abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91789875
OP komt zo
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 24-01-2011 11:15:30 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91790019
Qua DM's liep er toch ergens een topic in FB? Iets met de layout ofzo?

Kunnen wij ook weinig aan doen ben ik bang. Of het nu wel of niet vlekkeloos werkt, je zou de bevestiging krijgen van je eigen bericht. Dus dan moet je er vanuit gaan dat ie overkomt, maar dat is geen 100% zekerheid. Soms als het technisch hapert komen ze een dag later en staat je scherm vol :P

Volgens mij kun je ze ook niet blocken, maar goed, daar kan iemand in FB beter antwoord op geven dan wij, gaan we ook niet over denk ik. Tot nu toe werkt het redelijk goed.
pi_91797979
Vrouwen met hoofddoek mogen de bus niet meer in (PVV)

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:43:06 #4
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91798437
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
Als user zie je het niet in de reacties maar alleen in het profiel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91798716
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Zo is het voor ons zichtbaar, niet voor users :)
pi_91831491
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

O.a. Jewwatch is een bekende anti-semitische site, ik snap niet dat dit soort mensen hier toegelaten worden, zeer verontrustend.
Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
Dat vind ik dan weer verontrustend.
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's wel vreemd inderdaad, Kees22 duikt sowieso wel veel op met hetzelfde riedeltje.
Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:44:54 #7
42366 Staal
pi_91832000
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

[..]

Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Eng kereltje met missiegedrag.
Un certain jeune homme
pi_91832679
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91832885
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Het zal wel.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 14:39:26 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_91848154
tvp!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_91856448
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91864409
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kap eens met die slowchat hier!
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 01:16:33 #14
8781 crew  Frutsel
pi_91926766
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Eng kereltje met missiegedrag.
Ja en?
Ben ik soms de enige in dit soort fora?
pi_91933346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Ik ben hooguit nieuwsgierig of het vanuit jezelf komt of dat je er begeleiding/team bij hebt. Aan de hand van je reageren vraag ik mij dat af. Dat je een missie hebt was me al wel een tijdje duidelijk. Maakt me ook totaal niet uit, en daar zullen er idd wel meer van zijn en zie het dus wel vaker.

Misschien verder maar in SC mocht je een antwoord willen geven :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:28:52 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974553
"PVV'ers beter doodschieten"

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.

[ Bericht 24% gewijzigd door zoalshetis op 28-01-2011 01:34:09 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:36:29 #18
42366 Staal
pi_91974769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.
Een moderator moet het topic sluiten.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:42:26 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974909
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:47:57 #20
42366 Staal
pi_91975024
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Je valt me toevallig alweer op met je jodenhaat.
Blijkbaar krijg je alle ruimte. Ik vind je een eng persoon met missiegedrag.
En users met eng missiegedrag vinden uiteindelijk geen podium op FOK! Ik ben gelukkig geen mod en hoef daar geen donder aan te doen. Gelukkig maar. :).
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:50:04 #21
42366 Staal
pi_91975063
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:01:07 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91975353
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
lezen kan je ook al niet.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:13:53 #23
42366 Staal
pi_91975593
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lezen kan je ook al niet.
Ik kan prima lezen. Blijkbaar kun je niet goed schrijven. Anders zou je hier ook niet zo miezemauzen.
En ik ken je goed genoeg om te weten dat jij niet voor links opkomt en wat zij ervan vinden. Je wilt Re aanvallen en je vangt bot. :).
Un certain jeune homme
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:17:03 #24
8781 crew  Frutsel
pi_91978356
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

Het topic sluit bij 300 posts, 301 is dus overbodig..
En btw, volgens mij was de klacht richting Re, niet richting Staal :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

Jammer dat ik dat idd ook niet eerder zag, anders had het topic direct op slot gekunt aangezien degene die het topic laat ontsporen ook de TS is.
pi_91979241
Kunt u aub de TT aanpassen aan het laatste nieuws?

Nieuw dienstpistool komt veel later

Laatste nieuws:

'Aankoop politiepistool niet zuiver'
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 09:59:18 #26
137949 Disana
pi_91979344
quote:
7s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:47 schreef Staal het volgende:

Ik ben gelukkig geen mod
Je overweldigende aanwezigheid hier zou bijna anders doen vermoeden.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 10:05:42 #27
8781 crew  Frutsel
pi_91979485
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef apple_pie het volgende:
Kunt u aub de TT aanpassen aan het laatste nieuws?

Nieuw dienstpistool politie niet zuiver

Laatste nieuws:

'Aankoop politiepistool niet zuiver'
volgende keer aub een nieuw topic openen,vanuit de huidige bron en dan eventueel verwijzen naar het oude topic uit 2009 in je openingspost, dan krijg je bij zon oud topic ook geen verwarring over de titel.
pi_91979879
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

volgende keer aub een nieuw topic openen,vanuit de huidige bron en dan eventueel verwijzen naar het oude topic uit 2009 in je openingspost, dan krijg je bij zon oud topic ook geen verwarring over de titel.
Ok.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:03:27 #29
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91990515
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 14:29 schreef DenizFM het volgende:
Ik ben opzoek naar iemand die aanstaande zondag rond 2 uur in de studio ter Hilversum live op de radio mijn OV-Chipkaart wil kraken. Iemand die dat leuk lijkt? M'n producer is te bereiken via redactie@duidelijkdeniz.nl.
Kan een modje hier ff naar kijken?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  vrijdag 28 januari 2011 @ 15:07:07 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91990640
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

waarom? de overheid heeft keihard gefaald en was uiterst arrogant. verdiende lesje. iemand die wil aantonen hoe makkelijk het te kraken is lijkt me eerder een zegen voor de overheid dan een bedreiging.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 15:29:18 #31
8781 crew  Frutsel
pi_91991629
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

gedaan :P

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

waarom? de overheid heeft keihard gefaald en was uiterst arrogant. verdiende lesje. iemand die wil aantonen hoe makkelijk het te kraken is lijkt me eerder een zegen voor de overheid dan een bedreiging.
dat hoort in dat topic, niet hier. Bemoeial :P
  vrijdag 28 januari 2011 @ 17:21:06 #32
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_91997033
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 15:07 schreef zoalshetis het volgende:
Dat begrijp ik en ben het 100% met je eens. Wat mij betreft delen ze die gekraakte kaarten massaal uit om die kutchip definitief de kop in te drukken. Maar Fok! kan in de problemen komen door dit soort verzoeken te honoreren of te laten staan.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 18:34:10 #33
137949 Disana
pi_92000406
Ik snap het niet helemaal, zie ik het goed en worden er topics van hier overgeheveld naar het midden oosten forum? Of moeten we allemaal daar verder posten?

Inmiddels duidelijk. Maar wel even schrikken als je hier hele topics ziet verdwijnen.

[ Bericht 27% gewijzigd door Disana op 28-01-2011 18:41:25 ]
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 18:41:55 #34
8781 crew  Frutsel
pi_92000799
Bedankt voor de tip :{
pi_92002714
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Disana het volgende:
Ik snap het niet helemaal, zie ik het goed en worden er topics van hier overgeheveld naar het midden oosten forum? Of moeten we allemaal daar verder posten?

Inmiddels duidelijk. Maar wel even schrikken als je hier hele topics ziet verdwijnen.
Vertel! Ik weet van niets anders dan dat er heel misschien een forum bij zou komen.

Dat nieuwe tijdelijke forum snap ik wel. Net als AEX etc etc kan je wat uitgebreider over dingen praten, en het blijkt aardig heftig daar, maar ons is altijd verteld niet nieuws leeg te schoppen. Topics konden prima naast elkaar bestaan..handig wanneer we het ook even hoorden dat de regels weer veranderd zijn. Nou ja, hoop dat de users van nieuws gewoon nieuws blijven posten. Waar dan ook over.

Ik wil niet graag zien dat nieuws het afvalputje gaat worden van FOK! wanneer topics toch uit nieuws worden gehaald Ook opmerkelijk nieuws is dus welkom. ^O^
  † In Memoriam † vrijdag 28 januari 2011 @ 19:24:54 #36
137949 Disana
pi_92002917
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef paddy het volgende:

[..]

Vertel! Ik weet van niets anders dan dat er heel misschien een forum bij zou komen.

Dat nieuwe tijdelijke forum snap ik wel. Net als AEX etc etc kan je wat uitgebreider over dingen praten, en het blijkt aardig heftig daar, maar ons is altijd verteld niet nieuws leeg te schoppen. Topics konden prima naast elkaar bestaan..handig wanneer we het ook even hoorden dat de regels weer veranderd zijn. Nou ja, hoop dat de users van nieuws gewoon nieuws blijven posten. Waar dan ook over.

Ik wil niet graag zien dat nieuws het afvalputje gaat worden van FOK! wanneer topics toch uit nieuws worden gehaald Ook opmerkelijk nieuws is dus welkom. ^O^
Nou ik zat raar te kijken toen er ineens een sticky topic kwam met een soort samenvattingen van het nieuws uit Egypte, geplukt uit ons lopende Egypte topic. Toen verdween het ineens weer, maar waren onze topics ook weg. Pas daarna werd sticky gemeld dat er een nieuw forum is en toen snapte ik het weer.

Nee ik hoop ook niet dat NWS een soort 'restjes' forum wordt. Maar dat zal toch niet? Al vind ik het heel jammer dat ik niet meer gewoon ook hier terecht kan voor Tunesië en het midden oosten, het was wel netjes geweest als het overhevelen even was gemeld.
pi_92003002
Het M-O subforum Midden-Oosten is opgezet als tijdelijk forum omdat de vlam daar flink in de pan slaat. Of er nog een apart topic in NWS achterblijft is aan de NWS mods lijkt me. Kan zeker geen kwaad.

En het hele verhaal is in een kwartiertje opgezet vandaar dat het wat rommelig is :P
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 19:28:09 #38
8781 crew  Frutsel
pi_92003080
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:
Het M-O subforum Midden-Oosten is opgezet als tijdelijk forum omdat de vlam daar flink in de pan slaat. Of er nog een apart topic in NWS achterblijft is aan de NWS mods lijkt me. Kan zeker geen kwaad.

En het hele verhaal is in een kwartiertje opgezet vandaar dat het wat rommelig is :P
Ik zal jou eens in een kwartier opzetten, eens kijken wat daar voor rommel van komt :{ :P
pi_92003200
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:28 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ik zal jou eens in een kwartier opzetten, eens kijken wat daar voor rommel van komt :{ :P
Dat wil ik je niet aandoen.
pi_92003390
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef du_ke het volgende:

Je leest niet. Ik begrijp dat dat forum er is. Ik snap niet dat weer bij ons de boel weggehaald gaat worden. Dus ik begrijp dat het forum er is

Maar niet waarom ineens onze topics weggehaald moeten worden. Het is niet voor het eerst. Nou ja, weet ik weer wat nieuws is..

Als enige een hoer met heel veel pooiers :7
pi_92003959
Lijkt me een discussie die je áchter de schermen moet houden.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_92004581
quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
Nee hoor. Ik lek niet. De users van NWS zijn voor mij net zo belangrijk als ook Danny met de users van FOK! post. Zie feedback :)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:16:10 #43
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_92033927
Sharia op Urk ingevoerd

Kan er even 'IN Urk' van gemaakt worden? Urk is al een paar jaar geen eiland meer, maar gewoon omringd door land.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_92034626
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sharia op Urk ingevoerd

Kan er even 'IN Urk' van gemaakt worden? Urk is al een paar jaar geen eiland meer, maar gewoon omringd door land.
Het is in het geval van Urk toch echt 'op Urk' zo noemt iedereen die er in een redelijke straal omheen woont ook.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:15:14 #45
66444 Lord_Vetinari
pi_92036137
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

Het is in het geval van Urk toch echt 'op Urk' zo noemt iedereen die er in een redelijke straal omheen woont ook.
Als het merendeel van de mensen een onderzeeboot een vliegtuig noemt, betekent dat niet dat het ding kan vliegen. oftewel: Ook al doen veel mensen het fout, dat maakt het niet goed.

'Op' wordt alleen in bepaalde bepalingen van plaats gebruikt (op een eiland, op een dijk), maar je woont 'in' een plaats. En Urk WAS een eiland, maar IS dat niet meer, dus is het 'in Urk'.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:16:06 #46
137949 Disana
pi_92036165
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als het merendeel van de mensen een onderzeeboot een vliegtuig noemt, betekent dat niet dat het ding kan vliegen. oftewel: Ook al doen veel mensen het fout, dat maakt het niet goed.

'Op' wordt alleen in bepaalde bepalingen van plaats gebruikt (op een eiland, op een dijk), maar je woont 'in' een plaats. En Urk WAS een eiland, maar IS dat niet meer, dus is het 'in Urk'.
Ik ben van oorsprong een westerling en ook ik weet niet beter dan 'op Urk'.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:18:27 #47
66444 Lord_Vetinari
pi_92036241
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik ben van oorsprong een westerling en ook ik weet niet beter dan 'op Urk'.
Ja, omdat iedereen erin persisteert om het fout te doen. Op het moment dat Urk ophield een eiland te zijn, veranderde taalkundig de bepaling van plaats met betrekking tot Urk van 'op' naar 'in'. Traditie doet daarbij niet ter zake.
pi_92036315
Zolang men in de nieuwsberichten deze 'fout' ook maakt zie ik verdomde weinig reden om FOK er op aan te passen...
het is gewoon 'Op Urk'
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:21:24 #49
66444 Lord_Vetinari
pi_92036357
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:20 schreef du_ke het volgende:
Zolang men in de nieuwsberichten deze 'fout' ook maakt zie ik verdomde weinig reden om FOK er op aan te passen...
het is gewoon 'Op Urk'
Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:24:20 #50
137949 Disana
pi_92036467
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ja, omdat iedereen erin persisteert om het fout te doen. Op het moment dat Urk ophield een eiland te zijn, veranderde taalkundig de bepaling van plaats met betrekking tot Urk van 'op' naar 'in'. Traditie doet daarbij niet ter zake.
Is dat nou wel zo, of is dat iets wat jij als purist graag ziet? Als we even nadenken komen we vast op nog veel meer voorbeelden van taalkundig niet meer juiste zaken die nog in gebruik zijn :)
pi_92036773
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Fok zou natuurlijk ook het goede voorbeeld kunnen geven, he?
Het is maar de vraag of dat echt het goede voorbeeld is. In elk geval is er volgens mij geen enkele reden een TT aan te passen als het ook zo in het originele bericht gebruikt wordt.
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:33:24 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_92036841
Beetje jammer, die angst van sommige personen hier...
pi_92036910
Het is uiteraard niet aan mij maar je kan ook doorschieten...
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:37:58 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037045
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt

quote:
4s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 19:44 schreef Misstique het volgende:
lol
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:40:14 #55
66444 Lord_Vetinari
pi_92037112
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:37 schreef sp3c het volgende:
ik ben het met Du_ke eens
je hebt wel gelijk maar dit is de titel van het originele artikel volgens mij, dan zie ik geen reden om aan de TT te prutsen tenzij de TS daar om vraagt
Dus als het artikel oorspronkelijk een persoonsvorm met een d schrijft, nemen we dat klakkeloos over, tenzij de TS om wijziging vraagt?

Maar goed, het verrast me allerminst..
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:42:52 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037198
ik zou er geen problemen mee hebben nee en als TS de fout er zelf uithaalt ga ik het ook niet terugzetten :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:44:11 #57
137949 Disana
pi_92037237
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 13:46:35 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92037335
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker :D

dan is het weer op Urk _O-
  zaterdag 29 januari 2011 @ 13:46:48 #59
66444 Lord_Vetinari
pi_92037346
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
Het is eeuwenlang 'op Urk' geweest en gevoelsmatig is Urk nog steeds geen stukje vasteland vanwege het 'bijzondere' eilandkarakter. Geef het de tijd, het wordt vanzelf wel een keer 'in'.
Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is... :P
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 13:48:59 #60
137949 Disana
pi_92037433
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Tja, het is te verdedigen door te stellen dat Urk qua realiteitsbesef m.b.t. de 21e eeuw inderdaad nog steeds een eiland is... :P
Nu vat je hem ;)
pi_92037731
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 13:46 schreef sp3c het volgende:
tenzij we het in de tussentijd af laten drijven, lijkt me waarschijnlijker :D

dan is het weer op Urk _O-
En ze moeten nog een aardig stuk de klein in zakken voor ze het 'op' gevoel kwijt zijn :+
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:23:40 #62
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92038878
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg ^O^
pi_92039575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 14:23 schreef sp3c het volgende:
misschien als we met zijn allen hard op Urk gaan stampen zakt het vanzelf helemaal weg ^O^
Goed plan.
  † In Memoriam † zaterdag 29 januari 2011 @ 14:41:07 #64
137949 Disana
pi_92039595
Het boer zoekt vrouw topic begint vanaf hier

Grote finale boer zoekt vrouw afgelast

een beetje raar te worden.
  Moderator zaterdag 29 januari 2011 @ 14:49:28 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92039980
raar is het goede woord idd

of wazig :D

ik houd het ff in de gaten
  zaterdag 29 januari 2011 @ 16:35:55 #66
66444 Lord_Vetinari
pi_92044006
Hoort dat topic overigens niet in FTR of SHO?
pi_92044501
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
  † In Memoriam † zondag 30 januari 2011 @ 22:27:31 #68
137949 Disana
pi_92104178
http://forum.fok.nl/user/history/333689

Zit heel Fok onder te spammen met hetzelfde zinnetje.
pi_92104454
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:47 schreef EilandjeOnline het volgende:
zou de titel van de topic "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami om drugs" aangepast kunnen worden naar "Iran executeert Nederlands-Iraanse Zahra Bahrami" ?
Of die drugs tenminste tussen haakjes : 'om drugs'

Ben het eens, heb daar ook al aan gedacht.
  Moderator zondag 30 januari 2011 @ 22:38:39 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92104801
ik twijfel eerlijk gezegd

nu geloof ik eerlijk gezegd wel dat het een gefabriceerde aanklacht is maar ze is wel geexecuteerd om drugs
pi_92107134
laat het maar zo, dadelijk denkt iedereen die het leest weer meteen dat het echt om drugs ging terwijl het slachtoffer nooit drugs gebruikte en er gewoon is ingeluisd
pi_92110884
Ander puntje: moet het niet zijn Iraans-Nederlands? Ze is immers van geboorte Iraans en pas later Nederlands geworden.
  maandag 31 januari 2011 @ 11:31:55 #73
286050 Muridae
Acta non Verba
pi_92116221
Misschien kan dit ook naar Midden-Oosten ?

Demonstranten botsen met politie Sudan
pi_92155664
Comité: 'Auschwitz moet nationaal herdacht'

Kan een mod hier het woord worden achter plakken?
pi_92158404
Hei, tof!
pi_92164924
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 11:20:27 #77
8781 crew  Frutsel
pi_92165040
quote:
Thx
User heeft inmiddels eerder vanochtend ook een bericht gehad
  † In Memoriam † dinsdag 1 februari 2011 @ 14:08:34 #78
137949 Disana
pi_92171449
Weigert je docent een hand te geven?

HvA: vrouwen hand weigeren moet kunnen

Dubbelaartje. Nou ja, min of meer. Zit je op discussieforum Fok, word je uitgenodigd het ergens anders te komen bespreken :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 februari 2011 @ 14:34:06 #79
862 Arcee
Look closer
pi_92172581
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 15:53:22 #80
8781 crew  Frutsel
pi_92176550
Neuh laat maar ff staan. Dat forum loopt lekker, kent inmiddels ook zijn eigen supportersschare en in NWS zul je ook wel egypte ontwikkelingen houden, daar is het inmiddels ook nieuws voor. Maar het staat je uiteraard vrij daar in MO ook een topic over te openen :)
  Moderator dinsdag 1 februari 2011 @ 15:54:10 #81
8781 crew  Frutsel
pi_92176603
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 14:08 schreef Disana het volgende:
Weigert je docent een hand te geven?

HvA: vrouwen hand weigeren moet kunnen

Dubbelaartje. Nou ja, min of meer. Zit je op discussieforum Fok, word je uitgenodigd het ergens anders te komen bespreken :)
Was al opgelost zie ik :)
pi_92308520
User gaat off-topic en niet inhoudelijk door een taal-opmerking te plaatsen:

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:31 schreef IntensiveGary het volgende:

[..]

Tip 1: leer Nederlands.
Daarna: leer begrijpend lezen.

En over de ironie achter de opmerking:

[..]

ga ik het niet eens hebben...
  vrijdag 4 februari 2011 @ 09:16:39 #83
66444 Lord_Vetinari
pi_92310985
Mag de TT van Amerikanen dwingen .com, .net en .org sites offline wat realistischer? Het gaat om 10 stream-sites, die off-line zijn gehaald. Zoals het er nu staat is het net of de US regering stelselmatig bezig is om .com, .net en .org sites off-line te dwingen en te vervangen door iets anders.
  Moderator vrijdag 4 februari 2011 @ 09:38:38 #84
8781 crew  Frutsel
pi_92311476
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 02:29 schreef vergezocht het volgende:
User gaat off-topic en niet inhoudelijk door een taal-opmerking te plaatsen:

[..]

Prima, maar laat zelf opmerkingen als lulhannes, dildo, reet, anus ook maar achterwege.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 09:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT van Amerikaanse rechter laat tien (sport)streamsites offline halen wat realistischer? Het gaat om 10 stream-sites, die off-line zijn gehaald. Zoals het er nu staat is het net of de US regering stelselmatig bezig is om .com, .net en .org sites off-line te dwingen en te vervangen door iets anders.
Zo beter? Het is wel de originele titel die gebruikt wordt, maar in dit geval wil ik wel een uitzondering maken, want nu lijkt het wel off idd alle .com etc sites down gaan :{
  zaterdag 5 februari 2011 @ 01:38:32 #86
42366 Staal
pi_92358285
Voordat ik iets midden in de nacht ga openen, is er geen Australie topic?
Kan het in NWS iig niet zo snel vinden.
Un certain jeune homme
pi_92359279
Dacht dat die stickey stond? Wanneer er meer nieuws over is mag dat natuurlijk. Waarom niet?
pi_92368548
quote:
3s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja want asielzoekers en immigranten staan bekend dat ze netjes hun tuintje bijhouden, geen overlast veroorzaken en regelmatig de buren op de koffie laten komen.

Ze zijn een last, en meer niet.
Racisme/xenofobie/discriminatie/etc/
pi_92369361
quote:
4s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:06 schreef LXIV het volgende:

[..]

Komop. In een land zo groot als Oeganda moet er toch wel één eerlijke neger te vinden zijn.
Topic met racistische insteek.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 14:19:30 #90
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92369530
laatste zin eruit gehaald
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:27:07 #91
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_92369835
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Topic met racistische insteek.
Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.
En bij twijfel altijd melden bij de autoriteiten. Zo is de USSR ook groot geworden.
Als je de moeite had gedaan om te lezen dan had je gezien dat het helemaal geen racistische insteek had. En ook laf dat je jouw eigen post en mijn reactie daarop weer hebt laten verwijderen.
The End Times are wild
  zaterdag 5 februari 2011 @ 14:53:18 #92
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92370763
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Verdorie Gelly, jij krijgt nog ooit een erekruis van het verzet voor je niet-aflatende strijd tegen onrecht en racisme.
En bij twijfel altijd melden bij de autoriteiten. Zo is de USSR ook groot geworden.
Als je de moeite had gedaan om te lezen dan had je gezien dat het helemaal geen racistische insteek had. En ook laf dat je jouw eigen post en mijn reactie daarop weer hebt laten verwijderen.
daar wil ik nog aan toevoegen dat die oh zo beschaafde gelly juist diegene is die stookt, vuilspuit en ronduit onbehoorlijk reageert als het hem niet zint.

jammer dit.
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 15:27:37 #93
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92371706
ik heb zijn eigen post en je reactie daarop verwijderd zonder inbreg va gelly want dat ging wmb nergens over

maar die laatste zin vond ik idd wat overdreven zeker als je er een topic mee wilt staren
pi_92372583
Ik word lastiggevallen door een bepaald user in mijn PM.
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.

Waar kan ik hem opsturen zodat een mod/FA hem kan bekijken?
pi_92372958
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb hem inmiddels wel geblokkeerd, maar ik wil dat hij straf krijgt voor de PM die hij mij gestuurd heeft.

mailen naar forum@fok.nl
pi_92374845
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 16:06 schreef du_ke het volgende:

[..]

mailen naar forum@fok.nl
Dat heb ik gedaan, hoe lang voordat ik antwoord heb?
pi_92374932
tot de FA's wakker zijn en het lezen :P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 18:39:55 #98
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92378532
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 15:56 schreef vergezocht het volgende:

ja, dat was ik! omdat je een domme, onbenullige en eigenlijk zielige zuiger bent! zal ik de pm ff hier plaatsen?

komt ie. pm van mij aan vergezocht:

" :) ik hoorde dat je flink op je sodemieter krijgt achter de schermen. zowel van mods als fa's. dat is een goede zaak. je bent namelijk een onbehoorlijk en laf personage. en natuurlijk een troll van jewelste zonder dat je de nederlandse taal machtig bent. je zou zo een kloon kunnen zijn van een imbeciel personage als meki oid".

dit zei ik naar aanleiding van je gejank in nws fb, terwijl je alleen maar loopt te zuigen en nauwelijks iets toevoegt. maar wel mensen negatief benadert, de taal niet machtig bent en loopt te kutten sinds je eerste post hier op fok!

zullen vast veel mensen het mee oneens zijn, omdat je net doet of je een interessant personage bent.

ik dacht, doe het ff via je pm. zodat je er van leert, maar blijkbaar wil je het liever en plein public. ook goed hoor. ik vreet je rauw. inteelt neefje van meki. of heet je misschien deadre?

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 05-02-2011 18:48:14 ]
  Moderator zaterdag 5 februari 2011 @ 18:59:05 #99
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_92379224
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig

en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
  zaterdag 5 februari 2011 @ 19:00:48 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92379282
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:59 schreef sp3c het volgende:
maakt me niet uit waar jullie dit doen maar liever niet in dit topic iig

en voor zover ik kan zien krijgt hij niet op zijn sodemieter van wie dan ook achter deschermen
who cares. hij zit gewoon te zuigen in haast elk topic. en straf krijgen? ik neem het als een man. kom maar! :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')