dat dus. hou die knuppel in de gaten, want het is een janknicht eerste klasse die alleen maar loopt te zuigen. ik doe dit soort dingen liever eerste klas.quote:
Apart gedrag wel:iemand op stang proberen te jagen met verzonnen beschuldigingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig
en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
Nee het had een leuk topic kunnen zijn maar zoalshetis zit het volkomen te verzieken met persoonlijke aanvallen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Iran verbiedt westerse kost in kookprogramma's op tv
Schopje MO of slotje of zo? Dit is echt te zielig voor woorden.
Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens metquote:Op zondag 6 februari 2011 18:29 schreef zoalshetis het volgende:
disana. met alle respect ben jij degene die aan het verzieken is. en het is persoonlijk omdat jij je persoonlijke mening geeft en nog niets van afkeur laat zien jegens dit idiote iraanse besluit. niet de boel gaan omdraaien aub. staat je hee;l slecht. bovendien praat je echt onzin en probeert iets goed te praten wat niet goedgepraat kan worden. ook blijk je een gebrek aan kennis van kookprogramma's te hebben.
Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het gaat om jouw onnozele drang om dit soort idiote acties te vergoeilijken.
nou prima. en in het beste geval word ik wel gebanned. jij lekker je zin en kan je weer onzin posten in een topic waar je blijkbaar geen (franse of hollandse) kaas van gegeten hebt.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Er werd normaal gepost en toen kwam jij ineens met
[..]
Daar heb ik een TR over ingediend omdat ik vind dat mensen hun mening moeten kunnen geven zonder op deze denigrerende en persoonlijke manier aangevallen te worden.
*verderlurkt*quote:Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja als jij de premissen uit gaat breiden heb ik het altijd mis natuurlijk.
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:35 schreef Cerbie het volgende:
De eerste kwam van Disana toch
[..]
*verderlurkt*
misschien moet je eens wat minder hysterisch reageren als je kritiek krijgt op onzin. je tr zal vast met veel gejuich ontvangen zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe is dat een sneer of iets dergelijks? Poster gaf zelf al aan ineens zijn premissen uitgebreid te hebben.
Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:45 schreef Cerbie het volgende:
[..]
"als JIJ de premissen uitbreidt het altijd mis natuurlijk"
De liefde straalt verder wel van het topic af zeg![]()
Wat een stelletje haatbaarden, alsof er alleen bij de naam van een user al schuim in de mondhoeken verschijnt.
schelden? ik vertel gewoon dat je onzin aan het reppen bent. is dat al schelden tegenwoordig? dan had ik al heel wat tr's kunnen sturen, maar gelukkig ben ik niet zo hysterisch. misschien zie je het morgen helderder? ik hoop het voor je.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd leest. Er werd niets verkeerds mee bedoeld en had al helemaal geen aanleiding tot het schelden van zoalshetis moeten zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |