Het is maar de vraag of dat echt het goede voorbeeld is. In elk geval is er volgens mij geen enkele reden een TT aan te passen als het ook zo in het originele bericht gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me een discussie die je áchter de schermen moet houden.
Dus als het artikel oorspronkelijk een persoonsvorm met een d schrijft, nemen we dat klakkeloos over, tenzij de TS om wijziging vraagt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
Nu vat je hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is...
En ze moeten nog een aardig stuk de klein in zakken voor ze het 'op' gevoel kwijt zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef sp3c het volgende:
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker
dan is het weer op Urk
Goed plan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef sp3c het volgende:
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg
Of die drugs tenminste tussen haakjes : 'om drugs'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
Thxquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:17 schreef Roi het volgende:
Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami
Was al opgelost zie ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Weigert je docent een hand te geven?
HvA: vrouwen hand weigeren moet kunnen
Dubbelaartje. Nou ja, min of meer. Zit je op discussieforum Fok, word je uitgenodigd het ergens anders te komen bespreken
quote:Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Tip 1: leer Nederlands.
Daarna: leer begrijpend lezen.
En over de ironie achter de opmerking:
[..]
ga ik het niet eens hebben...
Prima, maar laat zelf opmerkingen als lulhannes, dildo, reet, anus ook maar achterwege.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef vergezocht het volgende:
User gaat off-topic en niet inhoudelijk door een taal-opmerking te plaatsen:
[..]
Zo beter? Het is wel de originele titel die gebruikt wordt, maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken, want nu lijkt het wel off idd alle .com etc sites down gaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT van Amerikaanse rechter laat tien (sport)streamsites offline halen wat realistischer? Het gaat om 10 stream-sites, die off-line zijn gehaald. Zoals het er nu staat is het net of de US regering stelselmatig bezig is om .com, .net en .org sites off-line te dwingen en te vervangen door iets anders.
Racisme/xenofobie/discriminatie/etc/quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja want asielzoekers en immigranten staan bekend dat ze netjes hun tuintje bijhouden, geen overlast veroorzaken en regelmatig de buren op de koffie laten komen.
Ze zijn een last, en meer niet.
Topic met racistische insteek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Komop. In een land zo groot als Oeganda moet er toch wel één eerlijke neger te vinden zijn.
Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.quote:
daar wil ik nog aan toevoegen dat die oh zo beschaafde gelly juist diegene is die stookt, vuilspuit en ronduit onbehoorlijk reageert als het hem niet zint.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.
En bij twijfel altijd melden bij de autoriteiten. Zo is de USSR ook groot geworden.
Als je de moeite had gedaan om te lezen dan had je gezien dat het helemaal geen racistische insteek had. En ook laf dat je jouw eigen post en mijn reactie daarop weer hebt laten verwijderen.
mailen naar forum@fok.nlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik word lastiggevallen door een bepaald user in mijn PM.
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.
Waar kan ik hem opsturen zodat een mod/FA hem kan bekijken?
ja, dat was ik! omdat je een domme, onbenullige en eigenlijk zielige zuiger bent! zal ik de pm ff hier plaatsen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik word lastiggevallen door een bepaald user in mijn PM.
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.
Waar kan ik hem opsturen zodat een mod/FA hem kan bekijken?
who cares. hij zit gewoon te zuigen in haast elk topic. en straf krijgen? ik neem het als een man. kom maar!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig
en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |