Zag net dat de Passion van dit jaar (deels?) in Veenhuizen opgenomen wordt.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet, gewoon het gevang in Hoorn. We zagen onlangs Verborgen Verleden met .Klaas Dijkhof en diens voorvader ging in diezelfde periode wel regelmatig naar Veenhuizen voor soortgelijke vergrijpen
Ben er nooit geweest, maar lijkt me inderdaad een bijzondere plek.quote:Op donderdag 26 februari 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net dat de Passion van dit jaar (deels?) in Veenhuizen opgenomen wordt.
Boeiende lokatie…
Prachtig daar. Ben in ,volgens mij, Esserheem binnen geweest, daar werkte mijn oomquote:Op donderdag 26 februari 2026 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net dat de Passion van dit jaar (deels?) in Veenhuizen opgenomen wordt.
Boeiende lokatie…
Dat zou je verwachten, maar hij heeft drie keer in de gevangenis van Hoorn gezeten.quote:
Ben er een aantal jaren geleden naar ontvoerd op mijn verjaardag door mw. MM.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, maar lijkt me inderdaad een bijzondere plek.
Hopelijk een woning van iemand in hogere rang.quote:Op donderdag 26 februari 2026 21:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrienden van ons wonen in Veenhuizen, in echt zo’n oude woning die destijds voor het personeel is gebouwd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |