Dat was geen vloedgolf hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de golf gaat.. kijk maar naar 1953...
"Gelukkig" zit Engeland nog voor ons, dus die zullen dan de grootste klap krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef Martinovibes het volgende:
Japan had al zoveel gedaan tegen die tsunami's maar het heeft niet mogen baten
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet misselijk uit!
Wij moeten trouwens niet denken dat wij helemaal gevrijwaard zijn van tsunami's
Als het bij Ijsland flink fout gaat zijn we de lul en niet alleen qua banken
Een flinke aardbeving een aardverschuiving , landmassa die in zee valt waardoor een gigantische golf ontstaat en de trechtervorm van de Noordzee nekt ons
Dat was een combinatie van factoren. Aanhoudende noordwesterstorm + springtij + veel aanvoer van water via de rivieren door veel neerslag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de golf gaat.. kijk maar naar 1953...
damnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of Up. Het is maar hoe je het ziet :
[ afbeelding ]
.
.
Omg, ik doelde met down meer op de gebouwen die ongetwijfeld ingestort zijn of nog gaan instortenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
laat dit plaatje maar niet zien aan Rijkswaterstaat en de Gemeente, straks zijn onze wegen ook zo om de snelheid eruit te halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
Voor je edit:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
damnfucking hell zeg.
edit ik zie mogelijkheden voor een scateboard-hindernisbaan
Ja dat begreep ik, vond het ook wel grappig hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
laat dit plaatje maar niet zien aan Rijkswaterstaat en de Gemeente, straks zijn onze wegen ook zo om de snelheid eruit te halen.
maar Japan heeft zeker iets fout gedaan... tjee, straks is Japan het nieuwe Atlantis..
Joh, ga toch eens weg met je paranoïde verhaaltjes, en zet een alu-hoedje op of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
Kennelijk hebben ze de kracht van HAARP overschat...
Gelukkig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef QBay het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, vond het ook wel grappig hoor.
Spuit 11!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
Die nieuwe 6,6 in het westen is zeer vervelend, want die is maar 1km diep...
Wel mooi binnen de lijntjes geblevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor je edit:
Dan heb je hier meer aan denk ik.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |