Ik zie wel een meisje weglopen met die fiets maar dat is toch echt niet het meisje van wie de fiets was. De eigenaresse ziet er heel anders uit dan de gehoofddoekte dievegge.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:48 schreef Disana het volgende:
Sorry hoor, maar ik zie gewoon wat geklier in de sneeuw en op het einde loopt het meisje weer weg met haar fiets. Westerbork erbij halen vind ik trouwens al helemaal schandalig.
Ze loopt verderop, kijk nog maar eens goed. Ik heb het niet over het meisje dat de camera weer inloopt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik zie wel een meisje weglopen met die fiets maar dat is toch echt niet het meisje van wie de fiets was. De eigenaresse ziet er heel anders uit dan de gehoofddoekte dievegge.
Geklier is één tegen één, dit is een grote groep, zichzelf onaantastbaar voelend straattuig dat het op één meisje gemunt heeft. Laten we maar weer een buurthuis voor hun openen, of gesubsidieerde rapworkshops of vlinderreisjes voor hun organiseren. Dát zal hun vast en zeker leren!quote:
Oja, lijkt er inderdaad op dat zij wegloopt van het beeld naar achteren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze loopt verderop, kijk nog maar eens goed. Ik heb het niet over het meisje dat de camera weer inloopt.
En ja, ik noem dit geklier.
Precies, want onze politie is te druk met andere dingen, zoals auto's flitsen en trainingen geven aan analfabete Afghanen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 15:54 schreef DDDDDaaf het volgende:
Geklier is één tegen één, dit is een grote groep, zichzelf onaantastbaar voelend straattuig dat het op één meisje gemunt heeft. Laten we maar weer een buurthuis voor hun openen, of gesubsidieerde rapworkshops of vlinderreisjes voor hun organiseren. Dát zal hun vast en zeker leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |