Bijt de spits af door zelf je afspeellijst te delen, dan zal dit meer op gang beginnen komen !quote:
Ik heb geen afspeellijst op spotify... ik draai meestal gewoon LPs. Anders had ik hier zeker wat neergezet.quote:Op maandag 21 maart 2016 12:43 schreef Vroyness het volgende:
[..]
Bijt de spits af door zelf je afspeellijst te delen, dan zal dit weer op gang beginnen komen !
Wat doet What Else Is There van Royksopp in dat lijstje?quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:36 schreef Gehenna het volgende:
Ik had laatst een girl-power playlistje gemaakt die ik nog wel eens graag op shuffle mag zetten hier
Tofquote:Op donderdag 23 juni 2016 07:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat doet What Else Is There van Royksopp in dat lijstje?
Edit: Beluisterd en ik begrijp 'm...![]()
Verder hier en daar weer wat inspiratie opgedaan en opgeslagen in mijn eigen lijstjes...
Dat ziet er uit als een toffe lijst, ik heb hem op mijn telefoon geslingerdquote:Op woensdag 5 september 2018 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien ik als muziekautist nooit een 'gewone' Favorieten playlist kon maken maar daar superstrenge discipline bij nodig had, heb ik maar besloten om bij ieder jaargetijde van mijn muzikaal bewuste leven 1 favoriet te nemen. Chronologisch afgespeeld een fraaie reis door mijn muzikale leven, op de shuffle een alleraardigst blok semi-alternatieve muziek.
[ afbeelding ]
Levensweg, a Spotify playlist bij Vlaarsdingen
Luister ze altijd met veel plezier, ouwe pet shop boy fan.quote:Op zondag 21 april 2019 16:30 schreef Elfletterig het volgende:
Ik maak ongeveer één keer per maand een playlist met nieuwe muziek; vaak zo'n 20 nummers of 80 minuten aan muziek, meestal een beetje met een "flow" erin. Dit jaar heb ik tot dusver vier lijsten gemaakt:
1: New Music 2019 #1: 05-02-2019
2: New Music 2019 #2: 06-03-2019
3: New Music 2019 #3: 10-04-2019
4: New Music 2019 #4: 10-04-2019
Leuk om te horenquote:Op zondag 21 april 2019 16:33 schreef nostra het volgende:
[..]
Luister ze altijd met veel plezier, ouwe pet shop boy fan.
Helaasquote:
Voor degenen hier die enige vorm van interesse zijn aangegaan met deze prachtlijst, maar 'm niet volgen maar hadden opgeslagen: hij is toch wel voor zo'n 1/5 deel veranderd inmiddels.quote:Op woensdag 5 september 2018 11:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aangezien ik als muziekautist nooit een 'gewone' Favorieten playlist kon maken maar daar superstrenge discipline bij nodig had, heb ik maar besloten om bij ieder jaargetijde van mijn muzikaal bewuste leven 1 favoriet te nemen. Chronologisch afgespeeld een fraaie reis door mijn muzikale leven, op de shuffle een alleraardigst blok semi-alternatieve muziek.
[ afbeelding ]
Levensweg, a Spotify playlist bij Vlaarsdingen
Deze lijst wordt nog steeds met enige regelmaat aangevuld met nieuwe nummers. En het logootje is veranderdquote:Op zondag 23 juni 2019 21:24 schreef DJ11 het volgende:
SPOTIFY PLAYLIST: Deutsch
In Duitsland wordt verrassend veel leuke, goede muziek gemaakt. Daarom een playlist met recente Duitstalige muziek.
...is inmiddels doorgetrokken tot 1980 --> De late 70's heb ik ook geprobeerd, maar op de een of andere manier bleken die oudere nummers lastiger te beoordelen, als alleen de absolute 'bovenkant' erin moet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:12 schreef Eightyone het volgende:
Spotify-profiel
Twee soorten lijstjes:
-Met de vers ontdekte hoogtepunten per maand. Oud, nieuw of ergens daartussenin. Geen vaste hoeveelheid.
-En met de 20 of 25 favoriete nummers van de voorgaande jaren. Beginnend in 2015.
Lekkere lijstjes, hoor!quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...is inmiddels doorgetrokken tot 1980 --> De late 70's heb ik ook geprobeerd, maar op de een of andere manier bleken die oudere nummers lastiger te beoordelen, als alleen de absolute 'bovenkant' erin moet.
De strakke hoeveelheden van 20/25 per lijst zijn ook losgelaten. Bij sommige jaren bleek dat sowieso veel te veel. Hopelijk ontdek ik met terugwerkende kracht nog ooit wat ik uit dergelijke jaren vooralsnog gemist heb. Ik discrimineer niet op jaren met slechte herinneringen of zo. Maakt bij muziek die je nu pas ontdekt toch niet uit.
Hoewel onze muziek weinig overeenkomsten heeft, deel ik je mening. Ook ik vind 2021 een veel zwakker jaar dan 2020. Ik heb zelfs overwogen om mijn gebruikelijke Top 100 dit jaar in te korten naar een Top 50. Maar goed... het jaar duurt nog lang en soms zitten er ineens topweken tussen. Vorige week was zeer matig, deze week hoor ik weer veel leuks.quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 12:11 schreef Eightyone het volgende:
2021 lijkt vooralsnog wel wat slapper, terwijl 2020 er juist uit sprong. Ik zoek nog hetzelfde in muziek als een jaar geleden en de bronnen om het te vinden zijn vergelijkbaar, dus daar ligt het niet aan.
Misschien een corona-syndroom: dat artiesten in eerste instantie uit verveling de studio ingingen (en/of in korte tijd van alles wat ze al klaar hadden versneld uitbrachten), en nu alsnog inkakken.
Het staat er alsnog op.quote:Op donderdag 26 augustus 2021 15:25 schreef Eightyone het volgende:
[..]
...is inmiddels doorgetrokken tot 1980 --> De late 70's heb ik ook geprobeerd, maar op de een of andere manier bleken die oudere nummers lastiger te beoordelen, als alleen de absolute 'bovenkant' erin moet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |