abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92423733
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Islamofobie, daar vallen dit soort topics onder. Kom op zeg het gaat hier om fucking kookprogramma's. Lekker boeien dat ze westerse gerechten liever niet willen. damn :')
Anders lees je eerst even e.e.a. door voor je meteen met je kortzichtige standpunt komt.
'Ze' (=het iraanse volk) willen juist wel Westers voedsel.
Alleen die extremistische regering/Ayatollah luistert niet naar zijn volk.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92423804
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Geert W. is geen leider van ons land. En je weet dondersgoed hoe hardnekkig de islam zich op bepaalde plekken manifesteert. Tot kookprogramma's aan toe. Of een gezellige Palestijnse Mickey Mouse, ook al zo'n mooi staaltje volksverlakkerij. Daar is men erg goed in.
Ayatollah Khomeini is geen leider van "de Islamitische wereld". Jij weet dondersgoed hoe hardnekkig de PVV zich op bepaalde plekken manifesteert. Tot aan kinderprogramma's aan toe. Of een gezellige youtube film, ook al zo'n mooi staaltje volksverlakkerij. Daar is men erg goed in.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 6 februari 2011 @ 19:38:48 #78
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_92423809
quote:
13s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Anders lees je eerst even e.e.a. door voor je meteen met je kortzichtige standpunt komt.
Dat snap ik ook. :) Sowieso ga ik er al jaren vanuit dat als 'iran' iets zegt het niet het iraanse volk betekend.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_92423854
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Turkije heeft 75 miljoen inwoners die overwegend moslim zijn. Soennitisch ook nog, net als 80% van alle moslims ter wereld. Dat is wel wat overtuigender.

[..]

Je hebt geen kaas gegeten van de geopolitiek, dat blijkt maar weer. Iran is staatsvijand nummer één van de omringende landen.

[..]

Ja, dat klopt. En wat heeft de rest van de Islamitische wereld ermee te maken, die jij zo graag erbij wilt betrekken?
En weer ga je er domme en irrelevante zaken bij halen om je punt te maken.
Turkije kent geen ban op Westers eten en is helemaal niet overwegend Islamtisch. Het kent zelfs een Europees gedeelte en Istanbul doet niet onder voor de gemiddelde Westerse stad qua restaurants of zelfs religieuze vrijheden.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_92423866
quote:
13s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:30 schreef Disana het volgende:
Ik geloof ook geen moment dat het ook maar iets met geloof te maken heeft. Het lijkt me meer en bovenal ingegeven door de sancties door het westen waaronder het land gebukt gaat. Het zou me ook niet verbazen als veel van de producten die nu niet meer in beeld mogen, niet eens zijn te krijgen in Iran.
pi_92423940
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Stokstaart het volgende:
En weer ga je er domme en irrelevante zaken bij halen om je punt te maken.
Turkije kent geen ban op Westers eten en is helemaal niet overwegend Islamtisch.
Turkije is weldegelijk overwegend Islamitisch en het kent inderdaad geen ban op Westers eten. Sinds wanneer maakt het bannen van Westers eten een land Islamitisch? Want daar lijk je op te richten.

quote:
Het kent zelfs een Europees gedeelte en Istanbul doet niet onder voor de gemiddelde Westerse stad qua restaurants of zelfs religieuze vrijheden.
En dus? Is het ineens niet Islamitisch? :D Dus omdat er steden zijn die niet onder doen voor gemiddelde Westerse steden, is een land niet meer Islamitisch.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92423953
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ayatollah Khomeini is geen leider van "de Islamitische wereld". Jij weet dondersgoed hoe hardnekkig de PVV zich op bepaalde plekken manifesteert. Tot aan kinderprogramma's aan toe. Of een gezellige youtube film, ook al zo'n mooi staaltje volksverlakkerij. Daar is men erg goed in.
Mij aan de PVV linken, dan heb je wel heel erg slecht opgelet, Mutantje... :D

De PVV heeft nog geen complete landen om zeep geholpen (gelukkig). De islam helaas wel. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_92423968
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

[..]

Lees het artikel nou nog eens door.
De Iraanse keuken kent tal van Westerse of zelfs Oosterse invloeden. Kennelijk eet men het daar graag. Dat kan dus niet als die spullen daar niet te krijgen zouden zijn he....
Groetjes, Ezio.
pi_92424017
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef El_Matador het volgende:
Mij aan de PVV linken, dan heb je wel heel erg slecht opgelet, Mutantje... :D
Ik link je niet aan de PVV. Ik link wel de redeneringswijze, die nogal wazig is, aan de PVV. Spiegelen heet dat.

quote:
De PVV heeft nog geen complete landen om zeep geholpen (gelukkig). De islam helaas wel. ;)
De Islam helpt geen landen om zeep. Mensen helpen landen om zeep.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92424026
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Turkije is weldegelijk overwegend Islamitisch en het kent inderdaad geen ban op Westers eten. Sinds wanneer maakt het bannen van Westers eten een land Islamitisch? Want daar lijk je op te richten.

[..]

En dus? Is het ineens niet Islamitisch? :D Dus omdat er steden zijn die niet onder doen voor gemiddelde Westerse steden, is een land niet meer Islamitisch.
Jij snapt echte de nuance niet tussen Islamitisch en extremistisch?
Groetjes, Ezio.
pi_92424094
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Jij snapt echte de nuance niet tussen Islamitisch en extremistisch?
Volgens mij blijk JIJ die nuance niet te snappen. Je OP spreekt dan ook boekdelen. Alsof een verbod op westerse gerechten in Iran ook maar enige invloed heeft op de rest van de Islamitische wereld of de verstandhouding van die wereld met het Westen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92424128
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik link je niet aan de PVV. Ik link wel de redeneringswijze, die nogal wazig is, aan de PVV. Spiegelen heet dat.
Mijn redeneerwijze is niet te vergelijken met de PVV. De PVV heeft namelijk geen argumenten, want die scoren niet. :*

quote:
Een politiek-religieuze-alwetende-tot-kook-en-huishoudelijke-tips-aan-toe-ideologie helpt die mensen daar heeeel goed bij. Dus effectief is de islam het probleem. Zoals elke religie problemen veroorzaakt overigens.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_92424174
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Volgens mij blijk JIJ die nuance niet te snappen. Je OP spreekt dan ook boekdelen. Alsof een verbod op westerse gerechten in Iran ook maar enige invloed heeft op de rest van de Islamitische wereld of de verstandhouding van die wereld met het Westen.
Het is een uitvloeisel ervan. Symbolisch en tekenend dus.

pi_92424286
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef El_Matador het volgende:
Mijn redeneerwijze is niet te vergelijken met de PVV. De PVV heeft namelijk geen argumenten, want die scoren niet. :*
De gevolgtrekking is niet anders. Een fors deel van de Nederlandsche mens is kennelijk intoleranter dan een fors deel van de Islamitische wereld.

quote:
Een politiek-religieuze-alwetende-tot-kook-en-huishoudelijke-tips-aan-toe-ideologie helpt die mensen daar heeeel goed bij. Dus effectief is de islam het probleem. Zoals elke religie problemen veroorzaakt overigens.
Wat mij betreft behoort de Islam niet tot de politiek-religieuze-alwetende-tot-kook-en-huishoudelijke-tips-aan-toe-ideologie. Dat mensen aan de andere kant van de wereld dat wel vinden, zegt wat mij betreft heel veel over hun.
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 19:47:59 #90
137949 Disana
pi_92424330
Volgens mij ontkent niemand dat dit een sneue maatregel is. Maar of er een connectie met de religie is, is ondanks de OP (want dat is een toevoeging van het AD) nog maar de vraag. Toch gaat men daar hier klakkeloos van uit.
pi_92424372
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het toestaan van Westerse zaken in een overwegend Islamitische samenleving maakt deze uiteindelijk alleen maar toleranter.Aan de andere kant: Het inperken van dergelijke vrijheden en kennisgevingen werpt het Iraanse volk 3 eeuwen terug naar een niveautje Taliban.

Als je niet ziet dat dit onderdeel is van indoctrinatie ten bate van de extremistische junta daar ben je nog dommer dan je hier overkomt. Met je kromme vergelijkingen.
Groetjes, Ezio.
pi_92424542
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef Stokstaart het volgende:
Het toestaan van Westerse zaken in een overwegend Islamitische samenleving maakt deze uiteindelijk alleen maar toleranter. Aan de andere kant: Het inperken van dergelijke vrijheden en kennisgevingen werpt het Iraanse volk 3 eeuwen terug naar een niveautje Taliban.
Ja en? Wat heeft dat te maken met je onzinnige overige gebazel in dit topic over de Islamitische wereld?

quote:
Als je niet ziet dat dit onderdeel is van indoctrinatie ten bate van de extremistische junta daar ben je nog dommer dan je hier overkomt. Met je kromme vergelijkingen.
Wederom stating the obvious. Terwijl je daarnet nog allerlei wazige claims zat te deponeren. Heb je het licht gezien? Het is niet voor niets dat Paddy je achterlijke OP heeft gewijzigd.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92424569
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ontkent niemand dat dit een sneue maatregel is. Maar of er een connectie met de religie is, is ondanks de OP (want dat is een toevoeging van het AD) nog maar de vraag. Toch gaat men daar hier klakkeloos van uit.
Het bestaan van Spuiten en Slikken in Nederland heeft geen enkel verband met onze ontkerkelijking denk je echt? :o

:N

zondag 6 februari 2011 @ 19:52:11 #94
8369 speknek
Another day another slay
pi_92424580
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Mutant01 het volgende:
De Islam IS mensen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92424652
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef speknek het volgende:

[..]

De Islam IS mensen.
Zo zou je het ook kunnen uitleggen, dan zijn de gedeponeerde generalisaties nog achterlijker.
Allah Al Watan Al Malik
pi_92424700
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het bestaan van Spuiten en Slikken in Nederland heeft geen enkel verband met onze ontkerkelijking denk je echt? :o

Heb je weleens gezien wat voor Arabische zenders er allemaal zijn?
Allah Al Watan Al Malik
  † In Memoriam † zondag 6 februari 2011 @ 19:55:21 #97
137949 Disana
pi_92424770
quote:
6s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vooralsnog heb ik niemand zien aantonen dat iets in de islam tot dit verbod heeft geleid. Het is een aanname omdat het zo gemakkelijk met het vingertje wijzen is (daar heb je ze weer, die moslims).
  zondag 6 februari 2011 @ 19:55:31 #98
8369 speknek
Another day another slay
pi_92424780
quote:
14s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:53 schreef Mutant01 het volgende:
Zo zou je het ook kunnen uitleggen, dan zijn de gedeponeerde generalisaties nog achterlijker.
Nee hoor, psychologisch onderzoek heeft aangetoond dat generalisaties over mensen heel wetenschappelijk verantwoord zijn.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_92424790
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:10 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

En in Frankrijk mogen radiozenders maar beperkt niet-Franse muziek uitzenden.

Het lijkt me echt heerlijk als we hier een algeheel verbod op kookprogramma's, klusprogramma's en boer-zoek-vrouw zouden afkondigen.
Dat betekent dat diverse zenders op sneeuw gaan.
pi_92424822
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:55 schreef speknek het volgende:
Nee hoor, psychologisch onderzoek heeft aangetoond dat generalisaties over mensen heel wetenschappelijk verantwoord zijn.
Dat ligt er maar net aan om wat voor generalisaties dat gaat.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')