Het klopt, ik ben even erg streng geweest, maar het is of even dat persoonlijke geneuzel eruit halen, of het topic kunnen sluiten omdat ze het op het laatst alleen nog maar over elkaar tegen elkaar hebben. De meningen over het onderwerp heb ik laten staan als het goed is.quote:
Mwa, ik trek me er zo min mogelijk van aan.quote:
Tja.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.
Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik woon momenteel zelf in zo'n burgerlijk blank dorp (na jaren in steden als Rotterdam en Den Haag te hebben vertoefd). En hier wordt weleens een fiets gepikt en er wordt weleens iemand in elkaar geslagen.
Maar niet op deze manier. Niet met 15 hyena's tegelijk tegen één grietje. Dat doen echt alleen Marokkanen. Die hebben lafheid in nu eenmaal in de genen.
gebaseerd op dat topic en vele andere incidenten is het onweerlegbare realiteit.quote:
Te laat. Hij zit vol. Sommige users kunnen blijkbaar niet omgaan met andere mensen die een andere mening hebben en denken met schelden/'woordgebrek, denigreren een punt te kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda
Hij is bijna vol, maar er wordt weer ontzettend op de persoon gespeeld.
Ik knikker hem even naar MUZquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:02 schreef Disana het volgende:
Lady Gaga wil beste cd van decennium maken
Is dit niet gewoon Lady Gaga spam?
Goh, nu al?quote:
om 9.16 al.quote:
thxquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:28 schreef Disana het volgende:
‘Apophis slaat mogelijk in 2036 in’
'Apocalypse in 2036'
Twee kometen.
Goh, misschien moest ik wel werken?quote:
Misschien was ik wel weg en werkenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Goh, misschien moest ik wel werken?
Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Misschien was ik wel weg en werken
Geen ideequote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Vanaf gisteravond 18:45 was er geen mod aanwezig, dus?
Is dat nodig sp3c? Hmmm?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij is Dagonet, hij ziet dat soort dingen aankomen
hij is zelfs nog nooit gerickrolled!
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:07 schreef sp3c het volgende:
ik beloof je dat je er ooit om zult lachen
kom maar op. ik lach altijd het laatst. en als ik niet lach, dan grijns ik.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 02:35 schreef sp3c het volgende:
jij moet er al helemaal om lachen strax
maar het is nog geheim
Donequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ex-minister Camiel Eurlings treedt toe tot KLM-top
Kan hier even 'Ex-minister' van gemaakt worden?
Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Buma/Stemra betaald miljoenen aan eigen componist
'betaald'
Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 00:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar anderzijds kunnen we de mods niet opzadelen met het verbeteren van taalfouten van topicstarters.
Maar jij bent dan ook een spellingskoning. Misschien weten wij wel niet eens of het D, T, DT, DE, TE moet zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom niet? Is zo gebeurd, hoor. Deed ik ook altijd toen ik mod was. Even topic openen, TT verbeteren en klaar. 10 seconden werk, max.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:47 schreef Disana het volgende:
Groen Links wil in Adam parkeren van fietsen belasten
Fiets is de nieuwe melkkoe in Amsterdam
Een heleboel fietsen. De titel van de eerste is bovendien misleidend, want het is een plan van de VVD.
Dank uquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef freako het volgende:
En als er toch naar dubbeltopics gekeken wordt, dit zijn twee topics over dezelfde pedofiel (het onderste topic was er het eerste):
Pedofiele pianoleraar krijgt 4 maanden
Twee jaar muziektherapie. Dat zal hem een lesje leren.
Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Legerbaas wil militairen inzetten in Nederland
Even opschonen?
Toen ik het topic weer opende waren er ongeveer 18 posts weg, hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:35 schreef -jos- het volgende:
[..]
Zo te zien is alleen een onschuldig zinnetje uit mijn reactie waarin ik kritiek lever op paddy weggehaald. Hoe bedoel je censuur.
Ow, en iedereen mag de note nu even zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een fan-tas-tische mod
Nee, heel goed bezig in dat topicquote:[..]
Misschien is paddy stiekem PVV-adept en probeert op deze manier de discussie naar iets heel anders te veranderen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:40 schreef -jos- het volgende:
Bedankt voor de notes paddy, je bent echt een PVV-adept fan-tas-tische mod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |