Ah, dus als hindoes of christenen zich schuldig maken aan moord is het ineens wél gerechtvaardigd omdat moslims dat er zelf naar maken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:57 schreef Asgard het volgende:
LOL!
Vreemd he, actie > reactie?
Hindoes worden al eeuwenlang door moslims geterroriseerd in hun eigen land en dan vind je het gek dat ze daar zo nu en dan eens actie tegen ondernemen? Zelfde geldt voor de Christelijke missionarissen die letterlijk de ene groep tegen de anderen uitspelen (stom dat de Indiërs hierin trappen aangezien het exact hetzelfde is dat de Britten deden).
Saywut?quote:Hell, ik hoef dit niet eens te uit te leggen. Het feit dat er relatief meer moslims in India wonen dan Hindoes in Pakistan (aantal is drastisch afgenomen sinds de scheiding doel ik op) geef toch weer dat Hindoes iets toleranter zijn dan de rest van de gelovigen in dat gebied.
Nee, het gaat om de context.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, dus als hindoes of christenen zich schuldig maken aan moord is het ineens wél gerechtvaardigd omdat moslims dat er zelf naar maken?
[..]
Saywut?
Eens, maar die context wordt ook nauwelijks toegelicht wanneer het gaat om aanslagen van moslims.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Asgard het volgende:
[..]
Nee, het gaat om de context.
Als je hier berichten gaat plaatsen over een handjevol aanslagen gepleegd door Hindoes moet je ook wel iets vertellen over de tientallen zoniet honderden aanslagen en provocaties door moslims. Aanslagen op onschuldige burgers zijn altijd fout.
Ik neem aan dat je doelt op o.a. 1947?quote:Weet jij ook maar iets over de geschiedenis van India?
Hetzelfde geldt voor moslims.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:06 schreef Asgard het volgende:
Verder zijn de Hindoestanen in Nederland niet echt te vergelijken met Indiërs. Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze beide naar Bollywood kijken en ongeveer hetzelfde geloof hebben.
Ja omdat moslims (of christenen) vaak de agressors zijn die iets dat niet van hun is wel gaan claimen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:11 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Eens, maar die context wordt ook nauwelijks toegelicht wanneer het gaat om aanslagen van moslims.
[..]
Ik neem aan dat je doelt op o.a. 1947?
[..]
Hetzelfde geldt voor moslims.
Nee dat is niet vreemd. Moslims claimen namelijk hetzelfde: actie > reactie.quote:
Ff reactie op vetgedrukte:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:45 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Nee dat is niet vreemd. Moslims claimen namelijk hetzelfde: actie > reactie.
Bezetting Kashmir > reactie.
Bezetting Palestina > reactie.
Bezetting Tsjetsjenië > reactie.
Bezetting Irak > reactie.
etc.
Waar het mij om ging is dat de hindoes niet allemaal heilige boontjes zijn terwijl de moslims zogenaamd allemaal agressief zijn en aanslagen plegen.
Ik heb alleen een aantal gevallen genoemd waarin hindoes zich barbaars hebben gedragen als reactie op een paar onwetende rukkers die in dit topic hebben gereageerd.
Verder heb ik niks tegen hindoes. Al zouden ze tig tempels bouwen, ik zal ze niet gaan tegenhouden. En ik ben al helemaal geen fan van de christenen en wat ze uitspoken in India.
Wat boeit het als ze het zelf betalen en er verder niemand mee lastig vallen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Slecht idee; decennialang beleid afstellen op secularisatie en emancipatie van geloofsaanhangers en tegelijkertijd projectontwikkelaars vrij spel geven om miljoenenprojecten op te tuigen rondom gebedsgebouwen die, analoog aan de Christelijke kerken anno 2011, over een jaar of 40 in onbruik 'horen' te raken. Riekt naar geld- en prestigekwestie.
Wie is we? Misschien hebben anderen wel last van hindoes en niet van moslims.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:48 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ff reactie op vetgedrukte:
Dat komt omdat we in NEDERLAND geen last hebben van Hindoes die klagen op van alles en dreigen etc. in tegenstelling tot andere groepen.
Ben jij moslim?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie is we? Misschien hebben anderen wel last van hindoes en niet van moslims.
Net of jij voor iedereen kunt spreken.
Het westen bezet dan ook geen hindoe-land, dus jij hebt makkelijk te praten natuurlijk. Actie en reactie is ook het geval bij moslims. Als je dat niet leuk vindt en de zaken eenzijdig gaat belichten, dat is dan jouw probleem, blijf maar slap lullen over moslims maar dat verandert toch niets aan de werkelijkheid.
Ik heb meer last van christenen die hun overtuigingen er door willen drukken dan van moslims eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:48 schreef Asgard het volgende:
[..]
Ff reactie op vetgedrukte:
Dat komt omdat we in NEDERLAND geen last hebben van Hindoes die klagen op van alles en dreigen etc. in tegenstelling tot andere groepen.
Waar woon je, als je daar last van hebt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ik heb meer last van christenen die hun overtuigingen er door willen drukken dan van moslims eigenlijk. En nauwelijks van moslims.
Sjonge jongequote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:54 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Wie is we? Misschien hebben anderen wel last van hindoes en niet van moslims.
Net of jij voor iedereen kunt spreken.
Het westen bezet dan ook geen hindoe-land, dus jij hebt makkelijk te praten natuurlijk. Actie en reactie is ook het geval bij moslims. Als je dat niet leuk vindt en de zaken eenzijdig gaat belichten, dat is dan jouw probleem, blijf maar slap lullen over moslims maar dat verandert toch niets aan de werkelijkheid.
Oh?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:13 schreef kabelhaspel het volgende:
Hindoes zijn vredelievend.
Net als Boeddhisten.
Sikhisme?quote:Op maandag 21 februari 2011 00:14 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En Sikhs, welk geloof hebben die ook alweer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |