abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91789875
OP komt zo
quote:
Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen, 'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer. Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.

Als toevoeging; Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren. Net als volken/groepen mensen als apen betitelen.

Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users, maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang. Waar wil je naar toe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker. En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof. Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback

[ Bericht 98% gewijzigd door paddy op 24-01-2011 11:15:30 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_91790019
Qua DM's liep er toch ergens een topic in FB? Iets met de layout ofzo?

Kunnen wij ook weinig aan doen ben ik bang. Of het nu wel of niet vlekkeloos werkt, je zou de bevestiging krijgen van je eigen bericht. Dus dan moet je er vanuit gaan dat ie overkomt, maar dat is geen 100% zekerheid. Soms als het technisch hapert komen ze een dag later en staat je scherm vol :P

Volgens mij kun je ze ook niet blocken, maar goed, daar kan iemand in FB beter antwoord op geven dan wij, gaan we ook niet over denk ik. Tot nu toe werkt het redelijk goed.
pi_91797979
Vrouwen met hoofddoek mogen de bus niet meer in (PVV)

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
  maandag 24 januari 2011 @ 14:43:06 #4
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91798437
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Kan je zien door een reactie van de user te zoeken en te kijken of zijn usernaam door is gestreept :)
Als user zie je het niet in de reacties maar alleen in het profiel.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91798716
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:32 schreef paddy het volgende:

Zo is het voor ons zichtbaar, niet voor users :)
pi_91831491
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:16 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

O.a. Jewwatch is een bekende anti-semitische site, ik snap niet dat dit soort mensen hier toegelaten worden, zeer verontrustend.
Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
Dat vind ik dan weer verontrustend.
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 02:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's wel vreemd inderdaad, Kees22 duikt sowieso wel veel op met hetzelfde riedeltje.
Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:44:54 #7
42366 Staal
pi_91832000
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik krijg van google een duidelijke treffer op een zoekterm, citeer die, die site wordt door jou als antisemitisch weggezet en nu ben ik opeens "dit soort mensen"?
En waarom zouden pro-semitische mensen wel toegelaten worden en anti-semitische mensen niet? Ze zijn even eenzijdig en racistisch.

[..]

Ach, als je de fora over dit onderwerp bekijkt, duiken er steeds weer dezelfde mensen op met steeds hetzelfde verhaal. Dat is niet vreemd, het is gewoon een uiting van het feit dat mensen vrijwel nooit van standpunt veranderen.

Los daarvan vind ik de opmerking dat iemand anti-semitisch zou zijn volkomen oninteressant. Zij is een poging om iemand het recht op meepraten te ontzeggen. Net zoals de term on-amerikaans. Of het verwijt dat iemand links of rechts is. Voor de spreker voelt het als verwijt, voor de ontvanger is het zinloos of een bevestiging.

Geef maar andere kaarten uit andere bronnen. Als je die hebt.
Eng kereltje met missiegedrag.
Un certain jeune homme
pi_91832679
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Rot maar lekker op dan doe je al normaal genoeg.
pi_91832885
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 01:05 schreef Sabeltandman het volgende:

[..]

Kees22 benadrukt hier dus ten eerste:
1) Hij kijkt niet naar zijn bronnen, hij post en zoekt maar wat, en als hij dan iets overneemt van een anti-semitische site dan doet hij dat maar gewoon, dat zegt wel voldoende, over de kwaliteit.
2) Hij benadrukt hier dat hij niets heeft tegen anti-semieten, dat hij ze wel mag, zo diep zit zijn haat tegenover de Joden. Kees22, ik begrijp echt niet, wat je hier nog doet, jij voert geen discussies, jij bent alleen bezig met het opvoeren van zwakke monologen en die vul je aan met dit soort bronnen, als je jezelf gewoon niet kan verdedigen, wat je telkens en telkens maar weer bewijst, dan vraag ik je vriendelijk om niet meer over dit onderwerp te posten.
Niet meer over welk onderwerp dan ook waar Joden mee te maken hebben.
Zoals de poster hierboven eigenlijk al zegt, Kees22 is bezig met een soort missie in zijn hoofd tegen Israel en tegen de Joden, ik word er ziek van.
Een willekeurig Hamas-lid is nog makkelijker mee te discussieren over dit onderwerp dan met jou.
Bronnen van mijn kant zijn al lang keurig gegeven.
Alleen duidelijk blijft het geval dat jij waarschijnlijk niet weet wat een boek is.
Ik kan me niet voorstellen dat dit nog nooit eerder iemand is opgevallen.
Het zal wel.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator dinsdag 25 januari 2011 @ 14:39:26 #10
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_91848154
tvp!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_91856448
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91864409
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 14:39 schreef sp3c het volgende:
tvp!
quote:
6s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 17:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Kap eens met die slowchat hier!
  Moderator woensdag 26 januari 2011 @ 01:16:33 #14
8781 crew  Frutsel
pi_91926766
quote:
15s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Eng kereltje met missiegedrag.
Ja en?
Ben ik soms de enige in dit soort fora?
pi_91933346
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Ik ben hooguit nieuwsgierig of het vanuit jezelf komt of dat je er begeleiding/team bij hebt. Aan de hand van je reageren vraag ik mij dat af. Dat je een missie hebt was me al wel een tijdje duidelijk. Maakt me ook totaal niet uit, en daar zullen er idd wel meer van zijn en zie het dus wel vaker.

Misschien verder maar in SC mocht je een antwoord willen geven :)
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:28:52 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974553
"PVV'ers beter doodschieten"

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.

[ Bericht 24% gewijzigd door zoalshetis op 28-01-2011 01:34:09 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:36:29 #18
42366 Staal
pi_91974769
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

wat een idiote laatste post is dit zeg! niemand maakt er een islamprobleem van, behalve een of andere moslim die niet- of andersgelovigen naar de hel (firdows) ziet gaan. lees je eerst eens in re, voordat je begint te janken met die rode lap voor je ogen. en dat meen ik.

wel een doorzichtige schijnbeweging om het échte onderwerp; namelijk iemand (als grap natuurlijk) die pvv'ers wil dood laten schieten, te bagatelliseren. staat je weer goed met je eeuwige vinger die de verkeerde plek raakt.
Een moderator moet het topic sluiten.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:42:26 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91974909
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:47:57 #20
42366 Staal
pi_91975024
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja en?
Je valt me toevallig alweer op met je jodenhaat.
Blijkbaar krijg je alle ruimte. Ik vind je een eng persoon met missiegedrag.
En users met eng missiegedrag vinden uiteindelijk geen podium op FOK! Ik ben gelukkig geen mod en hoef daar geen donder aan te doen. Gelukkig maar. :).
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 01:50:04 #21
42366 Staal
pi_91975063
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja, maar dan kan-ie toch ook gewoon het topic doorlezen, voordat hij als een kip zonder kop binnenstormt en net doet of moslims weer de pineut zijn. mensen als re zorgen ervoor dat mensen een hekel krijgen aan links en hun dogmatische gelul.
Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
Un certain jeune homme
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:01:07 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91975353
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Jongen, jij bent niet links. Het topic is gewoon dicht. Maak een mooie OP en open een nieuwe.
lezen kan je ook al niet.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 02:13:53 #23
42366 Staal
pi_91975593
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 02:01 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lezen kan je ook al niet.
Ik kan prima lezen. Blijkbaar kun je niet goed schrijven. Anders zou je hier ook niet zo miezemauzen.
En ik ken je goed genoeg om te weten dat jij niet voor links opkomt en wat zij ervan vinden. Je wilt Re aanvallen en je vangt bot. :).
Un certain jeune homme
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 09:17:03 #24
8781 crew  Frutsel
pi_91978356
quote:
6s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:36 schreef Staal het volgende:

[..]

Het topic sluit bij 300 posts, 301 is dus overbodig..
En btw, volgens mij was de klacht richting Re, niet richting Staal :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 01:28 schreef zoalshetis het volgende:

Jammer dat ik dat idd ook niet eerder zag, anders had het topic direct op slot gekunt aangezien degene die het topic laat ontsporen ook de TS is.
pi_91979241
Kunt u aub de TT aanpassen aan het laatste nieuws?

Nieuw dienstpistool komt veel later

Laatste nieuws:

'Aankoop politiepistool niet zuiver'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')