Niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:26 schreef IHVK het volgende:
Ik hoop dat de situatie in Egypte niet uit de hand loopt trouwens.
In Egypte gebeurde dat sowieso al niet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:30 schreef dandybleu het volgende:
ha revolutie is wel een groot woord "zijn gewoon op hol geslagen arabieren" en binnenkort gaan ze weer doodleuk overspelige vrouwen stenigen...
Uit de hand lopen is zodra er een machtsvacuum ontstaat dat niet kan worden opgevuld, waardoor het hele systeem en daarmee het hele land in verval raakt, wat corruptie en conflict in de kaart speelt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Harlon het volgende:
IHVK, wat versta jij onder "uit de hand lopen"? Als je 't mij vraagt is de boel daar al behoorlijk uit de hand gelopen
Ha nee china is geen dicatuur....chinezen vinden het nu eenmaal fijn als er orde in hun land.....zo is 90% chinees nu eenmaal......quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:42 schreef Zienswijze het volgende:
Tsja dictaturen...
China is een dictatuur dat leunt op de onderdrukking van haar eigen inwoners. En Israel is natuurlijk bang voor het verlies van een eventuele bondgenoot.
Dat er nog meer onschuldige doden vallen, dat er meer plunderingen zijn, dat er een nog idiotere idioot aan de macht komt. etc..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:46 schreef Harlon het volgende:
IHVK, wat versta jij onder "uit de hand lopen"? Als je 't mij vraagt is de boel daar al behoorlijk uit de hand gelopen
En helaas wordt er ook op grootschalige wijze geplunderd.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Wat er nu gaande is, is een grootschalig protest, op Afrikaanse wijze
het moslimbroederschap staat in ieder geval te springen en daar zit niemand op te wachten. Mubarak is tuig, maar dat volk is nog wel ff een tikkeltje ergerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat er nog meer onschuldige doden vallen, dat er meer plunderingen zijn, dat er een nog idiotere idioot aan de macht komt. etc..
ja dat zit in het aard van het beestje.....kijk maar naar de parijse gheto wijken onlangs....ik ben blij dat er niet zoveel arabieren in holland wonen.....quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
En helaas wordt er ook op grootschalige wijze geplunderd.
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat zit in het aard van het beestje.....kijk maar naar de parijse gheto wijken onlangs....ik ben blij dat er niet zoveel arabieren in holland wonen.....
zuid holland?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:00 schreef dandybleu het volgende:
[..]
ja dat zit in het aard van het beestje.....kijk maar naar de parijse gheto wijken onlangs....ik ben blij dat er niet zoveel arabieren in holland wonen.....
Dit is helemaal niet waar. Volg jij Aljazeera eigenlijk wel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:57 schreef Harlon het volgende:
[..]
het moslimbroederschap staat in ieder geval te springen en daar zit niemand op te wachten. Mubarak is tuig, maar dat volk is nog wel ff een tikkeltje erger
In intentie op straat misschien wel, maar of het op dezelfde manier uitpakt hangt van de leiders af.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:04 schreef bijdehand het volgende:
Denk wel dat al die revoluties te vergelijken zijn met de Franse Revolutie. Ook de Europese leiders wilden die stilhouden.
Inderdaad, rustig de uitslag afwachten en de winnaar feliciteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:01 schreef WammesWaggel het volgende:
In Israel houden ze zich gewoon stil omdat iedere uitspraak raar uit zou kunnen pakken in dit conflict, het is net als een onderlinge ruzie binnen een familie aan de overkant... niet mee bemoeien want anders dan keren ze zich opeens allemaal tegen je.
Ha! Moslim Broederschap == Hamas. Dat zou nog wat zijn als die aan de macht komen! Zou Egypte dan Gaza weer inlijven???quote:Het beste voor Mubarak zou het natuurlijk zijn als Israel pal achter de Moslimbroederschap gaat staan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |