Je bent echt aan het lullen hé?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef SoldMayor het volgende:
Nu staat er weer dat de kustwacht naar mensen aan het zoeken is in amerika. Ze probeerde foto's te maken van de golven en zouden in de zee zijn gespoeld. Dus nu zouden die weer vermist zijn ipv de 5 doden.. lekker tegenstrijdige berichten zo.
Gelukkig zit ik volgende week zaterdag hoog in de bergenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Of hier:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-van-supermaan.dhtml
Ja, en?quote:
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Mishu het volgende:
Hoezo wordt je in de VS meegesleurd door een tsunami dan? Ze wisten dat hij kwam en ten tweede zal hij vast niet sterk geweest zijn.
In Hawaii stonden ook een paar mensen gewoon lekker bij het strand te kijken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef Mishu het volgende:
Hoezo wordt je in de VS meegesleurd door een tsunami dan? Ze wisten dat hij kwam en ten tweede zal hij vast niet sterk geweest zijn.
Nee,quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:22 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je bent echt aan het lullen hé?
Kinderen in Siera Leone hebben een reusachtige cape voor de maan gemaakt. Die wordt er volgende week overheen gehangen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
waarom zou maan opeens supermaan worden...?
Hoe kan die dan supermaan worden??quote:
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:23 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
waarom zou maan opeens supermaan worden...?
Yep, en hoe groter de invloeden van eb en vloed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?
Als dit waar is, dan had dat best wel ff in rtl boulevard mogen komen vind ikquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kinderen in Siera Leone hebben een reusachtige cape voor de maan gemaakt. Die wordt er volgende week overheen gehangen.
Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die van 2004 was dan ook wat krachtiger dan deze
Aanstaande maandag de primeurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:27 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
Als dit waar is, dan had dat best wel ff in rtl boulevard mogen komen vind ik
Nou lekker dan. Nou zijn ze dood. Hoera. Hadden ze dat willen zien?;(quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:24 schreef tralalala het volgende:
[..]
In Hawaii stonden ook een paar mensen gewoon lekker bij het strand te kijken.
Nieuwsgierigheid...
dat is krom.. want de maan blijft even grootquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:26 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Hoe dichter de maan toegetrokken wordt tot de aarde hoe zichtbaarder en groter zij lijkt, vandaar denk ik?
The Big Picturequote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Wielracer het volgende:
http://www.boston.com/big(...)uake_hits_japan.html
veel foto's
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Oorlogsheld het volgende:
de volgende ramp word volgens mij nu een allesverwoestende cat.5 twister
Ik heb de term niet uitgevonden hoorquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
dat is krom.. want de maan blijft even groot
in dat geval zou iedereen die ik op straat tegen kwam super zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |