wat kan mij dat nou schelenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Stap te ver? Daar krijg je in POL geeneens een opmerking voor.
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik snap dat je dan boos word maar denk je nou echt dat je met dat geschreeuw van net meer bereikt dan door het normaal en rustig te vertellen wat jij irri vind?
Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Paddy schrijft toch dat het maar even is gesloten vanwege het bezemen? Dat je het niet leuk vindt kan ik me voorstellen, maar om nou zo tekeer te gaan?
Jij zal het niet zolang volhouden in de arena.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is dus ook waar ik op doel.... Helaas is het te laat denk ik.....
Accepteer dan dat het hier draait om vrijwilligers en begin niet meteen te blazen!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.
Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.
Er is nog een hoop te veranderen![]()
Iran onder andere
Nou, zo'n 'prima' discussie was het niet voor iedereen. En ik begrijp dat het topic open gaat voordat ze weg moet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En net voordat ze weg moet. Dus zij heeft er geen last van, maar wij, in gewoon een prima discussie, wel.
En dan nog geen DDR-vergelijking mogen maken...
En waarom niet? Je begint meteen op het persoonlijke! Ik heb niets tegen jou. Ook niets tegen Paddy en verwoord gewoon wat ik er (tot nu toe) van vind. Waarom dan meteen weer op de persoon spelen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zal het niet zolang volhouden in de arena.![]()
Het klopt, ik ben even erg streng geweest, maar het is of even dat persoonlijke geneuzel eruit halen, of het topic kunnen sluiten omdat ze het op het laatst alleen nog maar over elkaar tegen elkaar hebben. De meningen over het onderwerp heb ik laten staan als het goed is.quote:
Mwa, ik trek me er zo min mogelijk van aan.quote:
Tja.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep. Naar rustig gelul luistert niemand. En dat blijkt ook keer op keer.
Wat je niet kan accepteren, moet je veranderen.
Wat je niet kan veranderen, moet je accepteren.
quote:Op maandag 7 februari 2011 16:35 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik woon momenteel zelf in zo'n burgerlijk blank dorp (na jaren in steden als Rotterdam en Den Haag te hebben vertoefd). En hier wordt weleens een fiets gepikt en er wordt weleens iemand in elkaar geslagen.
Maar niet op deze manier. Niet met 15 hyena's tegelijk tegen één grietje. Dat doen echt alleen Marokkanen. Die hebben lafheid in nu eenmaal in de genen.
gebaseerd op dat topic en vele andere incidenten is het onweerlegbare realiteit.quote:
Te laat. Hij zit vol. Sommige users kunnen blijkbaar niet omgaan met andere mensen die een andere mening hebben en denken met schelden/'woordgebrek, denigreren een punt te kunnen maken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:45 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Marokkaans tuig krijgt forse straffen in Gouda
Hij is bijna vol, maar er wordt weer ontzettend op de persoon gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |