Alles is mee genomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
[..]
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
Nou weer in t midden?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Nog een aardbeving midden in Japan hoorde ik.
6.6quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)apanse-westkust.htmlquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef DeRakker. het volgende:
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nou weer in t midden?Gaat wel loos daar zeg!
Nee niet echt.quote:
ja want je kan ze niet voorspellen...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef Max-Westerman het volgende:
Valt me net in dat ik een tijdje geleden ergens las dat iemand een aardbeving had voorspeld ofzo ergens in maart.
Toeval?
Je ziet altijd heel veel Japanners met een mondkapje lopen, nu worden ze misschien nog wel handig juist (ziektes).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:38 schreef wdn het volgende:
dat mondkapje van die kerel heeft ook weinig zin meer lijkt me
linkje?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Sakurajima-vulkaan in Japan is inmiddels ook uitgebarsten...
Dus na bevingen, water nu lava?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:43 schreef Salvad0R het volgende:
Ik weet t maar toch vind ik t bizar.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Tja kunnen nog wel 10 komen.. je weet t nooit, kan kettingreactie ontstaan.
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee niet echt.
Ze hebben die 2 gedeeltes van de weg afzonderlijk gemaakt en dan zit er een natuurlijke breuklijn in het midden van de weg
Ik vond mijn idee wel aardigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ze hebben de rots waar die weg op loopt toch niet in 2e geslepen voor ze m gingen aanleggen ofzo.Dat de toplaag zo reageert maar dat is hoog uit 10 cm Niet zoveel als op die foto.
Die trieste grappen blijven doorgaan. Achterlijke debielen. Kijk maar hoe je reageert wanneer hetzelfde jou overkomt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje man!Dat het ernstig is weet ik ook wel maar juist nu moet je ook blijven lachen en niet alles te serieus nemen anders ga je er zelf onder lijden.
Het zijn die Amerikanen weer met hun aardbevingmachinequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:37 schreef Salvad0R het volgende:
Ennn H.A.A.R.P. stond weer aan...
[ afbeelding ]
Lekker ritual human sacrifice plegen met de machthebbers.
Het was idd een aardig idee!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:50 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik vond mijn idee wel aardig
Anders is het erg vreemd dat die breuk precies door het midden van de weg gaat
Oh nummer 11 of 13 is dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Watashiwa het volgende:
ZIGGO zendt nu speciaal een Japanse nieuwszender uit op hun infokanaal
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:51 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Die trieste grappen blijven doorgaan. Achterlijke debielen. Kijk maar hoe je reageert wanneer hetzelfde jou overkomt.
Ja, nouja, gezien die HAARP instituten basissen hebben op verschillende continenten.. denk ik dat je beter kan spreken van een Internationaal georganiseerde gebeurtenis... Met weet ik veel welke motieven... Dood & verderf zaaien, destabilisatie van bepaalde regio, human sacrifice, wie weet wat die gekken met hun wannabe-God mindset in hun hoofd halen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Het zijn die Amerikanen weer met hun aardbevingmachine
Waar zijn de berekeningen of onderzoeken of was t zomaar een loos getal om aan te geven dat t zelde voorkomt??quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:52 schreef Elusive het volgende:
is gewoon toeval.... 234723847623 wegen zijn niet zo, gewoon toeval dat deze voor een aantal meters dwars door midden ging
leuk plaatje tho
Paar honderd volgens mij.. marja zegt niks.. zijn 88.000 mensen vermist, dus duurt nog wel ff voordat je t zeker weet.quote:
Vanmiddag zeiden ze bij de nos 2,5 meter verschoven.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Tokamak het volgende:
http://nos.nl/l/tcm:5-917655/
Eindelijk een beetje waarheidsgetrouw filmpje over hoe deze beving is ontstaan.
Maar als ik het goed begrijp is Japan dus een beetje omhoog gekomen nu, en ietsje gekanteld?
En op basis van welke feitelijkheden en informatie is het af te schrijven als onzin?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:55 schreef Elusive het volgende:
ga met die onzin over haarp enzo naar truth
Mja, net zoals de aarde in 2004 ook een beetje kleiner is geworden en iets sneller is gaan draaien vanwege de grote verschuiving (bijna verwaarloosbaar klein, maargoed). In Chili ook een verschuiving van 10 meter dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef agenda het volgende:
[..]
Vanmiddag zeiden ze bij de nos 2,5 meter verschoven.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef Oorlogsheld het volgende:
als ze nou gewoon eens wat WD40 tussen de tectonische platen spuiten??
^ Relevante vraag.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:01 schreef vosss het volgende:
Ik heb even geslapen. Is die kerncentrale al ge-melt-downed?
Dat je ziet dat t een Honda is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:05 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Het bewijs dat Honda's onverwoestbaar zijn
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:04 schreef wdn het volgende:
Evacuatie orders voor iedereen binnen 3 km van de nucleaire installatie waar de brand was.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef TLC het volgende:
Had Laura Dekker niet ergens op een bootje moeten rondzeilen ?
serieus ; tis erg wat er is gebeurt
Panama kanaal ergens geloof ik....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef TLC het volgende:
Had Laura Dekker niet ergens op een bootje moeten rondzeilen ?
serieus ; tis erg wat er is gebeurt
bij de nucleaire installatie gaan ze zometeen radio actief afval luchten daarom moet men daar weg.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.Want dan weet je niet of ze erom lachen en hun 'kicks' krijgen...
http://www.zeeburgnieuws.(...)dai_beving_2011.htmlquote:Volgens een eerste analyse zou de aarde in Japan door de beving over een afstand van bijna duizend kilometer hier en daar 1 1/2 meter vertikaal zijn verschoven. De breuk strekt zich uit van de zwaar getroffen stad Sendai tot onder of tot aan Tokyo.
Bovendien zou een deel van het eiland Honshu (waarop Tokyo en Senndai liggen) ter grootte van 6.000 km2 volgens de eerste geodetische- (GPS) metingen bijna tien meter naar het oosten, dus richting Stille Oceaan verplaatst zijn.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Richting het Panama kanaal ergens geloof ik....
quote:
Goed punt swa. Maar het is hun karma, niet de jouwe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat de rest buiten gevaar zit, maar goed, ik wil toch niet teveel rampzalige feiten naar buiten brengen in een topic waar sommige mensen om de paar minuten grappen zitten te maken. Het past echt niet.Want dan weet je niet of ze erom lachen en hun 'kicks' krijgen...
zo type ik het altijd,.. grootste kans dat je het goed hebtquote:
Hoge gebouwen zijn daar aardbeving bestendig tot 6 of 7(hoogste waarde) op de shinto schaal (geen idee wat dat op de schaal van Richter is).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Heeft iemand een idee van de directe schade van de aardbeving? Voor zover ik het kan beoordelen zijn er maar weinig gebouwen ingestort, en is het vooral de tsunami die voor zoveel verwoesting zorgt?
Iedereen herkent de Honda Insight toch welquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat je ziet dat t een Honda is.Voor mij kan t net zo goed een Fiat of elk ander merk zijn.
Enkele kerncentrales zijn ziek, een heel wijk afgebrand, weldegelijk wat gebouwen ingestort. Verder weet ik het niet, maar er is ook nog niet zoveel over bekend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Heeft iemand een idee van de directe schade van de aardbeving? Voor zover ik het kan beoordelen zijn er maar weinig gebouwen ingestort, en is het vooral de tsunami die voor zoveel verwoesting zorgt?
Ik dus niet!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Iedereen herkent de Honda Insight toch wel
Ik kan het gewoon niet aanzienquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef Outpost76 het volgende:
Heuy zitten we hier ineens met taal nasieballen oid? Ik ben lesdycties dus ook ik zal wel vaker spellingsfouten maken. LB Daar gaat het hier niet om!
+ inmiddels dode en vermisten in de usa.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef wdn het volgende:
375 doden geteld tot nu toe volgens nhk world.
Geen punt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon niet aanzien
Excuses
quote:Over acht dagen komt de maan zo dicht bij de Aarde, dat door sommigen gevreesd wordt dat de aantrekkingskracht van de maan chaos zal brengen op Aarde.
Dodental bijgesteld naar 385.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:08 schreef wdn het volgende:
375 doden geteld tot nu toe volgens nhk world.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Hoge gebouwen zijn daar aardbeving bestendig tot 6 of 7(hoogste waarde) op de shinto schaal (geen idee wat dat op de schaal van Richter is).
Mijn indruk is dat de aardbeving, dankzij de strenge regels, weinig schade heeft aangericht. Uiteraard is niet alles bestand tegen een megazware aardbeving als deze, maar volgens mij is het toch vooral de tsunami. Tokio lijkt ook redelijk heelhuids door deze ramp te zijn gekomen, itt Sendai.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef Tokamak het volgende:
[..]
Enkele kerncentrales zijn ziek, een heel wijk afgebrand, weldegelijk wat gebouwen ingestort. Verder weet ik het niet, maar er is ook nog niet zoveel over bekend.
Als het de supermaan niet is dan de babyzon.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou er een link bestaan tussen deze tsunami en de supermaan?
[..]
Toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:14 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
+ inmiddels dode en vermisten in de usa.
De doden komen nagenoeg allemaal vanwege de vloedgolf en alle rommel die het meebrengt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef Schadenfreude het volgende:
[..]
[..]
Mijn indruk is dat de aardbeving, dankzij de strenge regels, weinig schade heeft aangericht. Uiteraard is niet alles bestand tegen een megazware aardbeving als deze, maar volgens mij is het toch vooral de tsunami. Tokio lijkt ook redelijk heelhuids door deze ramp te zijn gekomen, itt Sendai.
Babyzonnetje!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:17 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Als het de supermaan niet is dan de babyzon.
Zou best kunnen maar dit is niet het topic daarvoor.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:16 schreef banaantjeEE het volgende:
Zou er een link bestaan tussen deze tsunami en de supermaan?
[..]
Bron?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
Inmiddels zouden er in santa cruz (usa) ook 5 doden zijn.
vraag: waarom? ze zijn daar toch allemaal wel op tijd gewaarschuwd toch?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:18 schreef SoldMayor het volgende:
Inmiddels zouden er in santa cruz (usa) ook 5 doden zijn.
Nee, supermaan.quote:
In 1992 is de aarde ook niet vergaan.. toch?quote:Over acht dagen komt de maan zo dicht bij de Aarde, dat door sommigen gevreesd wordt dat de aantrekkingskracht van de maan chaos zal brengen op Aarde. De afstand tussen de twee hemellichamen zal dan minder dan 366.000 kilometer bedragen, iets wat niet meer gebeurd is sinds 1992. Doemdenkers voorspellen rampen, zoals vulkaanuitbarstingen en aardbevingen, als gevolg van deze 'supermaan'. Met de zware aardbeving in Japan en de bijhorende tsunami wordt de vraag gesteld: is de 'supermaan' hiervoor verantwoordelijk?
Ja inderdaad, daar moest ik ook net aan denken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net nieuwe beelden gezien op tv van die tsunami. Ongelofelijk.... Wat een natuurgeweld. Prachtig om te zien maar maar het doet ook wat met je als je een hele woonwijk ziet wegspoelen. Arme mensen...
Die aardbeving heeft niet voor de meeste doden gezorgd maar de tsunami...
Kan me nog herinneren dat na de tsunami van 2004 deskundigen zeiden dat zo'n zware tsunami zeer zeldzaam is en maar eens in de 100 a 200 jaar voorkomt.
Een vriend van ons zit momenteel in Tokyo bij de uni, was flink geschoktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
"Gelukkig" zit Engeland nog voor ons, dus die zullen dan de grootste klap krijgen.
Die van 2004 was dan ook wat krachtiger dan dezequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net nieuwe beelden gezien op tv van die tsunami. Ongelofelijk.... Wat een natuurgeweld. Prachtig om te zien maar maar het doet ook wat met je als je een hele woonwijk ziet wegspoelen. Arme mensen...
Die aardbeving heeft niet voor de meeste doden gezorgd maar de tsunami...
Kan me nog herinneren dat na de tsunami van 2004 deskundigen zeiden dat zo'n zware tsunami zeer zeldzaam is en maar eens in de 100 a 200 jaar voorkomt.
Of hier:quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In 1992 is de aarde ook niet vergaan.. toch?
http://demorgen.be/dm/nl/(...)-van-supermaan.dhtml
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een vriend van ons zit momenteel in Tokyo bij de uni, was flink geschokt
Offtopic:
Laten we hopen dat zo'n vloedgolf ons/onze regio bespaard blijft... Heb nog schoonfamilie in Engeland
Je bent echt aan het lullen hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef SoldMayor het volgende:
Nu staat er weer dat de kustwacht naar mensen aan het zoeken is in amerika. Ze probeerde foto's te maken van de golven en zouden in de zee zijn gespoeld. Dus nu zouden die weer vermist zijn ipv de 5 doden.. lekker tegenstrijdige berichten zo.
Gelukkig zit ik volgende week zaterdag hoog in de bergenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Of hier:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-van-supermaan.dhtml
Ja, en?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Mishu het volgende:
Hoezo wordt je in de VS meegesleurd door een tsunami dan? Ze wisten dat hij kwam en ten tweede zal hij vast niet sterk geweest zijn.
In Hawaii stonden ook een paar mensen gewoon lekker bij het strand te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Mishu het volgende:
Hoezo wordt je in de VS meegesleurd door een tsunami dan? Ze wisten dat hij kwam en ten tweede zal hij vast niet sterk geweest zijn.
Nee,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je bent echt aan het lullen hé?
Kinderen in Siera Leone hebben een reusachtige cape voor de maan gemaakt. Die wordt er volgende week overheen gehangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
waarom zou maan opeens supermaan worden...?
Hoe kan die dan supermaan worden??quote:
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
waarom zou maan opeens supermaan worden...?
Yep, en hoe groter de invloeden van eb en vloed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?
Als dit waar is, dan had dat best wel ff in rtl boulevard mogen komen vind ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinderen in Siera Leone hebben een reusachtige cape voor de maan gemaakt. Die wordt er volgende week overheen gehangen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die van 2004 was dan ook wat krachtiger dan deze
Aanstaande maandag de primeurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan had dat best wel ff in rtl boulevard mogen komen vind ik
Nou lekker dan. Nou zijn ze dood. Hoera. Hadden ze dat willen zien?;(quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Hawaii stonden ook een paar mensen gewoon lekker bij het strand te kijken.
Nieuwsgierigheid...
dat is krom.. want de maan blijft even grootquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?
The Big Picturequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Wielracer het volgende:
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.html
veel foto's
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
de volgende ramp word volgens mij nu een allesverwoestende cat.5 twister
Ik heb de term niet uitgevonden hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
dat is krom.. want de maan blijft even groot
in dat geval zou iedereen die ik op straat tegen kwam super zijn
Ja leuk om aan je familie te vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Mishu het volgende:
Het is wel een unieke ervaring, doodgaan door een tsunami. Echt zoiets wat je 1 keer in je leven moet hebben meegemaakt
ok wie heeft die term bedacht?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb de term niet uitgevonden hoor
En het was evenveel km van het land af, en op dezelfde diepte in de zee enz?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"wat krachtiger"..? Welgeteld een verschil van 0,1 op de schaal van Richter...
Eh, geen? Dit is vooral je fantasie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals en politici nu denken: "Als we nu even doorzetten zijn we eindelijk van ze af... Zouden we er mee wegkomen?".
en wat als nou blijkt dat jij de enige bent die het zich afvraagt ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals en politici nu denken: "Als we nu even doorzetten zijn we eindelijk van ze af... Zouden we er mee wegkomen?".
USGS schat de schade op 50 miljard USD(!) volgens @nvanarnhemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
De enige sites die HAARP in verband leggen met aardbevingen zijn conspiracy-sites....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Salvad0R het volgende:
En op basis van welke feitelijkheden en informatie is het af te schrijven als onzin?
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals nu lopen te foeteren dat ze de oorlog willen verklaren aan HAARP-ondersteunende landen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
de foto waarop ze erin vallen is ook al gepostquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef DjinN het volgende:
Weet niet of deze foto al voorbijgekomen is ? Anders edit ik em wel even. Kreeg em binnen via Twitter.
[ afbeelding ]
Komt hij aan, met zijn "conspiracy" term. Laat het eens tot je botte kop doordringen dat een samenzwering niets vreemds is en dagelijks voorkomt. Zo is jouw eigen geboorte een conspiracy tussen je ouders, fool.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef maartena het volgende:
[..]
De enige sites die HAARP in verband leggen met aardbevingen zijn conspiracy-sites....
Het is echt enorme onzin dat de duivelse Amerikanen zo eventjes met HAARP hier en daar aardbevingen kunnen veroorzaken.
En met wat doel? De Japanse economie is gelinked aan de Amerikaanse, de VS heeft er geen enkel baat bij om een aardbeving te veroorzaken in Japan.
Maar daar zullen de conspiracy-theoristen wel weer een antwoord op hebben.
http://www.letxa.com/issue_haarp.php
Zeer indrukwekkende.... en somber makende foto's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien !!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
de foto waarop ze erin vallen is ook al gepost
Joh, ga even ergens ander huilen met je "de enge Amerikanen met hun HAARP hebben het gedaan". Kom op zeg, dat gelooft zelfs een kleuter niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
Komt hij aan, met zijn "conspiracy" term. Laat het eens tot je botte kop doordringen dat een samenzwering niets vreemds is en dagelijks voorkomt. Zo is jouw eigen geboorte een conspiracy tussen je ouders, fool.
Puur op het beeld zijn het wel geweldig mooie afbeeldingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden het over de verwoestende golf... niet over de aardbeving.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"wat krachtiger"..? Welgeteld een verschil van 0,1 op de schaal van Richter...
Boston Globe is altijd goed bezig met zijn "Big Picture" website.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Wielracer het volgende:
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.html
veel foto's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |