Valt me niet tegenquote:
shaggie ookquote:
Eet smakelijk. Ik heb net ook nog even een bord curry opquote:
Da funk!quote:
Vetquote:Op zondag 7 oktober 2018 01:27 schreef livelink het volgende:
Mijn broertje was vorige week nog naar hun concert
* knokkels buigtquote:
hihiquote:
Trustenquote:Op zondag 7 oktober 2018 01:50 schreef livelink het volgende:
Zeker lekkere set, maar ik ga nu toch naar mijn bed. Dank je wel knokkels en welterusten
Dit hoefde ik dan weer niet te wetenquote:Op zondag 7 oktober 2018 01:52 schreef knokkels het volgende:
Cat scratch fever, also called cat scratch disease (CSD), is a bacterial infection. The disease gets its name because people contract it from cats infected with Bartonella henselae bacteria.
The Centers for Disease Control and Prevention (CDC) estimates that 12,000 people will be diagnosed with cat scratch fever, and 500 people will be hospitalized each year in the United States. Cases surge both in January — possibly due to increased adoptions of kittens — and in the period between August and November.
You can get cat scratch fever from a bite or scratch from an infected cat. You can also get the disease if saliva from an infected cat gets into an open wound or touches the whites of your eyes. Occasionally, you may get the disease from a flea or a tick carrying the bacterium.
You can’t get cat scratch disease from another human.
Well, not unless they give you the cd
quote:Op zondag 7 oktober 2018 01:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dit hoefde ik dan weer niet te weten
quote:RE-
SPECT!
WALK
WHADDAYASAAAAAAAAAAAAAAAY!?
RE-
SPECT!
WALK
AREYOUTALKINGTOMEEEEEEEEEE?!
quote:Op zondag 7 oktober 2018 01:56 schreef MTheBassman het volgende:
Respect mattie jeweetzelluf
Ga maar lopen vriend, ga maar lopen
Nou ja ik ook niet hoor. Maar ik ken mezelf, straks vergeet ik weer te verlengen als het net lekker gaatquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:02 schreef MTheBassman het volgende:
Ik zie dat je tot 3:50 hebt verlengd maar ik weet niet of ik zo lang wil luisteren hoor
Ik ben ook geen fan van de meeste rap van nu eigenlijk. Alleen oldschool eigenlijk. Goede samples, verhalen die worden verteld. Sociopolitiek commentaar zoals Immortal Technique.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:05 schreef MTheBassman het volgende:
Rap
Ik heb het genre nooit begrepen, kun je uitleggen waarom men er zo'n fan van is?
Old school kan ik nog wel waarderen. Het heeft voor mij te weinig melodie en ik luister nooit naar teksten, dus ja.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van de meeste rap van nu eigenlijk. Alleen oldschool eigenlijk. Goede samples, verhalen die worden verteld. Sociopolitiek commentaar zoals Immortal Technique.
Waarom vraag je mij dat?quote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Old school kan ik nog wel waarderen. Het heeft voor mij te weinig melodie en ik luister nooit naar teksten, dus ja.
Lekker nummertje dit trouwens
Dit is Bryant Oden - Duck Song...Alleen dat intro kan ik niet plaatsenquote:
Apart... Dat perspectief. Alsof ze 2:05 is ofzoquote:
sigwaardig, want waarheidquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels
Nu zeg ik dit wel met Aqua en Toy Box in mijn top 1000 dus jaquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nu zeg ik dit wel met Aqua en Toy Box in mijn top 1000 dus ja
quote:
Zoals deze dan.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ik denk overigens wel dat ik zo ga afhaken helaas, hoe lekker de muziek ook is.
Leef jij ook nog?quote:
Ja hequote:Op zondag 7 oktober 2018 02:27 schreef Rafeiro het volgende:
Knok hoe doe je dat 1GB HDD en 2,5 TB data vinden?
Interessante compressie.
Moet al wel echt een oudje zijn ook, 1GB is is al jaren niks meer.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja he![]()
Ik denk dat hij ALLES wat OOIT verwijderd is aan het terugvinden is.
Anders snap ik het ook niet
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:29 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vind de stem van die meid heel mooi voor een of andere reden![]()
quote:"Cry (Just a Little)"
"Cry (Just a Little)" is a song by Dutch dance duo Bingo Players. The song's only lyrics are the repetition of "I know I'm caught up in the middle; I cry just a little when I think of letting go. Oh no, gave up on the riddle; I cry just a little when I think of letting go." They were originally in "Piano in the Dark", a 1988 hit song by Brenda Russell.[1] For this song, the line was performed by Kelli-Leigh (vocals) along with Hal Ritson (back vocals).
Bingo Players - Cry (Just A Little)quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:31 schreef MTheBassman het volgende:
Hoe heet dit nummer Knoks? Mooi nummer.
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bingo Players - Cry (Just A Little)
Heb m aan de lijst der lijsten (mijn eigen top 1000) toegevoegdquote:
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
[..]
Heb m aan de lijst der lijsten (mijn eigen top 1000) toegevoegd
Wat is dit 'Bed' ding waar je het over hebt?quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:35 schreef knokkels het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet
Nog meer Bingoquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:35 schreef knokkels het volgende:
En we gaan nog niet naar bed, nog lange niet nog lange niet
Bed, bank, loungestoel, kartonnen doosquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:36 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Wat is dit 'Bed' ding waar je het over hebt?
Ah, u bent ook een man van cultuur zo te zien.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bed, bank, loungestoel, kartonnen doos
Had je niet als pratende hond geboren moeten wordenquote:
Zolang jij maar van mijn scooby snacks afblijftquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Had je niet als pratende hond geboren moeten worden
Ik eet toch alleen pizza en burgers, geen zorgenquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang jij maar van mijn scooby snacks afblijft![]()
No munchy man may eat my scooby snacks, *grawl*
Ik heb meestal al moeite een normale zin uit mijn toetsenbord te krijgen wanneer stonedquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ah, u bent ook een man van cultuur zo te zien.
Sorry dat ik wat raar doe, de joint heeft zijn werk goed gedaan
Mijn motoriek en gedachten veranderen nauwelijks met wiet op, ik heb hier en daar wel wat woordfoutenquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb meestal al moeite een normale zin uit mijn toetsenbord te krijgen wanneer stoned
quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:40 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang jij maar van mijn scooby snacks afblijft![]()
No munchy man may eat my scooby snacks, *grawl*
Ik geloof niet dat die caisséres nou ook zo veel zin hebben om uit te zoeken wat voor appel het nou precies is.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:48 schreef Rafeiro het volgende:
Wel flauw, maar vandaag toch eens getest, of eigenlijk gisteren.
De laatste tijd doen supermarkten alsof ze afval willen reduceren.
Maar bij AH zit nu op ELKE appel een sticker met het ras.
Kocht dus een Elstar (meest standaard ras) en haalde het stickertje er af.
De dame achter de kassa brak nog net niet in paniek uit, maar damn.
Ja anders was ik er NU uitgeweestquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:49 schreef MTheBassman het volgende:
Achteraf ben ik nu blij dat je verlengd hebt
Ik wou eerst nog andere dingen doen maar ik ben nu als het ware in de muziek gesleurd (op een goeie manier). waardoor ik, ook al zei ik dat ik af zou haken, nog steeds luistert
Of ik kan gewoon te veel gesmoket hebben
Het is een wonder!quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:50 schreef knokkels het volgende:
Insane Clown Posse![]()
HOE is die in mijn playlist gekomen lol
Broertje of zusje heeft je account gehackt?quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:50 schreef knokkels het volgende:
Insane Clown Posse![]()
HOE is die in mijn playlist gekomen lol
Die appelteler op het nieuws laatst. 500 ton aan appels ofzo. Kon ie aan de straatstenen niet kwijt omdat elke appels wordt geïmporteerd.quote:Op zondag 7 oktober 2018 02:48 schreef Rafeiro het volgende:
Wel flauw, maar vandaag toch eens getest, of eigenlijk gisteren.
De laatste tijd doen supermarkten alsof ze afval willen reduceren.
Maar bij AH zit nu op ELKE appel een sticker met het ras.
Kocht dus een Elstar (meest standaard ras) en haalde het stickertje er af.
De dame achter de kassa brak nog net niet in paniek uit, maar damn.
Ik denk dat mijn zus geen idee heeft wie of wat ICP isquote:Op zondag 7 oktober 2018 02:51 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Broertje of zusje heeft je account gehackt?
Geen Slaap totquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |