dat zijn hele offspring de kanker kan krijgen. vieze, linkse massamoordenaar !!!quote:
En waarop precies baseer je dat onruststoker? De man heeft in Argentinië geprotesteerd tegen Juan Peron, maar da's niet zo heel gek, die gast was een ergere dictator dan Kadaffi en Mubarak samen. Verder heeft hij zich politiek altijd redelijk afzijdig gehouden voor wat ik kan zien.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:43 schreef zoalshetis het volgende:
weer een smerige linkse onrusttstoker dood. dat de duivel zijn ziel moge hebben.
yeeha. !!
En wat hebben zijn kinderen/kleinkinderen daarmee te maken dat zij gestraft moeten worden?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:52 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zijn hele offspring de kanker kan krijgen. vieze, linkse massamoordenaar !!!![]()
![]()
jongen zo gaat het toch altijd hier. jij blij met de dood van van gogh en pim fortuyn.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
prima. ga jij nu lekker feest vieren dat iemand dood is en de volgende keer weer lekker tieren als een ander het doet bij iemand die je wel mag.
Ah, je probeert te doen alsof het niet erg is dat je hypocriet bent omdat ik het ook zou zijn. Quote me even waar ik zeg dat ik blij ben met de moord op van gogh en pim.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jongen zo gaat het toch altijd hier. jij blij met de dood van van gogh en pim fortuyn.
iedereen die che heeft gesteund is de dood waard. en de hel ook. mocht hij daar in geloven.
ik niet, maar ik ben fucking blij dat dit soort ratten dood gaan.
en waarom denk je dat ik rechtse doden niet erg vind. Zeker mijn 1e post niet gelezen. ow wacht, dan klopt je eigen idee niet meer dat anderen net zo hypocriet zijn als jij.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jongen zo gaat het toch altijd hier. jij blij met de dood van van gogh en pim fortuyn.
iedereen die che heeft gesteund is de dood waard. en de hel ook. mocht hij daar in geloven.
ik niet, maar ik ben fucking blij dat dit soort ratten dood gaan.
lul niet zo dom.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ah, je probeert te doen alsof het niet erg is dat je hypocriet bent omdat ik het ook zou zijn. Quote me even waar ik zeg dat ik blij ben met de moord op van gogh en pim.
ah ja. je kan de ander niet voor net zo hypocriet als jezelf uitmaken dus gaan we op die tour.quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lul niet zo dom.
het is perfect dat deze man rat uit ouderdom gestorven is.
nogmaals, waar zeg ik dat ik blij ben met de dood van die twee?quote:Op zondag 6 maart 2011 01:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lul niet zo dom.
het is perfect dat deze man rat uit ouderdom gestorven is.
Zo sluit het beter aanquote:Op zondag 6 maart 2011 08:38 schreef summer2bird het volgende:
Rechtse mensen zoals TS willen het liefst alle linkse mensen het land uit dood, want dan hou je een mooi land over. Wat een haatdragende rotreacties geef jij TS, je stemt zeker ook op PVV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |