dat dus. hou die knuppel in de gaten, want het is een janknicht eerste klasse die alleen maar loopt te zuigen. ik doe dit soort dingen liever eerste klas.quote:
Apart gedrag wel:iemand op stang proberen te jagen met verzonnen beschuldigingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig
en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
Nee het had een leuk topic kunnen zijn maar zoalshetis zit het volkomen te verzieken met persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iran verbiedt westerse kost in kookprogramma's op tv
Schopje MO of slotje of zo? Dit is echt te zielig voor woorden.
Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens metquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
disana. met alle respect ben jij degene die aan het verzieken is. en het is persoonlijk omdat jij je persoonlijke mening geeft en nog niets van afkeur laat zien jegens dit idiote iraanse besluit. niet de boel gaan omdraaien aub. staat je hee;l slecht. bovendien praat je echt onzin en probeert iets goed te praten wat niet goedgepraat kan worden. ook blijk je een gebrek aan kennis van kookprogramma's te hebben.
Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat om jouw onnozele drang om dit soort idiote acties te vergoeilijken.
nou prima. en in het beste geval word ik wel gebanned. jij lekker je zin en kan je weer onzin posten in een topic waar je blijkbaar geen (franse of hollandse) kaas van gegeten hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens met
[..]
Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.
*verderlurkt*quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja als jij de premissen uit gaat breiden heb ik het altijd mis natuurlijk.
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
De eerste kwam van Disana toch
[..]
*verderlurkt*
misschien moet je eens wat minder hysterisch reageren als je kritiek krijgt op onzin. je tr zal vast met veel gejuich ontvangen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"
De liefde straalt verder wel van het topic af zeg![]()
Wat een stelletje haatbaarden, alsof er alleen bij de naam van een user al schuim in de mondhoeken verschijnt.
schelden? ik vertel gewoon dat je onzin aan het reppen bent. is dat al schelden tegenwoordig? dan had ik al heel wat tr's kunnen sturen, maar gelukkig ben ik niet zo hysterisch. misschien zie je het morgen helderder? ik hoop het voor je.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.
lol.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Outpost76 het volgende:
MODS!!! WAAR ZIJN JULLIE!!?? HET LOOPT VOLLEDIG UIT DE HAND!!!
Ja nou! Goeie censuur is nooit weg natuurlijk. De DDR heeft er jarenlang op gedraaid, Met paddy's instemming,quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef zoalshetis het volgende:
hoop dat paddy zorgvuldig is met haar bezem.
En dat zonder dat ze er is!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef El_Matador het volgende:
Ironisch: in een prima discussie over Iran begint paddy weer es te censureren,
Vrijheid is blijkbaar slechts voor sommigen weggelegd.![]()
Sure. Lees het topic dan man.quote:
hey! paddy is ok. ok.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja nou! Goeie censuur is nooit weg natuurlijk. De DDR heeft er jarenlang op gedraaid, Met paddy's instemming,
stapje te ver dudequote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja nou! Goeie censuur is nooit weg natuurlijk. De DDR heeft er jarenlang op gedraaid, Met paddy's instemming,
Doet toch eens normaal reageren man.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef El_Matador het volgende:
Voor de luie zakken:
Iran verbiedt westerse kost in kookprogramma's op tv
Een discussie midden afkappen omdat je tampon ff verkeerd zit, tering jantje
verwachten op een forum dat mensen je serieus nemenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doet toch eens normaal reageren man.Denk je nou echt dat men je serieuzer op vat door zulke kansloze taal te uiten?
Nou ik hoop dat als ik zo een topic wat zeg wel serieus genomen wordt ja. Het is hier toch geen onz?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verwachten op een forum dat mensen je serieus nemen.
daarnaast moet ik wel toevoegen dat paddy heel erg serieus is met haar postings en zeker niemand echt voortrekt. dus matador, we zijn het vaak eens met elkaar, maar chill. ze is echt niet slecht of ddr-achtig. alhoewel ik al veel postings van mij weggeooid zie worden omdat disana niet weet waar ze het over heeft.
Stap te ver? Daar krijg je in POL geeneens een opmerking voor.quote:
Ik snap dat je dan boos word maar denk je nou echt dat je met dat geschreeuw van net meer bereikt dan door het normaal en rustig te vertellen wat jij irri vind?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand in real life zo door een gesprek zou heentetteren en ons het gesprek onmogelijk zou maken, zou mijn reactie nog heel wat minder mild zijn geweest.
Blijf gewoon met je tengels van andermans gesprekken af Daar gaat het om.
Ik heb meer noten op mijn zang.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stap te ver? Daar krijg je in POL geeneens een opmerking voor.
Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:14 schreef El_Matador het volgende:
Als iemand in real life zo door een gesprek zou heentetteren en ons het gesprek onmogelijk zou maken, zou mijn reactie nog heel wat minder mild zijn geweest.
Blijf gewoon met je tengels van andermans gesprekken af Daar gaat het om.
wat kan mij dat nou schelenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stap te ver? Daar krijg je in POL geeneens een opmerking voor.
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dan boos word maar denk je nou echt dat je met dat geschreeuw van net meer bereikt dan door het normaal en rustig te vertellen wat jij irri vind?
Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
Jij zal het niet zolang volhouden in de arena.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....
Accepteer dan dat het hier draait om vrijwilligers en begin niet meteen te blazen!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.
Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.
Er is nog een hoop te veranderen![]()
Iran onder andere
Nou, zo'n 'prima' discussie was het niet voor iedereen. En ik begrijp dat het topic open gaat voordat ze weg moet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.
En dan nog geen DDR-vergelijking mogen maken...
En waarom niet? Je begint meteen op het persoonlijke! Ik heb niets tegen jou. Ook niets tegen Paddy en verwoord gewoon wat ik er (tot nu toe) van vind. Waarom dan meteen weer op de persoon spelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zal het niet zolang volhouden in de arena.![]()
Het klopt, ik ben even erg streng geweest, maar het is of even dat persoonlijke geneuzel eruit halen, of het topic kunnen sluiten omdat ze het op het laatst alleen nog maar over elkaar tegen elkaar hebben. De meningen over het onderwerp heb ik laten staan als het goed is.quote:
Mwa, ik trek me er zo min mogelijk van aan.quote:
Tja.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.
Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik woon momenteel zelf in zo'n burgerlijk blank dorp (na jaren in steden als Rotterdam en Den Haag te hebben vertoefd). En hier wordt weleens een fiets gepikt en er wordt weleens iemand in elkaar geslagen.
Maar niet op deze manier. Niet met 15 hyena's tegelijk tegen één grietje. Dat doen echt alleen Marokkanen. Die hebben lafheid in nu eenmaal in de genen.
gebaseerd op dat topic en vele andere incidenten is het onweerlegbare realiteit.quote:
Te laat. Hij zit vol. Sommige users kunnen blijkbaar niet omgaan met andere mensen die een andere mening hebben en denken met schelden/'woordgebrek, denigreren een punt te kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda
Hij is bijna vol, maar er wordt weer ontzettend op de persoon gespeeld.
Ik knikker hem even naar MUZquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
Lady Gaga wil beste cd van decennium maken
Is dit niet gewoon Lady Gaga spam?
Goh, nu al?quote:
om 9.16 al.quote:
thxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
‘Apophis slaat mogelijk in 2036 in’
'Apocalypse in 2036'
Twee kometen.
Goh, misschien moest ik wel werken?quote:
Misschien was ik wel weg en werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, misschien moest ik wel werken?
Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien was ik wel weg en werken
Geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?
Is dat nodig sp3c? Hmmm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is Dagonet, hij ziet dat soort dingen aankomen
hij is zelfs nog nooit gerickrolled!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef sp3c het volgende:
ik beloof je dat je er ooit om zult lachen
kom maar op. ik lach altijd het laatst. en als ik niet lach, dan grijns ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:35 schreef sp3c het volgende:
jij moet er al helemaal om lachen strax
maar het is nog geheim
Donequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ex-minister Camiel Eurlings treedt toe tot KLM-top
Kan hier even 'Ex-minister' van gemaakt worden?
Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Buma/Stemra betaald miljoenen aan eigen componist
'betaald'
Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.
Maar jij bent dan ook een spellingskoning. Misschien weten wij wel niet eens of het D, T, DT, DE, TE moet zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
Groen Links wil in Adam parkeren van fietsen belasten
Fiets is de nieuwe melkkoe in Amsterdam
Een heleboel fietsen. De titel van de eerste is bovendien misleidend, want het is een plan van de VVD.
Dank uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef freako het volgende:
En als er toch naar dubbeltopics gekeken wordt, dit zijn twee topics over dezelfde pedofiel (het onderste topic was er het eerste):
Pedofiele pianoleraar krijgt 4 maanden
Twee jaar muziektherapie. Dat zal hem een lesje leren.
Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Legerbaas wil militairen inzetten in Nederland
Even opschonen?
Toen ik het topic weer opende waren er ongeveer 18 posts weg, hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.
Ow, en iedereen mag de note nu even zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een fan-tas-tische mod
Nee, heel goed bezig in dat topicquote:[..]
Misschien is paddy stiekem PVV-adept en probeert op deze manier de discussie naar iets heel anders te veranderen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een PVV-adept fan-tas-tische mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |