Ja leuk om aan je familie te vertellenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Mishu het volgende:
Het is wel een unieke ervaring, doodgaan door een tsunami. Echt zoiets wat je 1 keer in je leven moet hebben meegemaakt
ok wie heeft die term bedacht?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik heb de term niet uitgevonden hoor
En het was evenveel km van het land af, en op dezelfde diepte in de zee enz?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"wat krachtiger"..? Welgeteld een verschil van 0,1 op de schaal van Richter...
Eh, geen? Dit is vooral je fantasie.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals en politici nu denken: "Als we nu even doorzetten zijn we eindelijk van ze af... Zouden we er mee wegkomen?".
en wat als nou blijkt dat jij de enige bent die het zich afvraagt ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals en politici nu denken: "Als we nu even doorzetten zijn we eindelijk van ze af... Zouden we er mee wegkomen?".
USGS schat de schade op 50 miljard USD(!) volgens @nvanarnhemquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:12 schreef Schadenfreude het volgende:
Heeft iemand een idee van de directe schade van de aardbeving? Voor zover ik het kan beoordelen zijn er maar weinig gebouwen ingestort, en is het vooral de tsunami die voor zoveel verwoesting zorgt?
De enige sites die HAARP in verband leggen met aardbevingen zijn conspiracy-sites....quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:00 schreef Salvad0R het volgende:
En op basis van welke feitelijkheden en informatie is het af te schrijven als onzin?
Ik vraag me af hoeveel Chinese generaals nu lopen te foeteren dat ze de oorlog willen verklaren aan HAARP-ondersteunende landen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:36 schreef RetepV het volgende:
de foto waarop ze erin vallen is ook al gepostquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:39 schreef DjinN het volgende:
Weet niet of deze foto al voorbijgekomen is ? Anders edit ik em wel even. Kreeg em binnen via Twitter.
[ afbeelding ]
Komt hij aan, met zijn "conspiracy" term. Laat het eens tot je botte kop doordringen dat een samenzwering niets vreemds is en dagelijks voorkomt. Zo is jouw eigen geboorte een conspiracy tussen je ouders, fool.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:38 schreef maartena het volgende:
[..]
De enige sites die HAARP in verband leggen met aardbevingen zijn conspiracy-sites....
Het is echt enorme onzin dat de duivelse Amerikanen zo eventjes met HAARP hier en daar aardbevingen kunnen veroorzaken.
En met wat doel? De Japanse economie is gelinked aan de Amerikaanse, de VS heeft er geen enkel baat bij om een aardbeving te veroorzaken in Japan.
Maar daar zullen de conspiracy-theoristen wel weer een antwoord op hebben.
http://www.letxa.com/issue_haarp.php
Zeer indrukwekkende.... en somber makende foto's.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zien !!?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
de foto waarop ze erin vallen is ook al gepost
Joh, ga even ergens ander huilen met je "de enge Amerikanen met hun HAARP hebben het gedaan". Kom op zeg, dat gelooft zelfs een kleuter niet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:40 schreef Salvad0R het volgende:
Komt hij aan, met zijn "conspiracy" term. Laat het eens tot je botte kop doordringen dat een samenzwering niets vreemds is en dagelijks voorkomt. Zo is jouw eigen geboorte een conspiracy tussen je ouders, fool.
Puur op het beeld zijn het wel geweldig mooie afbeeldingen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:37 schreef banaantjeEE het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hadden het over de verwoestende golf... niet over de aardbeving.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:32 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
"wat krachtiger"..? Welgeteld een verschil van 0,1 op de schaal van Richter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |