quote:SCHIPHOL - (Door Arnold Burlage) Het staat vrijwel vast dat demissionair minister van Verkeer en Waterstaat Camiel Eurlings toetreedt tot de KLM-directie. Een ander lid van de KLM-top, naar verluidt Jan Ernst de Groot, maakt plaats voor de huidige bewindsman. Eurlings wordt al enkele jaren geprezen vanwege zijn inzet voor de luchtvaart.
Belangenverstrengeling? Hier bijvoorbeeld.quote:@FemkeHalsema: Als het klopt van Eurlings http://twurl.nl/xnidw1 is het echt ronduit belachelijk. Dem. minister van Luchtvaart regelt baan bij KLM.
Die moet ie eerst nog maken hèquote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies ja, want dan heb je wel tijd om voor de kiddo's te zorgen. Wat een farce.
Volgens mij heb je iets gemist.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
[..]
Belangenverstrengeling? Hier bijvoorbeeld.
Die volgt gewoon Nout Wellink op.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:39 schreef IHVK het volgende:
Nou afwachten waar Wouter heengaat.
Ik denk naar een bank.
Nah, das ook zo over, en één voordeel: hij kost geen wachtgeldquote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef remlof het volgende:
Ik vind het ook heel vreemd. Hij ìs nota bene nog Minister van Verkeer en Waterstaat.
Het ministerschap is zo ongeveer de meest hectische, tijdrovende en chaotische baan die er bestaat. Als hij uit de politiek gaat om er meer voor zijn gezin te zijn, zegt dit niet dat hij vervolgens de hele dag van zijn wachtgeld gaat genieten.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Precies ja, want dan heb je wel tijd om voor de kiddo's te zorgen. Wat een farce.
Dat zou wat zijn zegquote:
Uhm, de luchtvaartmaatschappijen wilde juist wel vliegen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Eerder dit jaar ergerde ik me al aan Camiel Eurlings die tijdens de aswolk compleet aan de kant van de luchtvaartmaatschappijen stond en die volstrekt onverantwoorde en voor een minister belachelijke dingen riep als "éen asdeeltje en we vliegen niet".
Dit verklaart een hoop.
quote:Op zondag 20 juni 2010 18:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Eerder dit jaar ergerde ik me al aan Camiel Eurlings die tijdens de aswolk compleet aan de kant van de luchtvaartmaatschappijen stond en die volstrekt onverantwoorde en voor een minister belachelijke dingen riep als "éen asdeeltje en we vliegen niet".
Dit verklaart een hoop.
Dat is het punt. Camiel was het met ze eens en zei dat het belachelijk was dat we met "éen asdeeltje" al niet meer vlogen.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Uhm, de luchtvaartmaatschappijen wilde juist wel vliegen.
Dan weet ik niet welke krant jij leest, maar ik zie helder het beeld voor me van Camiel Eurings die nog voor dat er überhaupt iets bekend was, compeet aan de kant van de luchtvaartmaatschappijen stond, en alle voorzorgsmaatregelen om menselijke slachtoffers te voorkomen afdeed als paranoide, om vervolgens te zeggen "éen asdeeltje en we vliegen niet".quote:Op zondag 20 juni 2010 18:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Weet niet welke krant jij leest, maar in de mijne stond juist het tegenovergestelde...
Hij deed vooral of hij de hele aswolk zelf had weggeblazenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:40 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dit verklaart een hoop.
Als ie op wachtgeld blijft teren is het ook niet goed...gaat ie werken voor zijn centen klagen we nog. Wat moet ie dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Directielid van de KLM is ook niet bepaald een 9 tot 5 baan....quote:Op zondag 20 juni 2010 18:42 schreef TNA het volgende:
[..]
Het ministerschap is zo ongeveer de meest hectische, tijdrovende en chaotische baan die er bestaat. Als hij uit de politiek gaat om er meer voor zijn gezin te zijn, zegt dit niet dat hij vervolgens de hele dag van zijn wachtgeld gaat genieten.
Nee, en dus? Het is ongetwijfeld minder hectisch dan het ministerschap.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Directielid van de KLM is ook niet bepaald een 9 tot 5 baan....
Echt he.quote:Op zondag 20 juni 2010 18:45 schreef TNA het volgende:
[..]
Hij deed vooral of hij de hele aswolk zelf had weggeblazen
ik denk dat je meer vrije tijd hebt dan een ministerquote:Op zondag 20 juni 2010 18:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Directielid van de KLM is ook niet bepaald een 9 tot 5 baan....
Waarschijnlijk een lullig baantje zoeken in de schoonmaakquote:Op zondag 20 juni 2010 18:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
Als ie op wachtgeld blijft teren is het ook niet goed...gaat ie werken voor zijn centen klagen we nog. Wat moet ie dan?
Eerst zelf beslissen dat alles dicht moet, daarna slijmen bij de baas van KLM, daarna de EU de schuld geven en daarna doen of je zelf de wolk hebt weggeblazenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:46 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Echt he.
Ik vond hem storend tijdens het hele gebeuren. Erg zwak optreden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |