Wat ben je toch ongevoelig!quote:Op zondag 27 februari 2011 13:46 schreef Dagonet het volgende:
Een quotefoutje en dat levert al meteen posts op als dat ze dom is of liegt.
De tering zeg, wat een huilebekkies.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:18 schreef Disana het volgende:
Nederlander vermoord in Kenia
Nederlander vermoord in Kenia; vrouw voor ogen kinderen verkracht
Het waren er niet echt twee
Toevoeging:
TS negeerde diverse malen willens en wetens dat het topic al bestond. Nu loopt het topic weliswaar redelijk, maar ontopic is het allang niet meer.
Daar zit wat in. Ik heb het ook liever dan een centraal topic.quote:Op maandag 28 februari 2011 14:01 schreef NJ het volgende:
Topic 1 werd niet gesloten vanwege het centrale Wilderstopic, maar vanwege het centrale topic over die cartoon. Waar dus beide topics over gingen.
Topic 2 is op zichzelf staand.
omdat er tegenwoordig tightass mods op nws zitten te kutten. of niet natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom is die nieuwsbericht van de 2de zien verwijderd?
"[Video] Tweede zon aan hemel nu al gezien"
Staat het niet hier? Straks krijgen we een tweede zon aan onze hemel dan is het naar een ander subforum verplaatst waar het meer tot zijn recht komt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 21:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Waarom is die nieuwsbericht van de 2de zien verwijderd?
"[Video] Tweede zon aan hemel nu al gezien"
Check de link hierboven van Du_kequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:09 schreef Frutsel het volgende:
geen idee waar je het over hebt speedy sorry
Die had ik zelf moeten zien. Dank jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:18 schreef Disana het volgende:
Ik zie een dubbelaartje:
Straatcoach frauduleus
Straatcoach frauduleus
Die mensen werden net als ik vanuit het niets aangevallen, er was er maar een die ook een keer twee scheldwoorden gebruikte. Elitair denigreren heb ik niet gezien, eerder stomverbaasde mensen.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:00 schreef paddy het volgende:
Disana? Heb een paar reacties nagekeken en meer reacties weggehaald. Ik had het niet alleen over dat topic trouwens, maar elitair denigreren of bot schelden maakt voor mij niet zoveel verschil. Dus iemand voor halve dronkaard uitmaken met zoveel woorden wanneer hij een mening heeft die niet helemaal gedoogd is, is voor mij hetzelfde. Hij ging veel te ver met jou, en zal ook de twee reacties hier wissen.
Het begon op een andere plek.quote:
Dank jequote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:05 schreef freako het volgende:
'Seks met leraar op helft alle scholen'
TT slaat nergens op
Het zou dan ook helpen als die TS niet alleen Engelse berichten zou plaatsen. Als we nou allemaal zeggen dat we zeer onder de indruk zijn van het feit dat hij zo intellectueel is dat hij Engelse sites leest? Zou dat helpen?quote:
Bij nader inzien klopte het wel, en verder ben ik ook een voorstander van Nederlandstalige bronnen, maar daar was al eens discussie over en toen was het argument 'Nederlandse media zijn traag'. Tja.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het zou dan ook helpen als die TS niet alleen Engelse berichten zou plaatsen. Als we nou allemaal zeggen dat we zeer onder de indruk zijn van het feit dat hij zo intellectueel is dat hij Engelse sites leest? Zou dat helpen?
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Het bewijs dat Honda's onverwoestbaar zijn
Kunnen de grapjes in het Japan aardbeving topic wat minder?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja of de fabrikant heeft die auto er snel neergezet voor de foto
Japan getroffen door zeer zware aardbeving (8.9) en tsunami #8quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
Ik had niet gezien dat dit hier gevraagd was..... Mijn excuus voor de verkeerde grappen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
[..]
Kunnen de grapjes in het Japan aardbeving topic wat minder?
Sommige mensen vinden dit echt triest nieuws hoor, vind het niet passen
En outpost maakt om de paar minuten grappen over hun ongeluk
[..]
Japan getroffen door zeer zware aardbeving (8.9) en tsunami #8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |