quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat nederland echt helemaal nix heeft kunnen doen gaat er echt niet in bij mij
Wat had je in gedachten dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 10:55 schreef EilandjeOnline het volgende:
dat nederland echt helemaal nix heeft kunnen doen gaat er echt niet in bij mij
In 1994 naar Nederland gevlucht, in 2009 terug naar Iran 'op familiebezoek'. Sorry hoor, maar .... is Iran dan zo veranderd dat je er veilig heen kunt nu?quote:Zahra Bahrami is in Iran opgehangen. De 45-jarige vrouw uit Spijkenisse zat sinds 2009 vast in haar geboorteland op beschuldiging van drugssmokkel en staatsondermijnende activiteiten.
Bahrami werd in 2009 gearresteerd toen ze op familiebezoek was in Iran. Ze werd verdacht van drugssmokkel en staatsondermijnende activiteiten, omdat ze in 2009 heeft meegedaan aan protesten tegen het regime.
In 1994 vluchtte Zahra Bahrami naar Nederland en kreeg asiel. In Spijkenisse werkte ze als danseres en zangeres. Ook studeerde ze aan het conservatorium in Rotterdam. Ze spreekt vloeiend Nederlands.
toch wel meer dan een paar advocaatjes sturen.quote:
Wat dacht jij? Dat je 15 jaar lang je familie niet hebt gezien niet genoeg is?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:08 schreef Beardy het volgende:
[..]
In 1994 naar Nederland gevlucht, in 2009 terug naar Iran 'op familiebezoek'. Sorry hoor, maar .... is Iran dan zo veranderd dat je er veilig heen kunt nu?
(Typisch Rijnmond nieuws, dat citaat; ze SPRAK Nederlands!)
Wat dacht je van die familie hier op bezoek laten komenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:40 schreef Djahani het volgende:
[..]
Wat dacht jij? Dat je 15 jaar lang je familie niet hebt gezien niet genoeg is?
Voor een door 't regime verzonnen drugsovertreding..?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:43 schreef Chooselife het volgende:
Barbaars. Maar dat is de doodstraf per definitie.
Een gevangenisstraf had gepaster geweest.
Als klein land doe je weinig tegen een anti-westers land als Iran. Of zouden we nu opeens graag willen zien dat het grootse Nederlandse leger met geweld een einde maakt aan deze onrechtvaardigheid?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:17 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
toch wel meer dan een paar advocaatjes sturen.
maar nederland faalt wel vaker tijdens dit soort gebeurtenissen, denk maar aan die ontvoerde halfbloed kinderen die zelfstandig in het buitenland de nederlandse ambassade opzoeken en nog komt nederland niet meteen in actie
Als we dat overwegen moeten we dat doen om het algemene gebrek aan respect voor mensenrechten in Iran, niet om een specifiek geval.quote:
Bewijs anders onzin.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Voor een door 't regime verzonnen drugsovertreding..?
Waaruit blijkt dat? Ik las dat ze met een halve kilo betrapt was.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo frappant, nog nooit heeft een Nederlander in het buitenland drugs gesmokkeld, tenminste als je de berichten moet geloven.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:48 schreef Telecaster het volgende:
Mijn voorbeelden hierboven na 1 minuut google op "Nederlander doodstraf drugs".quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo frappant, nog nooit heeft een Nederlander in het buitenland drugs gesmokkeld, tenminste als je de berichten moet geloven.
Maar die zeggen allemaal dat ze onschuldig zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Mijn voorbeelden hierboven na 1 minuut google op "Nederlander doodstraf drugs".
Ik ken ook Iraanse mensen die durven nooit meer terug, die hebben een christelijk geloofquote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:08 schreef Beardy het volgende:
[..]
In 1994 naar Nederland gevlucht, in 2009 terug naar Iran 'op familiebezoek'. Sorry hoor, maar .... is Iran dan zo veranderd dat je er veilig heen kunt nu?
(Typisch Rijnmond nieuws, dat citaat; ze SPRAK Nederlands!)
What else is new..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:06 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar die zeggen allemaal dat ze onschuldig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |