regels weer veranderd zijn. Nou ja, hoop dat de users van nieuws gewoon nieuws blijven posten. Waar dan ook over.

Ik wil niet graag zien dat nieuws het afvalputje gaat worden van FOK! wanneer topics toch uit nieuws worden gehaald Ook opmerkelijk nieuws is dus welkom. ^O^
Nou ik zat raar te kijken toen er ineens een sticky topic kwam met een soort samenvattingen van het nieuws uit Egypte, geplukt uit ons lopende Egypte topic. Toen verdween het ineens weer, maar waren onze topics ook weg. Pas daarna werd sticky gemeld dat er een nieuw forum is en toen snapte ik het weer.

Nee ik hoop ook niet dat NWS een soort 'restjes' forum wordt. Maar dat zal toch niet? Al vind ik het heel jammer dat ik niet meer gewoon ook hier terecht kan voor Tunesië en het midden oosten, het was wel netjes geweest als het overhevelen even was gemeld.
pi_92003002
Het M-O subforum Midden-Oosten is opgezet als tijdelijk forum omdat de vlam daar flink in de pan slaat. Of er nog een apart topic in NWS achterblijft is aan de NWS mods lijkt me. Kan zeker geen kwaad.

En het hele verhaal is in een kwartiertje opgezet vandaar dat het wat rommelig is :P
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 19:28:09 #38
8781 crew  Frutsel
pi_92003080
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Het M-O subforum Midden-Oosten is opgezet als tijdelijk forum omdat de vlam daar flink in de pan slaat. Of er nog een apart topic in NWS achterblijft is aan de NWS mods lijkt me. Kan zeker geen kwaad.

En het hele verhaal is in een kwartiertje opgezet vandaar dat het wat rommelig is :P
Ik zal jou eens in een kwartier opzetten, eens kijken wat daar voor rommel van komt :{ :P
pi_92003200
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zal jou eens in een kwartier opzetten, eens kijken wat daar voor rommel van komt :{ :P
Dat wil ik je niet aandoen.
pi_92003390
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:

Je leest niet. Ik begrijp dat dat forum er is. Ik snap niet dat weer bij ons de boel weggehaald gaat worden. Dus ik begrijp dat het forum er is

Maar niet waarom ineens onze topics weggehaald moeten worden. Het is niet voor het eerst. Nou ja, weet ik weer wat nieuws is..

Als enige een hoer met heel veel pooiers :7
pi_92003959
Lijkt me een discussie die je áchter de schermen moet houden.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_92004581
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor. Ik lek niet. De users van NWS zijn voor mij net zo belangrijk als ook Danny met de users van FOK! post. Zie feedback :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:16:10 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92033927
Sharia op Urk ingevoerd

Kan er even 'IN Urk' van gemaakt worden? Urk is al een paar jaar geen eiland meer, maar gewoon omringd door land.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_92034626
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sharia op Urk ingevoerd

Kan er even 'IN Urk' van gemaakt worden? Urk is al een paar jaar geen eiland meer, maar gewoon omringd door land.
Het is in het geval van Urk toch echt 'op Urk' zo noemt iedereen die er in een redelijke straal omheen woont ook.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:15:14 #45
66444 Lord_Vetinari
pi_92036137
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is in het geval van Urk toch echt 'op Urk' zo noemt iedereen die er in een redelijke straal omheen woont ook.
Als het merendeel van de mensen een onderzeeboot een vliegtuig noemt, betekent dat niet dat het ding kan vliegen. oftewel: Ook al doen veel mensen het fout, dat maakt het niet goed.

'Op' wordt alleen in bepaalde bepalingen van plaats gebruikt (op een eiland, op een dijk), maar je woont 'in' een plaats. En Urk WAS een eiland, maar IS dat niet meer, dus is het 'in Urk'.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:16:06 #46
137949 Disana
pi_92036165
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als het merendeel van de mensen een onderzeeboot een vliegtuig noemt, betekent dat niet dat het ding kan vliegen. oftewel: Ook al doen veel mensen het fout, dat maakt het niet goed.

'Op' wordt alleen in bepaalde bepalingen van plaats gebruikt (op een eiland, op een dijk), maar je woont 'in' een plaats. En Urk WAS een eiland, maar IS dat niet meer, dus is het 'in Urk'.
Ik ben van oorsprong een westerling en ook ik weet niet beter dan 'op Urk'.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:18:27 #47
66444 Lord_Vetinari
pi_92036241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben van oorsprong een westerling en ook ik weet niet beter dan 'op Urk'.
Ja, omdat iedereen erin persisteert om het fout te doen. Op het moment dat Urk ophield een eiland te zijn, veranderde taalkundig de bepaling van plaats met betrekking tot Urk van 'op' naar 'in'. Traditie doet daarbij niet ter zake.
pi_92036315
Zolang men in de nieuwsberichten deze 'fout' ook maakt zie ik verdomde weinig reden om FOK er op aan te passen...
het is gewoon 'Op Urk'
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:21:24 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_92036357
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef du_ke het volgende:
Zolang men in de nieuwsberichten deze 'fout' ook maakt zie ik verdomde weinig reden om FOK er op aan te passen...
het is gewoon 'Op Urk'
Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:24:20 #50
137949 Disana
pi_92036467
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, omdat iedereen erin persisteert om het fout te doen. Op het moment dat Urk ophield een eiland te zijn, veranderde taalkundig de bepaling van plaats met betrekking tot Urk van 'op' naar 'in'. Traditie doet daarbij niet ter zake.
Is dat nou wel zo, of is dat iets wat jij als purist graag ziet? Als we even nadenken komen we vast op nog veel meer voorbeelden van taalkundig niet meer juiste zaken die nog in gebruik zijn :)
pi_92036773
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
Het is maar de vraag of dat echt het goede voorbeeld is. In elk geval is er volgens mij geen enkele reden een TT aan te passen als het ook zo in het originele bericht gebruikt wordt.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:33:24 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_92036841
Beetje jammer, die angst van sommige personen hier...
pi_92036910
Het is uiteraard niet aan mij maar je kan ook doorschieten...
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:37:58 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037045
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt

quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
lol
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:40:14 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_92037112
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt
Dus als het artikel oorspronkelijk een persoonsvorm met een d schrijft, nemen we dat klakkeloos over, tenzij de TS om wijziging vraagt?

Maar goed, het verrast me allerminst..
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:42:52 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037198
ik zou er geen problemen mee hebben nee en als TS de fout er zelf uithaalt ga ik het ook niet terugzetten :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:44:11 #57
137949 Disana
pi_92037237
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:46:35 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037335
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker :D

dan is het weer op Urk _O-
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:46:48 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_92037346
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is... :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:48:59 #60
137949 Disana
pi_92037433
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is... :P
Nu vat je hem ;)
pi_92037731
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef sp3c het volgende:
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker :D

dan is het weer op Urk _O-
En ze moeten nog een aardig stuk de klein in zakken voor ze het 'op' gevoel kwijt zijn :+
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:23:40 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92038878
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg ^O^
pi_92039575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef sp3c het volgende:
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg ^O^
Goed plan.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 14:41:07 #64
137949 Disana
pi_92039595
Het boer zoekt vrouw topic begint vanaf hier

Grote finale boer zoekt vrouw afgelast

een beetje raar te worden.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:49:28 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92039980
raar is het goede woord idd

of wazig :D

ik houd het ff in de gaten
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:35:55 #66
66444 Lord_Vetinari
pi_92044006
Hoort dat topic overigens niet in FTR of SHO?
pi_92044501
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2011 @ 22:27:31 #68
137949 Disana
pi_92104178
http://forum.fok.nl/user/history/333689

Zit heel Fok onder te spammen met hetzelfde zinnetje.
pi_92104454
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
Of die drugs tenminste tussen haakjes : 'om drugs'

Ben het eens, heb daar ook al aan gedacht.
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 22:38:39 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92104801
ik twijfel eerlijk gezegd

nu geloof ik eerlijk gezegd wel dat het een gefabriceerde aanklacht is maar ze is wel geexecuteerd om drugs
pi_92107134
laat het maar zo, dadelijk denkt iedereen die het leest weer meteen dat het echt om drugs ging terwijl het slachtoffer nooit drugs gebruikte en er gewoon is ingeluisd
pi_92110884
Ander puntje: moet het niet zijn Iraans-Nederlands? Ze is immers van geboorte Iraans en pas later Nederlands geworden.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:31:55 #73
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_92116221
Misschien kan dit ook naar Midden-Oosten ?

Demonstranten botsen met politie Sudan
pi_92155664
Comité: 'Auschwitz moet nationaal herdacht'

Kan een mod hier het woord worden achter plakken?
pi_92158404
Hei, tof!
pi_92164924
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 11:20:27 #77
8781 crew  Frutsel
pi_92165040
quote:
Thx
User heeft inmiddels eerder vanochtend ook een bericht gehad
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 14:08:34 #78
137949 Disana
pi_92171449
Weigert je docent een hand te geven?

HvA: vrouwen hand weigeren moet kunnen

Dubbelaartje. Nou ja, min of meer. Zit je op discussieforum Fok, word je uitgenodigd het ergens anders te komen bespreken :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 februari 2011 @ 14:34:06 #79
862 Arcee
Look closer
pi_92172581
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 15:53:22 #80
8781 crew  Frutsel
pi_92176550
Neuh laat maar ff staan. Dat forum loopt lekker, kent inmiddels ook zijn eigen supportersschare en in NWS zul je ook wel egypte ontwikkelingen houden, daar is het inmiddels ook nieuws voor. Maar het staat je uiteraard vrij daar in MO ook een topic over te openen :)
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 15:54:10 #81
8781 crew  Frutsel
pi_92176603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Weigert je docent een hand te geven?

HvA: vrouwen hand weigeren moet kunnen

Dubbelaartje. Nou ja, min of meer. Zit je op discussieforum Fok, word je uitgenodigd het ergens anders te komen bespreken :)
Was al opgelost zie ik :)
pi_92308520
User gaat off-topic en niet inhoudelijk door een taal-opmerking te plaatsen:

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tip 1: leer Nederlands.
Daarna: leer begrijpend lezen.

En over de ironie achter de opmerking:

[..]

ga ik het niet eens hebben...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:16:39 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_92310985
Mag de TT van Amerikanen dwingen .com, .net en .org sites offline wat realistischer? Het gaat om 10 stream-sites, die off-line zijn gehaald. Zoals het er nu staat is het net of de US regering stelselmatig bezig is om .com, .net en .org sites off-line te dwingen en te vervangen door iets anders.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 09:38:38 #84
8781 crew  Frutsel
pi_92311476
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef vergezocht het volgende:
User gaat off-topic en niet inhoudelijk door een taal-opmerking te plaatsen:

[..]

Prima, maar laat zelf opmerkingen als lulhannes, dildo, reet, anus ook maar achterwege.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT van Amerikaanse rechter laat tien (sport)streamsites offline halen wat realistischer? Het gaat om 10 stream-sites, die off-line zijn gehaald. Zoals het er nu staat is het net of de US regering stelselmatig bezig is om .com, .net en .org sites off-line te dwingen en te vervangen door iets anders.
Zo beter? Het is wel de originele titel die gebruikt wordt, maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken, want nu lijkt het wel off idd alle .com etc sites down gaan :{
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:38:32 #86
42366 Staal
pi_92358285
Voordat ik iets midden in de nacht ga openen, is er geen Australie topic?
Kan het in NWS iig niet zo snel vinden.
Un certain jeune homme
pi_92359279
Dacht dat die stickey stond? Wanneer er meer nieuws over is mag dat natuurlijk. Waarom niet?
pi_92368548
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja want asielzoekers en immigranten staan bekend dat ze netjes hun tuintje bijhouden, geen overlast veroorzaken en regelmatig de buren op de koffie laten komen.

Ze zijn een last, en meer niet.
Racisme/xenofobie/discriminatie/etc/
pi_92369361
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Komop. In een land zo groot als Oeganda moet er toch wel één eerlijke neger te vinden zijn.
Topic met racistische insteek.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 14:19:30 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92369530
laatste zin eruit gehaald
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:27:07 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92369835
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Topic met racistische insteek.
Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.
En bij twijfel altijd melden bij de autoriteiten. Zo is de USSR ook groot geworden.
Als je de moeite had gedaan om te lezen dan had je gezien dat het helemaal geen racistische insteek had. En ook laf dat je jouw eigen post en mijn reactie daarop weer hebt laten verwijderen.
The End Times are wild
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:53:18 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92370763
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.
En bij twijfel altijd melden bij de autoriteiten. Zo is de USSR ook groot geworden.
Als je de moeite had gedaan om te lezen dan had je gezien dat het helemaal geen racistische insteek had. En ook laf dat je jouw eigen post en mijn reactie daarop weer hebt laten verwijderen.
daar wil ik nog aan toevoegen dat die oh zo beschaafde gelly juist diegene is die stookt, vuilspuit en ronduit onbehoorlijk reageert als het hem niet zint.

jammer dit.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 15:27:37 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92371706
ik heb zijn eigen post en je reactie daarop verwijderd zonder inbreg va gelly want dat ging wmb nergens over

maar die laatste zin vond ik idd wat overdreven zeker als je er een topic mee wilt staren
pi_92372583
Ik word lastiggevallen door een bepaald user in mijn PM.
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.

Waar kan ik hem opsturen zodat een mod/FA hem kan bekijken?
pi_92372958
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.

mailen naar forum@fok.nl
pi_92374845
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

mailen naar forum@fok.nl
Dat heb ik gedaan, hoe lang voordat ik antwoord heb?
pi_92374932
tot de FA's wakker zijn en het lezen :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:39:55 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92378532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:

ja, dat was ik! omdat je een domme, onbenullige en eigenlijk zielige zuiger bent! zal ik de pm ff hier plaatsen?

komt ie. pm van mij aan vergezocht:

" :) ik hoorde dat je flink op je sodemieter krijgt achter de schermen. zowel van mods als fa's. dat is een goede zaak. je bent namelijk een onbehoorlijk en laf personage. en natuurlijk een troll van jewelste zonder dat je de nederlandse taal machtig bent. je zou zo een kloon kunnen zijn van een imbeciel personage als meki oid".

dit zei ik naar aanleiding van je gejank in nws fb, terwijl je alleen maar loopt te zuigen en nauwelijks iets toevoegt. maar wel mensen negatief benadert, de taal niet machtig bent en loopt te kutten sinds je eerste post hier op fok!

zullen vast veel mensen het mee oneens zijn, omdat je net doet of je een interessant personage bent.

ik dacht, doe het ff via je pm. zodat je er van leert, maar blijkbaar wil je het liever en plein public. ook goed hoor. ik vreet je rauw. inteelt neefje van meki. of heet je misschien deadre?

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 05-02-2011 18:48:14 ]
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 18:59:05 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92379224
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig

en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:00:48 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92379282
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:

en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
who cares. hij zit gewoon te zuigen in haast elk topic. en straf krijgen? ik neem het als een man. kom maar! :')
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 19:05:16 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92379426
mweh
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:07:55 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92379514
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 19:05 schreef sp3c het volgende:
mweh
dat dus. hou die knuppel in de gaten, want het is een janknicht eerste klasse die alleen maar loopt te zuigen. ik doe dit soort dingen liever eerste klas.
pi_92395813
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:

Apart gedrag wel:iemand op stang proberen te jagen met verzonnen beschuldigingen.
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 00:57:12 #104
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92396247
heb jij toch nix mee te maken verder?
pi_92396628
Behalve dan dat iemand dat onlangs ook met mij probeerde.
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 01:34:18 #106
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92397255
FA's mailen
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 15:50:06 #107
137949 Disana
  zondag 6 februari 2011 @ 16:38:12 #108
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92415871
Kunnen jullie dit topic ff opschonen van onzin? Ik weet dat ik er zelf aan heb mee gewerkt maar het hoort er eigenlijk niet thius. :@

bvd ^O^
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zondag 6 februari 2011 @ 17:59:54 #109
66444 Lord_Vetinari
pi_92419180
Iran verbiedt westerse kost in kookprogramma's op tv

Schopje MO of slotje of zo? Dit is echt te zielig voor woorden.
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 18:26:14 #110
137949 Disana
pi_92420290
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Schopje MO of slotje of zo? Dit is echt te zielig voor woorden.
Nee het had een leuk topic kunnen zijn maar zoalshetis zit het volkomen te verzieken met persoonlijke aanvallen.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:29:51 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92420442
disana. met alle respect ben jij degene die aan het verzieken is. en het is persoonlijk omdat jij je persoonlijke mening geeft en nog niets van afkeur laat zien jegens dit idiote iraanse besluit. niet de boel gaan omdraaien aub. staat je hee;l slecht. bovendien praat je echt onzin en probeert iets goed te praten wat niet goedgepraat kan worden. ook blijk je een gebrek aan kennis van kookprogramma's te hebben.
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 18:32:05 #112
137949 Disana
pi_92420533
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
disana. met alle respect ben jij degene die aan het verzieken is. en het is persoonlijk omdat jij je persoonlijke mening geeft en nog niets van afkeur laat zien jegens dit idiote iraanse besluit. niet de boel gaan omdraaien aub. staat je hee;l slecht. bovendien praat je echt onzin en probeert iets goed te praten wat niet goedgepraat kan worden. ook blijk je een gebrek aan kennis van kookprogramma's te hebben.
Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens met

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het gaat om jouw onnozele drang om dit soort idiote acties te vergoeilijken.
Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:33:05 #113
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92420575
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens met

[..]

Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.
nou prima. en in het beste geval word ik wel gebanned. jij lekker je zin en kan je weer onzin posten in een topic waar je blijkbaar geen (franse of hollandse) kaas van gegeten hebt.
pi_92420672
De eerste kwam van Disana toch :?
quote:
13s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Disana het volgende:

[..]

Tja als jij de premissen uit gaat breiden heb ik het altijd mis natuurlijk.
*verderlurkt*
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 18:43:52 #115
137949 Disana
pi_92421131
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
De eerste kwam van Disana toch :?

[..]

*verderlurkt*
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:45:14 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92421202
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
misschien moet je eens wat minder hysterisch reageren als je kritiek krijgt op onzin. je tr zal vast met veel gejuich ontvangen zijn.
pi_92421208
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:

[..]

"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"

De liefde straalt verder wel van het topic af zeg :D
Wat een stelletje haatbaarden, alsof er alleen bij de naam van een user al schuim in de mondhoeken verschijnt.
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 18:47:08 #118
137949 Disana
pi_92421295
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:

[..]

"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"

De liefde straalt verder wel van het topic af zeg :D
Wat een stelletje haatbaarden, alsof er alleen bij de naam van een user al schuim in de mondhoeken verschijnt.
Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:48:47 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92421358
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.
schelden? ik vertel gewoon dat je onzin aan het reppen bent. is dat al schelden tegenwoordig? dan had ik al heel wat tr's kunnen sturen, maar gelukkig ben ik niet zo hysterisch. misschien zie je het morgen helderder? ik hoop het voor je.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:54:45 #120
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92421674
MODS!!! WAAR ZIJN JULLIE!!?? HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND!!! :')
  zondag 6 februari 2011 @ 18:57:27 #121
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92421822
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
MODS!!! WAAR ZIJN JULLIE!!?? HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND!!! :')
lol.
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 19:01:18 #122
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92422010
wtf?
  zondag 6 februari 2011 @ 19:01:46 #123
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422036
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef sp3c het volgende:
wtf?
:P
.
.
.
O-)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:02:37 #124
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92422083
hoop dat paddy zorgvuldig is met haar bezem. want het tr zal wel uitwijzen dat ik gigantisch aan het schelden ben op posts die niet aantonen dat het verbieden van westerse kookprogramma's ridicuul is.

mijn god, waar gaat dit heen hier.
pi_92422137
Ironisch: in een prima discussie over Iran begint paddy weer es te censureren,

Vrijheid is blijkbaar slechts voor sommigen weggelegd. :r :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92422198
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
hoop dat paddy zorgvuldig is met haar bezem.
Ja nou! Goeie censuur is nooit weg natuurlijk. De DDR heeft er jarenlang op gedraaid, Met paddy's instemming,

:r
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 6 februari 2011 @ 19:04:43 #127
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422202
quote:
13s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ironisch: in een prima discussie over Iran begint paddy weer es te censureren,

Vrijheid is blijkbaar slechts voor sommigen weggelegd. :r :r
En dat zonder dat ze er is! :')
pi_92422214
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

En dat zonder dat ze er is! :')
Sure. Lees het topic dan man. :r

zondag 6 februari 2011 @ 19:05:42 #129
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92422249
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja nou! Goeie censuur is nooit weg natuurlijk. De DDR heeft er jarenlang op gedraaid, Met paddy's instemming,

hey! paddy is ok. ok.

hoop dat ze inziet dat het allemaal meevalt en sommige users gewoon hypocriet zijn.
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 19:06:03 #130
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92422262
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

stapje te ver dude }:|
pi_92422271
Voor de luie zakken:

Een discussie midden afkappen omdat je tampon ff verkeerd zit, tering jantje :r

zondag 6 februari 2011 @ 19:07:46 #132
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422344
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Sure. Lees het topic dan man. :r
Eh sorry! :') Volgens mij gaat het nu over dit topic en niet over wat anders! ;)
  zondag 6 februari 2011 @ 19:10:40 #133
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422466
quote:
13s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Voor de luie zakken:

Een discussie midden afkappen omdat je tampon ff verkeerd zit, tering jantje :r
Doet toch eens normaal reageren man. :') Denk je nou echt dat men je serieuzer op vat door zulke kansloze taal te uiten? :')
:|W
  zondag 6 februari 2011 @ 19:12:36 #134
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92422561
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Doet toch eens normaal reageren man. :') Denk je nou echt dat men je serieuzer op vat door zulke kansloze taal te uiten? :')
:|W
verwachten op een forum dat mensen je serieus nemen :') .

daarnaast moet ik wel toevoegen dat paddy heel erg serieus is met haar postings en zeker niemand echt voortrekt. dus matador, we zijn het vaak eens met elkaar, maar chill. ze is echt niet slecht of ddr-achtig. alhoewel ik al veel postings van mij weggeooid zie worden omdat disana niet weet waar ze het over heeft. :(
pi_92422643
Als iemand in real life zo door een gesprek zou heentetteren en ons het gesprek onmogelijk zou maken, zou mijn reactie nog heel wat minder mild zijn geweest.

Blijf gewoon met je tengels van andermans gesprekken af Daar gaat het om.

zondag 6 februari 2011 @ 19:14:58 #136
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422660
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

verwachten op een forum dat mensen je serieus nemen :') .

daarnaast moet ik wel toevoegen dat paddy heel erg serieus is met haar postings en zeker niemand echt voortrekt. dus matador, we zijn het vaak eens met elkaar, maar chill. ze is echt niet slecht of ddr-achtig. alhoewel ik al veel postings van mij weggeooid zie worden omdat disana niet weet waar ze het over heeft. :(
Nou ik hoop dat als ik zo een topic wat zeg wel serieus genomen wordt ja. Het is hier toch geen onz? :+
pi_92422674
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef sp3c het volgende:

[..]

stapje te ver dude }:|
Stap te ver? Daar krijg je in POL geeneens een opmerking voor.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:17:01 #138
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422744
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand in real life zo door een gesprek zou heentetteren en ons het gesprek onmogelijk zou maken, zou mijn reactie nog heel wat minder mild zijn geweest.

Ik snap dat je dan boos word maar denk je nou echt dat je met dat geschreeuw van net meer bereikt dan door het normaal en rustig te vertellen wat jij irri vind?
pi_92422747
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Ik heb meer noten op mijn zang. 8-)

† In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 19:17:21 #140
137949 Disana
pi_92422761
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:

Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 19:17:57 #141
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92422793
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cerbie het volgende:

[..]

wat kan mij dat nou schelen
pi_92422859
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik snap dat je dan boos word maar denk je nou echt dat je met dat geschreeuw van net meer bereikt dan door het normaal en rustig te vertellen wat jij irri vind?
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.

Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.

Er is nog een hoop te veranderen :*
Iran onder andere ;)

zondag 6 februari 2011 @ 19:19:09 #143
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422869
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....
pi_92422907
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:

[..]

En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.

En dan nog geen DDR-vergelijking mogen maken... _O-

pi_92422926
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....
Jij zal het niet zolang volhouden in de arena. ):O ~O>

zondag 6 februari 2011 @ 19:20:37 #146
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92422937
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er is nog een hoop te veranderen :*
Iran onder andere ;)
Accepteer dan dat het hier draait om vrijwilligers en begin niet meteen te blazen!
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 19:21:35 #147
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92422989
ze doet gewoon waar ze voor aangesteld is

dan moet je id niet met debiele vergelijkingen gaan strooien
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 19:22:18 #148
137949 Disana
pi_92423019
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.

En dan nog geen DDR-vergelijking mogen maken... _O-
Nou, zo'n 'prima' discussie was het niet voor iedereen. En ik begrijp dat het topic open gaat voordat ze weg moet.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:22:57 #149
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92423049
quote:
10s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jij zal het niet zolang volhouden in de arena. ):O ~O>
En waarom niet? Je begint meteen op het persoonlijke! Ik heb niets tegen jou. Ook niets tegen Paddy en verwoord gewoon wat ik er (tot nu toe) van vind. Waarom dan meteen weer op de persoon spelen?
  Moderator zondag 6 februari 2011 @ 19:26:38 #150
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92423216
het is alweer open zie ik
  zondag 6 februari 2011 @ 19:30:33 #151
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_92423403
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef sp3c het volgende:
Dat scheelt een berg sticky posts! :')
pi_92423480
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef sp3c het volgende:
Het klopt, ik ben even erg streng geweest, maar het is of even dat persoonlijke geneuzel eruit halen, of het topic kunnen sluiten omdat ze het op het laatst alleen nog maar over elkaar tegen elkaar hebben. De meningen over het onderwerp heb ik laten staan als het goed is.

moet weg nu :W
pi_92440088
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 01:34 schreef sp3c het volgende:
FA's mailen
Mwa, ik trek me er zo min mogelijk van aan.
Als het hogere gezag, de feodale hierarchie, boos op me is, hoor ik het wel.
Gescheld en geïnsinueer van collega-gebruikers laat ik bij voorkeur van me afglijden of ik pareer het.
pi_92440979
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Tja.
Iemand begon ooit op hoge toon tegen me te praten en gaf als verklaring: "Ik begin altijd met blazen, want als de melk heet is, wil ik mijn mond niet branden."
Dat was een punt. Maar als de melk niet heet is, en je begint te blazen, wordt ze heet en brand je alsnog je mond.

Een wijze buurman had een andere benadering tegen boze mensen: "Ach joh, pak een bak koffie. Slaan kunnen we altijd nog."
pi_92465054
Racisme

quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Asfyxia het volgende:

[..]

Ik woon momenteel zelf in zo'n burgerlijk blank dorp (na jaren in steden als Rotterdam en Den Haag te hebben vertoefd). En hier wordt weleens een fiets gepikt en er wordt weleens iemand in elkaar geslagen.

Maar niet op deze manier. Niet met 15 hyena's tegelijk tegen één grietje. Dat doen echt alleen Marokkanen. Die hebben lafheid in nu eenmaal in de genen.
  maandag 7 februari 2011 @ 19:01:28 #156
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92469896
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 16:51 schreef gelly het volgende:
Racisme

[..]

gebaseerd op dat topic en vele andere incidenten is het onweerlegbare realiteit.
pi_92507344
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda

Hij is bijna vol, maar er wordt weer ontzettend op de persoon gespeeld.
pi_92514402
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda

Hij is bijna vol, maar er wordt weer ontzettend op de persoon gespeeld.
Te laat. Hij zit vol. Sommige users kunnen blijkbaar niet omgaan met andere mensen die een andere mening hebben en denken met schelden/'woordgebrek, denigreren een punt te kunnen maken.

Bedankt voor het melden in ieder geval ^O^
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:53:05 #159
66444 Lord_Vetinari
pi_92539763
Monsterzaak tegen George Bush op komst

OP is een linkdump en volgens TS zelf is het nog geeneens nieuws.
  Moderator woensdag 9 februari 2011 @ 11:59:25 #160
8781 crew  Frutsel
pi_92539986
Heb er net wat aan toegevoegd, stoorde me er zelf ook al aan in het topic
maar TS reageerde vooralsnog niet, maar kan afwezig zijn.
  † In Memoriam † donderdag 10 februari 2011 @ 20:02:54 #161
137949 Disana
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 09:16:37 #162
8781 crew  Frutsel
pi_92625589
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
Lady Gaga wil beste cd van decennium maken

Is dit niet gewoon Lady Gaga spam?
Ik knikker hem even naar MUZ
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:12:43 #163
66444 Lord_Vetinari
pi_92633508
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik knikker hem even naar MUZ
Goh, nu al? :X
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:17:03 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92633698
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

om 9.16 al.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:18:22 #165
66444 Lord_Vetinari
pi_92633739
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:17 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

om 9.16 al.
Lady Gaga wil beste cd van decennium maken
  † In Memoriam † vrijdag 11 februari 2011 @ 13:28:31 #166
137949 Disana
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:16 #167
8781 crew  Frutsel
pi_92634256
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:12 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Goh kwam je nu pas -O-
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:47 #168
8781 crew  Frutsel
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:32:49 #169
66444 Lord_Vetinari
pi_92634284
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Goh kwam je nu pas -O-
Goh, misschien moest ik wel werken?
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:34:11 #170
8781 crew  Frutsel
pi_92634327
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Goh, misschien moest ik wel werken?
Misschien was ik wel weg en werken :P
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:54:18 #171
66444 Lord_Vetinari
pi_92635167
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Misschien was ik wel weg en werken :P
Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 13:59:17 #172
8781 crew  Frutsel
pi_92635412
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?
Geen idee
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:49:12 #173
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_92654209
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef sp3c het volgende:

[..]

hij is Dagonet, hij ziet dat soort dingen aankomen

hij is zelfs nog nooit gerickrolled!
Is dat nodig sp3c? Hmmm?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  Moderator vrijdag 11 februari 2011 @ 21:07:11 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92655159
ik beloof je dat je er ooit om zult lachen
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:38:22 #175
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92663115
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef sp3c het volgende:
ik beloof je dat je er ooit om zult lachen
:D!
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 02:35:26 #176
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92668455
jij moet er al helemaal om lachen strax

maar het is nog geheim
  zaterdag 12 februari 2011 @ 03:29:33 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92669020
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 02:35 schreef sp3c het volgende:
jij moet er al helemaal om lachen strax

maar het is nog geheim
kom maar op. ik lach altijd het laatst. en als ik niet lach, dan grijns ik.
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 03:37:48 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92669063
je moet je pm checken geeeeeeeeeeeeeek!
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 03:38:06 #179
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92669068
het is awesome
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 03:44:24 #180
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92669104
en reageren dus he -O-
  Moderator zaterdag 12 februari 2011 @ 03:52:00 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92669148
doe dan

morgen ben ik nuchter en dan zeg ik het niet meer
  zaterdag 12 februari 2011 @ 08:08:55 #182
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92669927
net gezien! proest! :D :D
  woensdag 16 februari 2011 @ 09:11:04 #183
66444 Lord_Vetinari
pi_92855920
Minister Camiel Eurlings treedt toe tot KLM-top

Kan hier even 'Ex-minister' van gemaakt worden?
  Moderator woensdag 16 februari 2011 @ 12:16:14 #184
8781 crew  Frutsel
pi_92861357
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ex-minister Camiel Eurlings treedt toe tot KLM-top

Kan hier even 'Ex-minister' van gemaakt worden?
Done :)
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:22:52 #185
66444 Lord_Vetinari
pi_92904627
pi_92948186
quote:
Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.
Is het geen goed idee om elke taalfout in een onderwerptitel te bestraffen met een persoonlijke post aan de starter, waarin hem de fout uitgelegd wordt?
  vrijdag 18 februari 2011 @ 07:47:31 #187
66444 Lord_Vetinari
pi_92952815
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.

Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.
  Moderator vrijdag 18 februari 2011 @ 09:57:32 #188
8781 crew  Frutsel
pi_92954954
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.
Maar jij bent dan ook een spellingskoning. Misschien weten wij wel niet eens of het D, T, DT, DE, TE moet zijn :) :P
En je hebt gelijk hoor, tis een kleine moeite, maar denk dat jij je d'r meer aan stoort dan menig ander. Als het bericht duidelijk is, who cares, zal een ander denken. Ik denk zelfs dat sommigen het met opzet doen...

Ik heb hier ff de oorspronkelijke titel boven gezet.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 11:07:35 #189
137949 Disana
pi_92957068
Mijn feedback: ik vind het fijn dat schrijffouten in de TT worden verbeterd, dan blijft je oog er ook niet steeds op hangen.
  † In Memoriam † vrijdag 18 februari 2011 @ 20:47:23 #190
137949 Disana
pi_92983367
Groen Links wil in Adam parkeren van fietsen belasten

Fiets is de nieuwe melkkoe in Amsterdam

Een heleboel fietsen. De titel van de eerste is bovendien misleidend, want het is een plan van de VVD.

[ Bericht 13% gewijzigd door Disana op 18-02-2011 20:56:40 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 23:16:04 #191
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_92993047
En als er toch naar dubbeltopics gekeken wordt, dit zijn twee topics over dezelfde pedofiel (het onderste topic was er het eerste):

Pedofiele pianoleraar krijgt 4 maanden

Twee jaar muziektherapie. Dat zal hem een lesje leren.
pi_93004179
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
Groen Links wil in Adam parkeren van fietsen belasten

Fiets is de nieuwe melkkoe in Amsterdam

Een heleboel fietsen. De titel van de eerste is bovendien misleidend, want het is een plan van de VVD.
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef freako het volgende:
En als er toch naar dubbeltopics gekeken wordt, dit zijn twee topics over dezelfde pedofiel (het onderste topic was er het eerste):

Pedofiele pianoleraar krijgt 4 maanden

Dank u ^O^
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:16:08 #193
66444 Lord_Vetinari
pi_93005775
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:35:28 #194
132191 -jos-
Money=Power
pi_93006327
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Legerbaas wil militairen inzetten in Nederland

Even opschonen?
Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:40:38 #195
132191 -jos-
Money=Power
pi_93006514
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een PVV-adept fan-tas-tische mod ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door -jos- op 19-02-2011 11:45:47 ]
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:46:11 #196
66444 Lord_Vetinari
pi_93006686
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef -jos- het volgende:

[..]

Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.
Toen ik het topic weer opende waren er ongeveer 18 posts weg, hoor.
pi_93006757
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een fan-tas-tische mod ^O^
Ow, en iedereen mag de note nu even zien
quote:
[..]

Misschien is paddy stiekem PVV-adept en probeert op deze manier de discussie naar iets heel anders te veranderen.
Nee, heel goed bezig in dat topic :')

Het is zelfs niet meer dan eenToll/ flame
Ow, en je verandering van je post bewijst dat je maar gewoon een beetje aan het flamen bent
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een PVV-adept fan-tas-tische mod ^O^
:')
Denk dat je meer overeenkomsten hebt met Wilders dan ik dus :+

[ Bericht 13% gewijzigd door paddy op 19-02-2011 12:20:43 ]
pi_93013881
Paddy, we gaan zo naar de Appie, ik neem alvast afscheid, mochten we niet meer terugkomen.
Het gaat jullie iig goed hè. :W
I´m back.
pi_93017187
Jaja, snap de hint :*
pi_93086334
Kan een mod de drie spelfouten in de TT even rechtzetten?
Den Haag krijgt grootste Hindoe tempel van europeese vasteland
pi_93093574
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef Kees22 het volgende:
Kan een mod de drie spelfouten in de TT even rechtzetten?
Den Haag krijgt grootste hindoetempel van Europa
Had ik gister al gedaan.
Dank je ^O^
pi_93100834

Ongefundeerde en ronduit smerige laster over mijn persoontje door een trol die een gesloten topic niet kan onderscheiden van een serieus nieuwstopic over iets walgelijks als seksueel misbruik van kinderen...

pi_93100896
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:

Ongefundeerde en ronduit smerige laster over mijn persoontje door een trol die een gesloten topic niet kan onderscheiden van een serieus nieuwstopic over iets walgelijks als seksueel misbruik van kinderen...
Laster? Ik concludeer de waarheid, lafhartig stuk onvermogen dat je bent. Ik zal er mee ophouden, ik heb mijn punt gemaakt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:18:07 #204
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93101248
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus je vind het niet erg dat ze wegens jouw lafheid even een vingertje door de schaamlippen van je dochter trekken? Dan weten we dat ook gelijk. Laf eng ranzig mannetje.
quote:
kinderen half verkrachten?
Je zou bijna denken dat het om een stroman gaat. Ik vind zulke uitspraken echt onacceptabel.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_93101788
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[..]

Je zou bijna denken dat het om een stroman gaat. Ik vind zulke uitspraken echt onacceptabel.
Het is de realiteit. Ik zeg niet dat HIJ het doet, maar ik concludeer dat hij dit accepteert onder het motto van zijn veiligheid. Ja ik kan het misschien anders brengen, maar maak het niet erger dan dat het is. Ik kan dat niet bevatten. EXCUSE ME. Mijn excuses voor het taalgebruik dan, maar ik sta achter mijn punt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:34:24 #206
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93101960
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het is de realiteit. Ik zeg niet dat HIJ het doet, maar ik concludeer dat hij dit accepteert onder het motto van zijn veiligheid. Ja ik kan het misschien anders brengen, maar maak het niet erger dan dat het is. Ik kan dat niet bevatten. EXCUSE ME. Mijn excuses voor het taalgebruik dan, maar ik sta achter mijn punt.
Nee, het is de realiteit bedekt onder een dikke laag spektakel en fantasie. Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat men kinderen penetreert bij veiligheidscontroles. Je maakt het wel degelijk erger dan dat het is en daarmee haal je iedereen die tegen dit soort maatregelen is naar beneden.
pi_93102018
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, het is de realiteit bedekt onder een dikke laag spektakel en fantasie. Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat men kinderen penetreert bij veiligheidscontroles. Je maakt het wel degelijk erger dan dat het is en daarmee haal je iedereen die tegen dit soort maatregelen is naar beneden.
Wie heeft het over penetreren man? Wat raaskal je nou? Zeg ik dat ze compleet verkracht worden? Nee dus. JIJ maakt wat ik zeg erger dan dat het is. Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt? Waar hebben we het over man?!
  maandag 21 februari 2011 @ 14:39:04 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102182
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wie heeft het over penetreren man? Wat raaskal je nou? Zeg ik dat ze compleet verkracht worden? Nee dus. JIJ maakt wat ik zeg erger dan dat het is. Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt? Waar hebben we het over man?!
Ik quote je direct zonder aanpassingen.

Wat je nu wel doet is mij woorden in de mond leggen hier:

quote:
Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt?
Terwijl ik duidelijk aangegeven heb in meerdere discussies dat ik de huidige maatregelen al overdreven vind. Dat betekend echt niet dat ik de situatie ga overdrijven om een krachtiger punt te maken of dat ik mensen persoonlijk aan ga vallen.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 14:40:14 #209
8781 crew  Frutsel
pi_93102245
Heeft geen nut de discussie hier verder voort te zetten. We zijn d'r mee bezig.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:41:40 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102315
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
Heeft geen nut de discussie hier verder voort te zetten. We zijn d'r mee bezig.
Sorry, dat was niet mijn bedoeling. :)
pi_93102321
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik quote je direct zonder aanpassingen.

Wat je nu wel doet is mij woorden in de mond leggen hier:

[..]

Terwijl ik duidelijk aangegeven heb in meerdere discussies dat ik de huidige maatregelen al overdreven vind. Dat betekend echt niet dat ik de situatie ga overdrijven om een krachtiger punt te maken of dat ik mensen persoonlijk aan ga vallen.
Oke laten we deze discussie stoppen want daar is FB niet voor bedoelt. Jij vind dat ik te ver ga in hoe ik het breng, ik zeg dat ik het inderdaad ook anders had kunnen brengen. Mijn excuses dus. Ben blij dat jij het ook overdreven vindt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:43:00 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102384
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oke laten we deze discussie stoppen want daar is FB niet voor bedoelt. Jij vind dat ik te ver ga in hoe ik het breng, ik zeg dat ik het inderdaad ook anders had kunnen brengen. Mijn excuses dus. Ben blij dat jij het ook overdreven vindt.
Fijn dat je dat in ieder geval ook ziet. :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 06:14:00 #213
66444 Lord_Vetinari
pi_93138256
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een Rutte, die is schietwaardig.
Demonisering en oproepen tot het vermoorden van de premier.
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:18:31 #214
137949 Disana
pi_93147829
Chemie bedrijf in bedrijf Westpoort Amsterdam

Kan het tweede 'bedrijf' in de TT veranderd worden in 'brand'? ^O^
pi_93241777
Minority report in action.

Is dit geen BNW-topic? TS pakt een nieuwsbericht en roept daarbij dat met in de UK het wil invoeren als Minority Report zonder dat dat ergens terugkomt in het nieuwsbericht.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93243733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 07:44 schreef Snapcount2 het volgende:
Minority report in action.

Is dit geen BNW-topic? TS pakt een nieuwsbericht en roept daarbij dat met in de UK het wil invoeren als Minority Report zonder dat dat ergens terugkomt in het nieuwsbericht.
Staat in BNW

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
Brand bij chemiebedrijf in Westpoort Amsterdam

Kan het tweede 'bedrijf' in de TT veranderd worden in 'brand'? ^O^
Was aangepast :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 06:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Demonisering en oproepen tot het vermoorden van de premier.
is ook weg
pi_93245519
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Staat in BNW
U is geweldig.

Wat denk je overigens van dit topic? CIA agent gepakt die atoombom aan Al Qaida zou geven

De eerste bron is al twijfelachtig aangezien Yahoo News bijna alles overneemt, de tweede bron is gewoon belachelijk.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93247458
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

U is geweldig.

Wat denk je overigens van dit topic? CIA agent gepakt die atoombom aan Al Qaida zou geven

De eerste bron is al twijfelachtig aangezien Yahoo News bijna alles overneemt, de tweede bron is gewoon belachelijk.
Bedankt voor het aangeven. Topic even bekeken en doorgegeven.

We waren tegelijk bezig :P
pi_93247843
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Bedankt voor het aangeven. Topic even bekeken en doorgegeven.

We waren tegelijk bezig :P
Nou, als je nog een keer een moderator zoekt... ;)
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 15:55:34 #220
137949 Disana
pi_93259232
Ik begrijp niet waarom dit

Vara verwijdert cartoon na bedreigingen

gesloten wordt omdat dit

Wilders boos om cartoon - deel 3.

Er al was.

Het is nieuws dat de VARA wordt bedreigd en zich genoodzaakt voelt de cartoon te verwijderen. Wat heeft het te maken met het feit dat Wilders boos op die cartoon is. Ik vind dat een heel ander onderwerp. Ik vind dat best apart en duidelijk gemeld mag worden dat de VARA zo'n noodsprong moet maken.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:09:28 #221
137949 Disana
pi_93259954
Ach laat ook maar :) Gelukkig loopt het ook in POL.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:17:27 #222
137949 Disana
pi_93260487
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
Ach laat ook maar :) Gelukkig loopt het ook in POL.
Daar lopen beide topics ook naast elkaar?

Kan het slotje wel begrijpen, al had Wilders deel 3 ook op slot gekund en met deze van de VARA verder en verwijzen naar deel 1 en 2 van dat Wilders topic. Het ene is het gevolg van het andere.. tis niet zo dat je het niet vaker ziet dat oorzaak en gevolg in hetzelfde topic worden besproken.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:20:33 #224
137949 Disana
pi_93260579
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Kan het slotje wel begrijpen, al had Wilders deel 3 ook op slot gekund en met deze van de VARA verder en verwijzen naar deel 1 en 2 van dat Wilders topic. Het ene is het gevolg van het andere.. tis niet zo dat je het niet vaker ziet dat oorzaak en gevolg in hetzelfde topic worden besproken.
Ja, je hebt daar een Wilders topic en nu dat VARA topic. Hier hebben we ook wel eens dat een nieuwe ontwikkeling een nieuw topic verdient.
pi_93260791
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, je hebt daar een Wilders topic en nu dat VARA topic. Hier hebben we ook wel eens dat een nieuwe ontwikkeling een nieuw topic verdient.
Je hebt daar een centraal PVV topic inderdaad. Hebben wij niet.
En idd, het komt wel eens voor, zoals ik zei, had ook andersom gemogen.
pi_93261309
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Achteraf had ik idd ook wel een slotje op dat andere topic kunnen gooien. Het ging om hetzelfde onderwerp Eigenlijk vind ik jouw idee nog beter.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 18:15:15 #227
137949 Disana
pi_93265649
Ik had al eerder een FB'tje geplaatst over Griekenland-topics, maar er is er nu nog eentje bij gekomen:

Griekenland; 'We wont pay'
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:18:52 #228
66444 Lord_Vetinari
pi_93265801
Bovendien plaatst die poster alleen maar nieuwsdumps, zonder toegevoegde waarde. En nog waardeloze nieuwsdumps ook, volgens mij knipt hij één alinea ergens uit en presenteert dat als nieuws. Zoals bij deze Indiana official: 'Use live ammunition'.

Waar gaat dit in godesnaam over? Welke demonstranten? Waarom doet het ertoe wat iemand uit Indiana ervan vindt?
pi_93267697
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef Disana het volgende:
Ik had al eerder een FB'tje geplaatst over Griekenland-topics, maar er is er nu nog eentje bij gekomen:

Griekenland; 'We wont pay'
Nie gezien, overheen gekeken met het plaatsen van mijn reactie op jou denk ik :@
Mjah... weet niet of sp3c gezien had dat het topic van papier in POL stond. Laat die andere in NWS maar ff open. Kijken wat er van komt. Kan ze helaas niet meer mergen :{
pi_93267774
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bovendien plaatst die poster alleen maar nieuwsdumps, zonder toegevoegde waarde. En nog waardeloze nieuwsdumps ook, volgens mij knipt hij één alinea ergens uit en presenteert dat als nieuws. Zoals bij deze Indiana official: 'Use live ammunition'.

Waar gaat dit in godesnaam over? Welke demonstranten? Waarom doet het ertoe wat iemand uit Indiana ervan vindt?
Die gaat ook gewoon dicht
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 19:08:13 #231
137949 Disana
pi_93267839
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nie gezien, overheen gekeken met het plaatsen van mijn reactie op jou denk ik :@
Mjah... weet niet of sp3c gezien had dat het topic van papier in POL stond. Laat die andere in NWS maar ff open. Kijken wat er van komt. Kan ze helaas niet meer mergen :{
In POL hebben ze dat over de VARA ook gesloten ten faveure van het algemene PVV topic.

Na ja, zo zie je maar dat we niet allemaal dezelfde visie hebben op wat nieuwswaarde heeft :)
pi_93268008
Heb TT van deel 3 ff aangepast, dan dekt het toch nog het laatste nieuws. Ok?
pi_93268121
Het moet dus duidelijker/ completer is wat ik hier uit begrijp?
Dat kan en ik zal er dan op letten. De OP maakt het voor mij niet volledig duidelijk wat nu de algemene richtlijnen voor NWS zijn, kan iemand mij verwijzen naar een andere post hierover, of het anderszins verduidelijken?
Bij voorbaat dank.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 19:17:17 #234
137949 Disana
pi_93268239
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef Frutsel het volgende:
Heb TT van deel 3 ff aangepast, dan dekt het toch nog het laatste nieuws. Ok?
Mooie oplossing :Y
pi_93268303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef truepositive het volgende:
Het moet dus duidelijker/ completer is wat ik hier uit begrijp?
Dat kan en ik zal er dan op letten. De OP maakt het voor mij niet volledig duidelijk wat nu de algemene richtlijnen voor NWS zijn, kan iemand mij verwijzen naar een andere post hierover, of het anderszins verduidelijken?
Bij voorbaat dank.
Neem gewoon een Nederlandse bron aub. Of in elk geval een Nederlands bericht extra erbij, samen met een gerenommeerde buitenlandse (CNN, BBC, Sky, AlJazeera etc) bron. Geen complotsites, blogs en dergelijke aub. Probeer je topic ook niet in de openingspost die kant op te sturen. Je kan naderhand altijd nog dat soort dingen toevoegen, anders kan je je die berichten beter openen in het BNW of TRU gedeelte van Fok. Wat overigens ook een prima idee voor je is, als je liever dat soort sites als bron gebruikt.
pi_93268543
Met alle respect, als de bron zo belangrijk is kan ik het niet anders stellen dat hier een vorm van censuur gesuggereerd wordt. Voor de rest is het duidelijk en zal ik op de genoemde punten letten :)
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:24:49 #237
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268620
Ik heb er een topic van gemaakt:
Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.

Ik zag het vanochtend ook al voorbij komen in het nieuws, ik heb alleen niet gekeken naar een Nederlandse bron, als we daarop zouden moeten wachten dan hadden we misschien na een week of anderhalf iets gehoord over de revolutie in Egypte. :').
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_93268634
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef truepositive het volgende:
Met alle respect, als de bron zo belangrijk is kan ik het niet anders stellen dat hier een vorm van censuur gesuggereerd wordt. Voor de rest is het duidelijk en zal ik op de genoemde punten letten :)
Daar zullen de meningen over verschillen. Maar nogmaals, het staat je vrij om je berichten te openen in de TRU en BNW gedeeltes op Fok!.
pi_93268675
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik zag het vanochtend ook al voorbij komen in het nieuws, ik heb alleen niet gekeken naar een Nederlandse bron, als we daarop zouden moeten wachten dan hadden we misschien na een week of anderhalf iets gehoord over de revolutie in Egypte. :').
Dit is bijvoorbeeld een van de problemen die ik ermee heb. Bedankt voor de topic btw.
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:26:11 #240
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268689
Dit is trouwens nieuws dat, als je teruggaat naar de bron, van een blog afkomt. Dat zou het dus invalideren als topicwaardig totdat een nieuwssite zich ertoe zet om het over te nemen?

En mag Huffington Post wel?
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:26:56 #241
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar zullen de meningen over verschillen. Maar nogmaals, het staat je vrij om je berichten te openen in de TRU en BNW gedeeltes op Fok!.
Wat heeft dat bericht over een aPG in Indiana te zoeken in TRU of BNW?

Het is FOK! btw.
pi_93268989
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb er een topic van gemaakt:
Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.

Je weet zelf wel dat het niet louter gaat om de taal, maar ook om hoe je de OP fabriceert en het nieuws brengt met je eigen insteek. Kunnen we elk Lambiekje topic ook wel gewoon open laten als NWS bijvoorbeeld. Het is gewoon prettig voor een ander als er Nederlands bij staat. Niet iedereen kan Engels en als je er verder geen werk van maakt of slechts een deel uit je bericht kopieert zonder eigen inbrenging, of alleen met linkje of met een BNWtoevoeging.. dan riekt het meer naar dumpen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:33:41 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269049
Oh, dat van Truepositive was ook een belabberd topic, alleen was dat al voldoende reden, een Nederlandse bron erbij vereisen limiteert de boel wel heel erg, helemaal omdat de nederlandse kwaliteit tegenwoordig erg belabberd is.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:33:59 #244
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269062
Belabberd en erg.
pi_93269071
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat heeft dat bericht over een aPG in Indiana te zoeken in TRU of BNW?

Het is FOK! btw.
Ik heb het over zijn eigen berichten, niet alleen deze.

Je hebt je stok weer gevonden zie ik... fijn :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:41:35 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269451
Het was niet uit je post te halen dat je opeens over zijn hele oeuvre ging praten. :6.

Als ik een stok nodig heb dan hoef ik niet te zoeken. B-).
pi_93274500
Ik weet voorlopig genoeg, dank voor de reacties :)
Vertalen is geen enkel probleem als het wenselijk is om dat zo veel mogelijk te doen.
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:43:39 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93277347
Als het alleen nog maar in het Nederlands mag gaat er heel veel nieuws aan het NWS forum voorbij ben ik bang.
pi_93294743
En daarom is het ook een onzinnige maatstaf. Ik zal proberen zoveel mogelijk te vertalen. Maar als we afhankelijk worden van NOS lopen we inderdaad constant 2 weken achter.
Voltaire.
pi_93294774
Bij deze een waarschuwing aan frutsel, als ik vanaf nu ooit een topic gelocked zie worden waar het geen basis heeft in de algemene richtlijnen voor NWS, dan zal ik dit meteen zo globaal mogelijk aankaarten. Ik krijg de indruk dat ik het doel ben geworden van een persoonlijke hetze, los van de af en toe matig gepresenteerde informatie die op mijn krediet gezet kan worden.
Voltaire.
  † In Memoriam † vrijdag 25 februari 2011 @ 11:46:29 #251
137949 Disana
pi_93300652
'Linkse Vara maakt pret met criminelen'

Kan 'Linkse' uit deze TT gehaald worden daar het totaal geen relatie heeft tot het feitelijke bericht? Bovendien wordt door de haakjes gesuggereerd dat de TT een citaat betreft, echter het is de mening van TS en komt nergens in de tekst terug.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 23:41:30 #252
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93331682
Mohamed redt man en vrouw uit slot

Hoewel de nieuwswaarde van het topic mij ontgaat, graag wel even de TT aanpassen. De reddingsactie vond namelijk plaats in het water, niet in een kasteel.

Dus: slot -> sloot
  † In Memoriam † zaterdag 26 februari 2011 @ 14:18:09 #253
137949 Disana
pi_93347305
Nederlander vermoord in Kenia

Nederlander vermoord in Kenia; vrouw voor ogen kinderen verkracht

Het waren er niet echt twee :)

Toevoeging:

TS negeerde diverse malen willens en wetens dat het topic al bestond. Nu loopt het topic weliswaar redelijk, maar ontopic is het allang niet meer.

[ Bericht 19% gewijzigd door Disana op 26-02-2011 15:51:28 ]
pi_93384248
ElineGroenink heeft een reactie van mij onder een post van haar geplaatst.
Kunnen jullie daar wat aan doen?

Hier staat het:

135 miljard voor wall street bankiers
  zondag 27 februari 2011 @ 13:46:33 #255
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93387891
Een quotefoutje en dat levert al meteen posts op als dat ze dom is of liegt.

De tering zeg, wat een huilebekkies.
  Admin zondag 27 februari 2011 @ 14:17:23 #256
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_93389103
quote:
15s.gif Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Dagonet het volgende:
Een quotefoutje en dat levert al meteen posts op als dat ze dom is of liegt.

De tering zeg, wat een huilebekkies.
Wat ben je toch ongevoelig!
Dit doet pijn hoor zo'n misquote!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zondag 27 februari 2011 @ 17:26:03 #257
66444 Lord_Vetinari
pi_93398763
Er zijn er nog steeds 2!

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
Nederlander vermoord in Kenia

Nederlander vermoord in Kenia; vrouw voor ogen kinderen verkracht

Het waren er niet echt twee :)

Toevoeging:

TS negeerde diverse malen willens en wetens dat het topic al bestond. Nu loopt het topic weliswaar redelijk, maar ontopic is het allang niet meer.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 13:33:22 #258
137949 Disana
pi_93437397
Vraagje:

Dit topic werd gesloten omdat het Wilders nieuws ook in het Wilders topic kan.

Maar dit topic mag kennelijk wel weer openblijven.

Wat is nu het criterium wat betreft nieuws over of omtrent Wilders?

(hou zelf wel het meest van een nieuw topic bij een nieuwtje, maar dat is alleen mijn mening)
  maandag 28 februari 2011 @ 14:01:44 #259
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_93438641
Topic 1 werd niet gesloten vanwege het centrale Wilderstopic, maar vanwege het centrale topic over die cartoon. Waar dus beide topics over gingen.

Topic 2 is op zichzelf staand.
And now for something completely different, I'm on a horse.
  † In Memoriam † maandag 28 februari 2011 @ 14:06:38 #260
137949 Disana
pi_93438851
quote:
3s.gif Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef NJ het volgende:
Topic 1 werd niet gesloten vanwege het centrale Wilderstopic, maar vanwege het centrale topic over die cartoon. Waar dus beide topics over gingen.

Topic 2 is op zichzelf staand.
Daar zit wat in. Ik heb het ook liever dan een centraal topic.
pi_93502383

[ Bericht 100% gewijzigd door truepositive op 02-03-2011 23:27:08 ]
Voltaire.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:33:43 #262
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_93611991
Waarom is die nieuwsbericht van de 2de zien verwijderd? :{

"[Video] Tweede zon aan hemel nu al gezien"
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:57:17 #263
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_93614002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

omdat er tegenwoordig tightass mods op nws zitten te kutten. of niet natuurlijk :D
pi_93614829
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

Staat het niet hier? Straks krijgen we een tweede zon aan onze hemel dan is het naar een ander subforum verplaatst waar het meer tot zijn recht komt.
  Moderator donderdag 3 maart 2011 @ 23:09:11 #265
8781 crew  Frutsel
pi_93619201
geen idee waar je het over hebt speedy sorry
  donderdag 3 maart 2011 @ 23:36:04 #266
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_93620223
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
geen idee waar je het over hebt speedy sorry
Check de link hierboven van Du_ke

Maar zit effe te denken, ik zit verkeerd :X ging namelijk over nieuwsbericht op frontpage :')
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 11:18:42 #267
137949 Disana
pi_93681277
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Disana het volgende:
Ik zie een dubbelaartje:

Straatcoach frauduleus

Straatcoach frauduleus
Die had ik zelf moeten zien. Dank je ^O^
  † In Memoriam † zaterdag 5 maart 2011 @ 12:33:20 #269
137949 Disana
pi_93681296
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Die had ik zelf moeten zien.
Jij was druk met je schotels ;)
  zondag 6 maart 2011 @ 10:14:50 #270
66444 Lord_Vetinari
pi_93718891
eindelijk ook goed nieuws.

Te ziek voor woorden....
  zondag 6 maart 2011 @ 10:18:24 #271
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93718948
'Scholen weren nu al zorgleerlingen'

En kan deze weer open of blijft het dicht omdat zhi zonodig weer eens z'n verbale diarree moet spuien?
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 13:22:46 #272
137949 Disana
pi_93723855
Ik begrijp niet goed waarom er wordt gezegd dat het schelden alle kanten uit ging.

Zoalshetis kwam NWS binnen met de duidelijke intentie te schelden, het begon al hier in de FB en toen kreeg ik nog eens de volle laag in dat topic, waarna hij met anderen verder ging. Er was maar één persoon die ook even boos werd, ik vond juist dat iedereen verrassend beleefd bleef; met stomheid geslagen waarschijnlijk.

Ik wist trouwens ook niet dat FB mede bedoeld is om andere users de grond in te trappen.

En waarom is zijn andere topic nog (ongecensureerd) open? Het is een grote misplaatste scheldpartij.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:33:58 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_93724182
"dat andere topic" is die ene die ik (vlak voor je post) op aangeven van Lord_Vetinari op slot deed ... of zie ik er nog 1 over het hoofd?

ZHI is een week weg

topic van Dagonet was op het moment van schrijven al open voor zover ik kan zien

FB is net als NWS niet mede bedoeld om andere users de grond in te trappen

en ik heb nog een beetje hoofdpijn door vanavond dus ik ga ff onder de douche staan ofzo du k hop dat ik iets gemist heb maar ander hoor ik het graag (later op de dag :') )
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 13:40:29 #274
137949 Disana
pi_93724403
Jij sloot dat Che Guevara topic op het moment dat ik zat te schrijven, er zit 3 minuten tussen.

Ik heb het over 'Scholen weren nu al zorgleerlingen' waar meer mensen de schuld krijgen dan zoalshetis die eigenhandig het topic om zeep hielp. Mooi dat het weer open is.

Als FB niet bedoeld is voor het uitschelden van users, waarom denkt zoalshetis dan regelmatig dat hij het wel mag. Van mij mag die post plus mijn reactie best weg.

Ja jij bent naar de film geweest las ik elders, nooit geweten dat je van films ook hoofdpijn kon krijgen :)
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:51:55 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_93724748
lol

er zijn wel films waar ik hoofdpijn van krijg hoor, romantische komedies bv, maar meestal komt het door de drank :D
daarnaast weetik niet waaromzoalshetis denkt wat hij denkt maar het levert hem om de zoveel tijd een ban op, ik mod liever niet in FB maar ik kan ze nu wel weghalen suppose
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 13:58:13 #276
137949 Disana
pi_93724985
Dankjewel.

Leuke trailer, ik hou ook wel van tekenfilms.
  Moderator zondag 6 maart 2011 @ 13:59:47 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_93725047
tis een animatiefilm, tekenfilms zijn ... nuja getekend :D
en hiji is zeker leuk *O*
pi_93725067
Disana? Heb een paar reacties nagekeken en meer reacties weggehaald. Ik had het niet alleen over dat topic trouwens, maar elitair denigreren of bot schelden maakt voor mij niet zoveel verschil. Dus iemand voor halve dronkaard uitmaken met zoveel woorden wanneer hij een mening heeft die niet helemaal gedoogd is, is voor mij hetzelfde. Hij ging veel te ver met jou, en zal ook de twee reacties hier wissen.
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 14:00:39 #279
137949 Disana
pi_93725082
Ik ben oud, voor mij blijven het allemaal tekenfilms ook al komt er geen penseel meer aan te pas :)
pi_93725112
Oké, was te laat :P

Zijn al weg :+

Nou, dan ga ik maar van het beetje zon genieten hier
  † In Memoriam † zondag 6 maart 2011 @ 14:09:04 #281
137949 Disana
pi_93725371
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef paddy het volgende:
Disana? Heb een paar reacties nagekeken en meer reacties weggehaald. Ik had het niet alleen over dat topic trouwens, maar elitair denigreren of bot schelden maakt voor mij niet zoveel verschil. Dus iemand voor halve dronkaard uitmaken met zoveel woorden wanneer hij een mening heeft die niet helemaal gedoogd is, is voor mij hetzelfde. Hij ging veel te ver met jou, en zal ook de twee reacties hier wissen.
Die mensen werden net als ik vanuit het niets aangevallen, er was er maar een die ook een keer twee scheldwoorden gebruikte. Elitair denigreren heb ik niet gezien, eerder stomverbaasde mensen.

Mij ergert het gewoon dat er hier zo vaak wordt gezegd 'van twee kanten' terwijl er toch vaak één persoon aan te wijzen is die op een confrontatie uit was. Het is gewoon moeilijk voor mensen om niets terug te zeggen als ze worden aangevallen.

Pluspunt vind ik wel dat er redelijk snel is ingegrepen.
  † In Memoriam † donderdag 10 maart 2011 @ 19:40:42 #282
137949 Disana
pi_93921079
quote:
Het begon op een andere plek.

Even de bezem doorheen gehaald.

Dank je ^O^
  vrijdag 11 maart 2011 @ 14:05:57 #284
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_93956658
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef freako het volgende:
'Seks met leraar op helft alle scholen'

TT slaat nergens op
Dank je
pi_93964984
Not Guilty. The Israeli Captain that killed a schoolgirl.

Dit bericht verwijst naar een veroordeling uit 2005 en meneer de TS beroept zich op 'nieuwswaarde'.
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2011 @ 18:35:54 #287
137949 Disana
pi_93967426
edit, never mind

[ Bericht 48% gewijzigd door Disana op 11-03-2011 18:43:23 ]
  vrijdag 11 maart 2011 @ 18:43:24 #288
66444 Lord_Vetinari
pi_93967730
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:35 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

Het zou dan ook helpen als die TS niet alleen Engelse berichten zou plaatsen. Als we nou allemaal zeggen dat we zeer onder de indruk zijn van het feit dat hij zo intellectueel is dat hij Engelse sites leest? Zou dat helpen?
  † In Memoriam † vrijdag 11 maart 2011 @ 18:47:04 #289
137949 Disana
pi_93967875
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Het zou dan ook helpen als die TS niet alleen Engelse berichten zou plaatsen. Als we nou allemaal zeggen dat we zeer onder de indruk zijn van het feit dat hij zo intellectueel is dat hij Engelse sites leest? Zou dat helpen?
Bij nader inzien klopte het wel, en verder ben ik ook een voorstander van Nederlandstalige bronnen, maar daar was al eens discussie over en toen was het argument 'Nederlandse media zijn traag'. Tja.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 20:51:37 #290
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_93974526
Kan iemand de nutteloze discussie (lees onzinnige ruzie) van oa J0kkebr0k en Salvad0R verwijderen uit het Japan topic plz??

bvd!

Oh en graag ook ff vermelden dat dat soort onzin niet gewenst is. :P
pi_93975808
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Microtubuli het volgende:

[..]

Het bewijs dat Honda's onverwoestbaar zijn _O_
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Oorlogsheld het volgende:

[..]

ja of de fabrikant heeft die auto er snel neergezet voor de foto
Kunnen de grapjes in het Japan aardbeving topic wat minder?

Sommige mensen vinden dit echt triest nieuws hoor, vind het niet passen :N
En outpost maakt om de paar minuten grappen over hun ongeluk

quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ik maakte maar een grapje man! :D Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden. :Y
Japan getroffen door zeer zware aardbeving (8.9) en tsunami #8
pi_93976547
Als het goed is, is het nu opgelost. Outpost zou er rekening mee houden, Vergezocht...

en persoonlijk geneuzel gemod.

Ik moet weg nu, maar gezien dat er andere mods zijn.

Prettige avond allemaal :)
  † In Memoriam † zaterdag 12 maart 2011 @ 18:58:26 #293
137949 Disana
  † In Memoriam † zondag 13 maart 2011 @ 15:16:36 #294
137949 Disana
pi_94047455
Palestijn doodt Israëlisch gezin op Westelijke Jordaanoever

Palestijn doodt Israëlisch gezin op Westelijke Jordaanoever

Jammer dat het niet gewoon met argumenten kan. Voor die laatste is zelfs een speciaal anoniem account aangemaakt.
  zondag 13 maart 2011 @ 15:36:07 #295
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_94048276
Ik voorspel een kort verblijf voor anasid. Speciaal een account aanmaken om een ander even lekker uit te schelden en dood te wensen. ^O^ :')

Houdoe, Houdoe.
DeviantArt
  zondag 13 maart 2011 @ 16:42:21 #296
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_94051499
Oh hey, anasid is Disana omgekeerd.
  Moderator zondag 13 maart 2011 @ 17:12:05 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_94052916
zien we niet meer terug ook
  zondag 13 maart 2011 @ 17:17:23 #298
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_94053137
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef vergezocht het volgende:

[..]

[..]

Kunnen de grapjes in het Japan aardbeving topic wat minder?

Sommige mensen vinden dit echt triest nieuws hoor, vind het niet passen :N
En outpost maakt om de paar minuten grappen over hun ongeluk

[..]

Japan getroffen door zeer zware aardbeving (8.9) en tsunami #8
Ik had niet gezien dat dit hier gevraagd was..... Mijn excuus voor de verkeerde grappen. :@
pi_94072397
Prof. Ybo Buruma had banden met extreemlinkse XminY

Een topic volspammen met quotes van andere sites, kan dat? Dan ga ik dat ook maar een keertje doen.
pi_94080782
I'm in your Feedback. Melding maken van gescheld en persoonlijke aanvallen op mij van eleusis en vergezocht. Dit doe ik normaal nooit, maar gezien er dikke nucleare meltdowns gaande zijn in Japan lijkt het mij wel reden genoeg.
Scheldenwoorden als "paranoïde schizofreen", "eikel", "losertje" zijn wel erg negatieve reacties op het posten van doodnormale nieuwsberichten van de NY Post, Russia Today, BBC, Reuters, Bloomberg, etc.
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 03:50:46 #301
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_94080805
ik bekijk het vanmiddag nog is als ik meer tijd heb
  Moderator maandag 14 maart 2011 @ 03:51:04 #302
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_94080808
he godverdomme, waarmiedere keer de laatste kupost!?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')