Hoe dicht bij huis als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef Tanin het volgende:
Jezus, bizar hoe zo iets ineens zo dicht bij huis kan toeslaan
quote:
Thnx!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik zal verder weg blijven uit deze reeks uit respect.
Dat mag je niet vragen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef Habork het volgende:
[..]
Hoe dicht bij huis als ik vragen mag?
Weinig hulp weigert... das toch juist goed? Dan accepteren ze dus veel hulpquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:50 schreef Maitje het volgende:
Wat ik ook hoorde toen straks bij het NOS is dat Japan nog steeds weinig hulp van andere landen weigert..
Raar, waarom niet samen oplossen, helpen waar het maar kan om zoveel mogelijk mensen te redden?
Het schoot echt ff verkeerd...
Het moest aanneemt zijn...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:51 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Weinig hulp weigert... das toch juist goed? Dan accepteren ze dus veel hulp
Ik heb een jaar in Japan gewoont. Mijn gastfamilie (Kyoto) is gelukkig veilig, een van mijn beste vriendinnen (Tokyo) ook (hoewel die geloof ik d'r huis niet in kan), de ander heb ik nog niets van gehoord (tevens Tokyo).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:47 schreef Habork het volgende:
[..]
Hoe dicht bij huis als ik vragen mag?
Dat is zeker dichtbij huis, hopelijk komt het goed met je vrienden en bekenden.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:56 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Japan gewoont. Mijn gastfamilie (Kyoto) is gelukkig veilig, een van mijn beste vriendinnen (Tokyo) ook (hoewel die geloof ik d'r huis niet in kan), de ander heb ik nog niets van gehoord (tevens Tokyo).
Het is niet zozeer dat mijn familie/vrienden direct geraakt zijn, maar het gebeurd aan de andere kant van een land dat mijn tweede thuis is, waar ik veel mensen heel persoonlijk ken.
Wat dat hulp accepteren betreft. Japanners hebben een zekere trots, en zullen niet snel hulp accepteren, tenzij ze al een bepaald bondgenootschap hebben met een land (zoals Amerika, en misschien NL).
In hun optiek moeten ze die gunst namelijk ook weer beantwoorden, het liefst zo snel mogelijk. Ik vermoed dat ze daarom wat terughoudend zijn. Dat en het feit dat ze eerst eens moeten inventariseren welke hulp ze kunnen gebruiken...
Ah.. ineens zijn alle natuurrampen te wijten aan HAARP..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
Kennelijk hebben ze de kracht van HAARP overschat... Mount Karangetang is net uitgebarsten in Indonesië.. en andere vulkanen in die regio ook.
Ontkennen dat HAARP dit doetquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ineens zijn alle natuurrampen te wijten aan HAARP..
Die gast is een beterweter, laat hem toch.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah.. ineens zijn alle natuurrampen te wijten aan HAARP..
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, dus elke vegetariër mag jou pijnigen? Mag jou slaan? Elke dieren activist mag jou verminken omdat je een mug dood hebt geslapen?
NEE? DOM lullen? Doe jij nu ook...
Mensen zijn mensen, niet iedereen is het er mee eens dat er op walvissen wordt gejaagd, maar op dit moment zijn er duizenden doden en jij gaat hierover zeiken.
Krijg een ban ofzo
Als het dodental minder dan 10.000 is dan heeft het toch gewerkt. In zulk dicht bevolk gebied.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef Martinovibes het volgende:
Japan had al zoveel gedaan tegen die tsunami's maar het heeft niet mogen baten
Dit ja, ik werd gekquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:12 schreef -0- het volgende:
Tering wil de NOS Nederland epileptisch hebben ofzo?
Ooit een steen in het water gegooid? Wij zitten hier beschut door de uk. Ook als er wat gebeurt bij ijsland.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet misselijk uit!
Wij moeten trouwens niet denken dat wij helemaal gevrijwaard zijn van tsunami's
Als het bij Ijsland flink fout gaat zijn we de lul en niet alleen qua banken
Een flinke aardbeving een aardverschuiving , landmassa die in zee valt waardoor een gigantische golf ontstaat en de trechtervorm van de Noordzee nekt ons
Ligt er aan hoe de golf gaat.. kijk maar naar 1953...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ooit een steen in het water gegooid? Wij zitten hier beschut door de uk. Ook als er wat gebeurt bij ijsland.
Dat was geen vloedgolf hoor!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de golf gaat.. kijk maar naar 1953...
"Gelukkig" zit Engeland nog voor ons, dus die zullen dan de grootste klap krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:58 schreef Martinovibes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat ziet er toch niet misselijk uit!
Wij moeten trouwens niet denken dat wij helemaal gevrijwaard zijn van tsunami's
Als het bij Ijsland flink fout gaat zijn we de lul en niet alleen qua banken
Een flinke aardbeving een aardverschuiving , landmassa die in zee valt waardoor een gigantische golf ontstaat en de trechtervorm van de Noordzee nekt ons
Dat was een combinatie van factoren. Aanhoudende noordwesterstorm + springtij + veel aanvoer van water via de rivieren door veel neerslag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:20 schreef Peter het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de golf gaat.. kijk maar naar 1953...
damnquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of Up. Het is maar hoe je het ziet :
[ afbeelding ]
.
.
Omg, ik doelde met down meer op de gebouwen die ongetwijfeld ingestort zijn of nog gaan instortenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
laat dit plaatje maar niet zien aan Rijkswaterstaat en de Gemeente, straks zijn onze wegen ook zo om de snelheid eruit te halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
Voor je edit:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:31 schreef wdn het volgende:
[..]
damnfucking hell zeg.
edit ik zie mogelijkheden voor een scateboard-hindernisbaan
Ja dat begreep ik, vond het ook wel grappig hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef ThaNetRunner het volgende:
[..]
laat dit plaatje maar niet zien aan Rijkswaterstaat en de Gemeente, straks zijn onze wegen ook zo om de snelheid eruit te halen.
maar Japan heeft zeker iets fout gedaan... tjee, straks is Japan het nieuwe Atlantis..
Joh, ga toch eens weg met je paranoïde verhaaltjes, en zet een alu-hoedje op of zo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:05 schreef Salvad0R het volgende:
Kennelijk hebben ze de kracht van HAARP overschat...
Gelukkig!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef QBay het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik, vond het ook wel grappig hoor.
Spuit 11!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:36 schreef Drassss het volgende:
Die nieuwe 6,6 in het westen is zeer vervelend, want die is maar 1km diep...
Wel mooi binnen de lijntjes geblevenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
.
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt mequote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor je edit:
Dan heb je hier meer aan denk ik.
[ afbeelding ]
Alles is mee genomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
Nou weer in t midden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Nog een aardbeving midden in Japan hoorde ik.
6.6quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)apanse-westkust.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou weer in t midden?Gaat wel loos daar zeg!
Nee niet echt.quote:
ja want je kan ze niet voorspellen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me net in dat ik een tijdje geleden ergens las dat iemand een aardbeving had voorspeld ofzo ergens in maart.
Toeval?
Je ziet altijd heel veel Japanners met een mondkapje lopen, nu worden ze misschien nog wel handig juist (ziektes).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
linkje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Sakurajima-vulkaan in Japan is inmiddels ook uitgebarsten...
Dus na bevingen, water nu lava?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet t maar toch vind ik t bizar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ze hebben die 2 gedeeltes van de weg afzonderlijk gemaakt en dan zit er een natuurlijke breuklijn in het midden van de weg
Ik vond mijn idee wel aardigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.Dat de toplaag zo reageert maar dat is hoog uit 10 cm Niet zoveel als op die foto.
Die trieste grappen blijven doorgaan. Achterlijke debielen. Kijk maar hoe je reageert wanneer hetzelfde jou overkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
Het zijn die Amerikanen weer met hun aardbevingmachinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ennn H.A.A.R.P. stond weer aan...
[ afbeelding ]
Lekker ritual human sacrifice plegen met de machthebbers.
Het was idd een aardig idee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vond mijn idee wel aardig
Anders is het erg vreemd dat die breuk precies door het midden van de weg gaat
Oh nummer 11 of 13 is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Watashiwa het volgende:
ZIGGO zendt nu speciaal een Japanse nieuwszender uit op hun infokanaal
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die trieste grappen blijven doorgaan. Achterlijke debielen. Kijk maar hoe je reageert wanneer hetzelfde jou overkomt.
Ja, nouja, gezien die HAARP instituten basissen hebben op verschillende continenten.. denk ik dat je beter kan spreken van een Internationaal georganiseerde gebeurtenis... Met weet ik veel welke motieven... Dood & verderf zaaien, destabilisatie van bepaalde regio, human sacrifice, wie weet wat die gekken met hun wannabe-God mindset in hun hoofd halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het zijn die Amerikanen weer met hun aardbevingmachine
Waar zijn de berekeningen of onderzoeken of was t zomaar een loos getal om aan te geven dat t zelde voorkomt??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Elusive het volgende:
is gewoon toeval.... 234723847623 wegen zijn niet zo, gewoon toeval dat deze voor een aantal meters dwars door midden ging
leuk plaatje tho
Paar honderd volgens mij.. marja zegt niks.. zijn 88.000 mensen vermist, dus duurt nog wel ff voordat je t zeker weet.quote:
Vanmiddag zeiden ze bij de nos 2,5 meter verschoven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Tokamak het volgende:
http://nos.nl/l/tcm:5-917655/
Eindelijk een beetje waarheidsgetrouw filmpje over hoe deze beving is ontstaan.
Maar als ik het goed begrijp is Japan dus een beetje omhoog gekomen nu, en ietsje gekanteld?
En op basis van welke feitelijkheden en informatie is het af te schrijven als onzin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Elusive het volgende:
ga met die onzin over haarp enzo naar truth
Mja, net zoals de aarde in 2004 ook een beetje kleiner is geworden en iets sneller is gaan draaien vanwege de grote verschuiving (bijna verwaarloosbaar klein, maargoed). In Chili ook een verschuiving van 10 meter dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef agenda het volgende:
[..]
Vanmiddag zeiden ze bij de nos 2,5 meter verschoven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
als ze nou gewoon eens wat WD40 tussen de tectonische platen spuiten??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |