abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92327614
http://www.dumpert.nl/med(...)uda_uwahah_.flv.html

gezien dit filmpje ben ik direct voorstander.
wat een tering kut volk is het toch ook :r
pi_92327844
TT is ietwat overdreven?
Verder; hard aanpakken dat tuig :r
Brutal. Fucking. Metal.
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 15:48:35 #3
137949 Disana
pi_92327882
Sorry hoor, maar ik zie gewoon wat geklier in de sneeuw en op het einde loopt het meisje weer weg met haar fiets. Westerbork erbij halen vind ik trouwens al helemaal schandalig.
pi_92327953
geklier in de sneeuw?

twee meisjes willen er langs, worden geinderd waarbij er een valt.
geschopt, geduwd, geslagen en de fiets gejat.

noem je dat klieren?
pi_92328000
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar ik zie gewoon wat geklier in de sneeuw en op het einde loopt het meisje weer weg met haar fiets. Westerbork erbij halen vind ik trouwens al helemaal schandalig.
Ik zie wel een meisje weglopen met die fiets maar dat is toch echt niet het meisje van wie de fiets was. De eigenaresse ziet er heel anders uit dan de gehoofddoekte dievegge.
  † In Memoriam † vrijdag 4 februari 2011 @ 15:51:31 #6
137949 Disana
pi_92328045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Ik zie wel een meisje weglopen met die fiets maar dat is toch echt niet het meisje van wie de fiets was. De eigenaresse ziet er heel anders uit dan de gehoofddoekte dievegge.
Ze loopt verderop, kijk nog maar eens goed. Ik heb het niet over het meisje dat de camera weer inloopt.

En ja, ik noem dit geklier.
pi_92328146
dit is geen geklier...

maar schijnbaar ben jij zelf een pauper zonder manieren en opvoeding als je dit "geklier" noemt
pi_92328214
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Geklier is één tegen één, dit is een grote groep, zichzelf onaantastbaar voelend straattuig dat het op één meisje gemunt heeft. Laten we maar weer een buurthuis voor hun openen, of gesubsidieerde rapworkshops of vlinderreisjes voor hun organiseren. Dát zal hun vast en zeker leren!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_92328252
quote:
Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze loopt verderop, kijk nog maar eens goed. Ik heb het niet over het meisje dat de camera weer inloopt.

Oja, lijkt er inderdaad op dat zij wegloopt van het beeld naar achteren.
Maar geklier noem ik het niet, op 00:28 valt haar telefoon, die wordt gelijk gepikt.
Dan heb je nog het schoppen van achteren door die rifapen, het schoppen tegen de fiets en het gewelddadige groepsgedrag. Geen geklier.

Westerbork is wel wat overdreven, gewoon opzoeken en helemaal kapot stampen is wat mij betreft prima.
pi_92328334
dit is wel typisch hoe een hoop mocro's zijn daar. Ik heb 15 jaar in Gouda gewoond en die berbers daar hebben geen manieren en zolang je niet op hun level 'communiceert' hebben ze schijt aan je
.
pi_92328456
Taakstrafen in hun eigen woonwijk en gekleed in oilily-kleren en door oma gebreide Mickey Mouse-truien laten uitvoeren. Zwaai maar dag met je handje naar je "streetcred"!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_92328485
Daarnaast, als dit geklier is, dan vind je het ook geklier als 20 blanke kinderen een donker Somalisch meisje wat net van het AZC af komt fietsen te grazen neemt?

Geklier...het is gvd wel heel toevallig dat de ene groep uit rifbewoners bestaat en de andere uit blanke meiden.
pi_92328501
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
Geklier is één tegen één, dit is een grote groep, zichzelf onaantastbaar voelend straattuig dat het op één meisje gemunt heeft. Laten we maar weer een buurthuis voor hun openen, of gesubsidieerde rapworkshops of vlinderreisjes voor hun organiseren. Dát zal hun vast en zeker leren!
Precies, want onze politie is te druk met andere dingen, zoals auto's flitsen en trainingen geven aan analfabete Afghanen.
pi_92328646
Hard aanpakken dat tuig.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 16:03:11 #15
8781 crew  Frutsel
pi_92328663
geen video dumpert dus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')