Iemand een linkje?quote:LOS ANGELES - Zeven jaar is het inmiddels geleden dat de sekstape met Paris Hilton, 'A Night in Paris', op het internet uitlekte.
Tot vandaag is het een populaire pikante film, maar wie de prent heeft gedownload, riskeert nu gerechtelijk vervolgd te worden
Het bedrijf dat de rechten op 'One Night in Paris' bezit, klaagt 843 personen aan wegens 'cyberdiefstal' van de film.
De film is een goudmijn. In het jaar dat hij op de markt kwam, verdiende Rick Salomon er 10 miljoen dollar aan. Salomon is de jongeman die in de film met Paris figureert.
Het bedrijf dat de rechten momenteel bezit, kocht die van Ricks broer Jim. Volgens TMZ.com verdiende Paris zelf ook een aardige stuiver aan haar seksavontuurtje , maar dat zal je niet uit haar mond horen komen.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)orden-vervolgd.dhtml
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moest wel lachen vorige week op de markt in Rotterdam, stond er zo'n figuur met een hele krat vol videobanden van Pamela Anderson
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Dit. Ze zullen geld moeten toegevenquote:Op maandag 24 januari 2011 22:49 schreef Tinos85 het volgende:
Gast als ik die films nou graag wil hebben....
Paris niet, maar haar neukertje van dienst in die film en diens broer.quote:Op maandag 24 januari 2011 22:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ohh zit paris hilton krap bij kas ofzo? Dat ze nog maar een paar miljoen op haar rekening heeft. Wat sneu voor haar.
Dat was idd ook mijn punt eigenlijkquote:Op maandag 24 januari 2011 22:58 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Paris niet, maar haar neukertje van dienst in die film en diens broer.
Mensen die nog geloven dat piraterij=diefstalquote:"Diefstal is een strafrechtelijk delict dat bestaat uit het op onrechtmatige wijze eigenhandig in bezit nemen van andermans eigendom."
Maar als je een auto kon downloaden ... dan zou je dat niet doen. Toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:50 schreef samvirus het volgende:
[..]
Mensen die nog geloven dat piraterij=diefstal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef penny-wise het volgende:
Ik wil geen geld betalen maar wil geld toe. Ik de hele dag downloaden en toen ik hem binnen had zag ik alleen 2 kerels bezig....
pwndSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:12 schreef penny-wise het volgende:
Ik wil geen geld betalen maar wil geld toe. Ik de hele dag downloaden en toen ik hem binnen had zag ik alleen 2 kerels bezig....
zonder de spoiler had ik hem denk ik ook wel uitgevogeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Ja dat dacht ik wel maar sommige hier niet ben ik bang...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
zonder de spoiler had ik hem denk ik ook wel uitgevogeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |