Alles is mee genomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
Nou weer in t midden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Nog een aardbeving midden in Japan hoorde ik.
6.6quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)apanse-westkust.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou weer in t midden?Gaat wel loos daar zeg!
Nee niet echt.quote:
ja want je kan ze niet voorspellen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me net in dat ik een tijdje geleden ergens las dat iemand een aardbeving had voorspeld ofzo ergens in maart.
Toeval?
Je ziet altijd heel veel Japanners met een mondkapje lopen, nu worden ze misschien nog wel handig juist (ziektes).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
linkje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Sakurajima-vulkaan in Japan is inmiddels ook uitgebarsten...
Dus na bevingen, water nu lava?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet t maar toch vind ik t bizar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ze hebben die 2 gedeeltes van de weg afzonderlijk gemaakt en dan zit er een natuurlijke breuklijn in het midden van de weg
Ik vond mijn idee wel aardigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.Dat de toplaag zo reageert maar dat is hoog uit 10 cm Niet zoveel als op die foto.
Die trieste grappen blijven doorgaan. Achterlijke debielen. Kijk maar hoe je reageert wanneer hetzelfde jou overkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
Het zijn die Amerikanen weer met hun aardbevingmachinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ennn H.A.A.R.P. stond weer aan...
[ afbeelding ]
Lekker ritual human sacrifice plegen met de machthebbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |