^ Relevante vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef vosss het volgende:
Ik heb even geslapen. Is die kerncentrale al ge-melt-downed?
Dat je ziet dat t een Honda is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Het bewijs dat Honda's onverwoestbaar zijn
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
Evacuatie orders voor iedereen binnen 3 km van de nucleaire installatie waar de brand was.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef TLC het volgende:
Had Laura Dekker niet ergens op een bootje moeten rondzeilen ?
serieus ; tis erg wat er is gebeurt
Panama kanaal ergens geloof ik....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef TLC het volgende:
Had Laura Dekker niet ergens op een bootje moeten rondzeilen ?
serieus ; tis erg wat er is gebeurt
bij de nucleaire installatie gaan ze zometeen radio actief afval luchten daarom moet men daar weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.Want dan weet je niet of ze erom lachen en hun 'kicks' krijgen...
http://www.zeeburgnieuws.(...)dai_beving_2011.htmlquote:Volgens een eerste analyse zou de aarde in Japan door de beving over een afstand van bijna duizend kilometer hier en daar 1 1/2 meter vertikaal zijn verschoven. De breuk strekt zich uit van de zwaar getroffen stad Sendai tot onder of tot aan Tokyo.
Bovendien zou een deel van het eiland Honshu (waarop Tokyo en Senndai liggen) ter grootte van 6.000 km2 volgens de eerste geodetische- (GPS) metingen bijna tien meter naar het oosten, dus richting Stille Oceaan verplaatst zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Richting het Panama kanaal ergens geloof ik....
quote:
Goed punt swa. Maar het is hun karma, niet de jouwe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.Want dan weet je niet of ze erom lachen en hun 'kicks' krijgen...
zo type ik het altijd,.. grootste kans dat je het goed hebtquote:
Hoge gebouwen zijn daar aardbeving bestendig tot 6 of 7(hoogste waarde) op de shinto schaal (geen idee wat dat op de schaal van Richter is).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Heeft iemand een idee van de directe schade van de aardbeving? Voor zover ik het kan beoordelen zijn er maar weinig gebouwen ingestort, en is het vooral de tsunami die voor zoveel verwoesting zorgt?
Iedereen herkent de Honda Insight toch welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je ziet dat t een Honda is.Voor mij kan t net zo goed een Fiat of elk ander merk zijn.
Enkele kerncentrales zijn ziek, een heel wijk afgebrand, weldegelijk wat gebouwen ingestort. Verder weet ik het niet, maar er is ook nog niet zoveel over bekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Heeft iemand een idee van de directe schade van de aardbeving? Voor zover ik het kan beoordelen zijn er maar weinig gebouwen ingestort, en is het vooral de tsunami die voor zoveel verwoesting zorgt?
Ik dus niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Iedereen herkent de Honda Insight toch wel
Ik kan het gewoon niet aanzienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy zitten we hier ineens met taal nasieballen oid? Ik ben lesdycties dus ook ik zal wel vaker spellingsfouten maken. LB Daar gaat het hier niet om!
+ inmiddels dode en vermisten in de usa.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef wdn het volgende:
375 doden geteld tot nu toe volgens nhk world.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |