Tja, als ze het überhaupt gedaan heeft.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom ga in vredesnaam drugs smokkelen? En waarom naar een land waarvan je weet dat er nare consequenties zijn als je gepakt wordt.
Wat een eersteklas dropsnol is dit.
Ik ben absoluut tegen de doodstraf, maar dit is gewoon dom van die vrouw.
Valt ook niet goed te praten dit en natuurlijk ben je dom om naar dat soort landen iets te smokkelen, maar echt een human rechtssyteem heeft men niet, in de middeleeuwen waren wij al verder met onze gedachte.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Waarom ga in vredesnaam drugs smokkelen? En waarom naar een land waarvan je weet dat er nare consequenties zijn als je gepakt wordt.
Met de kerk als onze leidraadquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Valt ook niet goed te praten dit en natuurlijk ben je dom om naar dat soort landen iets te smokkelen, maar echt een human rechtssyteem heeft men niet, in de middeleeuwen waren wij al verder met onze gedachte.
Ja, als een Iranese rechtbank daat zegt, heeft ze dat zeker gedaanquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat wil je daartegen doen?quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:08 schreef Beregd het volgende:
Ja, als een Iranese rechtbank daat zegt, heeft ze dat zeker gedaan
en zeker als het om politieke tegenstanders gaat.
Inderdaad zeg, waar hebben we het over? Het is niet alsof diplomatieke druk en publieke verontwaardiging ooit iets voor elkaar hebben gekregen, laat staan dat we er ons oordeel over mogen hebben!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat wil je daartegen doen?
De vrouw is een Iraanse (dat ze toevallig ook Nederlandse is, doet voor Iran niet ter zake).
Het daar geldende recht heeft besloten dat zij schuldig is en daar hangt de doodstraf aan.
Nederland kan hooguit vragen of ze die straf uit coulance om willen zetten naar een gevangenisstraf, en zelfs daar hoeft Iran zich nog niks van aan te trekken.
Het punt is dat het zeer wel mogelijk is dat zij helemaal geen drugs heeft gesmokkeld. Jij leest in een bijzinnetje dat ze dat heeft gedaan volgens de Iraanse rechtbank en neemt dat maar klakkeloos aan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat wil je daartegen doen?
De vrouw is een Iraanse (dat ze toevallig ook Nederlandse is, doet voor Iran niet ter zake).
Het daar geldende recht heeft besloten dat zij schuldig is en daar hangt de doodstraf aan.
Nederland kan hooguit vragen of ze die straf uit coulance om willen zetten naar een gevangenisstraf, en zelfs daar hoeft Iran zich nog niks van aan te trekken.
Het punt is dat hoe kritisch we ook naar haar zaak kijken, Iran lacht Nederland heel hard uit als we iets zeggen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:24 schreef MotorCitySoul het volgende:
Het punt is dat het zeer wel mogelijk is dat zij helemaal geen drugs heeft gesmokkeld. Jij leest in een bijzinnetje dat ze dat heeft gedaan volgens de Iraanse rechtbank en neemt dat maar klakkeloos aan.
Dat ze een politiek tegenstander is, is blijkbaar geen enkele aanleiding voor jou om wat kritischer naar de zaak te kijken.
Ik beweer ook niet dat we iets veranderen aan de zaak, maar dat lijkt me geen aanleiding om dan maar heel naief en schreeuwerig op zo'n artikeltje te reageren. Jij wist het zelfs te presteren om aan de hand van dit bericht haar vanuit jouw ivoren torentje belachelijk te maken. Sad.quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het punt is dat hoe kritisch we ook naar haar zaak kijken, Iran lacht Nederland heel hard uit als we iets zeggen.
Het ziet er echt uit alsof de kok van het Oegandese leger zich heeft uitgeslooft voor 20 man die nachtdienst hadden.quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:22 schreef Doler12 het volgende:
En zie hier het stuk verdriet een maaltijd veroberen die waarschijnlijk duurder is dan je maandsalaris.
Ik vind het er eerder uitzien alsof diezelfde kok zich heeft uitgesloofd op de wc en de opbrengst op een schaal heeft gekwakt. Getver wat een gore foto!!quote:Op woensdag 5 januari 2011 17:25 schreef MotorCitySoul het volgende:
[..]
Het ziet er echt uit alsof de kok van het Oegandese leger zich heeft uitgeslooft voor 20 man die nachtdienst hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |