Het is maar de vraag of dat echt het goede voorbeeld is. In elk geval is er volgens mij geen enkele reden een TT aan te passen als het ook zo in het originele bericht gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
lolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
Lijkt me een discussie die je áchter de schermen moet houden.
Dus als het artikel oorspronkelijk een persoonsvorm met een d schrijft, nemen we dat klakkeloos over, tenzij de TS om wijziging vraagt?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
Nu vat je hemquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is...
En ze moeten nog een aardig stuk de klein in zakken voor ze het 'op' gevoel kwijt zijnquote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef sp3c het volgende:
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker
dan is het weer op Urk
Goed plan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef sp3c het volgende:
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg
Of die drugs tenminste tussen haakjes : 'om drugs'quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |