Ik had m ook niet gezien maar ik ben er blij om...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar zien jullie die hond? Ik zie heel geen hond..
Was op het NOS journaal van 6 uur, je zag een zwart stipje heen en weer rennen, weinig schokkends aan.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had m ook niet gezien maar ik ben er blij om...
Het andere gezicht van Japan. Ik vind dat wel relevant in dit topic, temeer dit barbaarse gedrag door de overgrote meerderheid van de Japanse bevolking als normaal gezien wordt.quote:
Ik snap deze ustream linken niet. Er beweegt niets, en dan zegt iemand iets over een hond, als het livestream is hoe weet je dan dat het opgenomen wordt? Of doe je dat zelf? En hoe kijk je de beelden terug?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:05 schreef Rewimo het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/emptyage
Wanneer wordt de vloedgolf daar verwacht?
Ik vond het schokkender toen een vrouw haar hondje vast hield en op werd gevist door een helikopter, ze had der hondje op de arm, kwamen ze in het water terecht maar door de zwarte stroming moest ze der hondje los laten.. dat was pas zielig! (was overigens niet in Japan).quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:25 schreef Habork het volgende:
[..]
Was op het NOS journaal van 6 uur, je zag een zwart stipje heen en weer rennen, weinig schokkends aan.
Ow, dus elke vegetariėr mag jou pijnigen? Mag jou slaan? Elke dieren activist mag jou verminken omdat je een mug dood hebt geslapen?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het andere gezicht van Japan. Ik vind dat wel relevant in dit topic, temeer dit barbaarse gedrag door de overgrote meerderheid van de Japanse bevolking als normaal gezien wordt.
Doe dan ook gelijk bij het Nieuw-Zeeland topicquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Het andere gezicht van Japan. Ik vind dat wel relevant in dit topic, temeer dit barbaarse gedrag door de overgrote meerderheid van de Japanse bevolking als normaal gezien wordt.
Mocht jij vlees of vis eten dan ben je een hypocriet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Een mug is geen dier. En dieren die je per ongeluk doodt gelden niet, dat is dan geheel onvrijwillig en je kan niet de schuld voor krijgen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow, dus elke vegetariėr mag jou pijnigen? Mag jou slaan? Elke dieren activist mag jou verminken omdat je een mug dood hebt geslapen?
NEE? DOM lullen? Doe jij nu ook...
Mensen zijn mensen, niet iedereen is het er mee eens dat er op walvissen wordt gejaagd, maar op dit moment zijn er duizenden doden en jij gaat hierover zeiken.
Krijg een ban ofzo
Als je mijn postgeschiedenis volgt weet je dat ik veganist ben.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Mocht jij vlees of vis eten dan ben je een hypocriet.
Dat weten we niet, dat krijgen we te lezen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Als je mijn postgeschiedenis volgt weet je dat ik veganist ben.
Zo kom je wel over... En maak dan gewoon een apart topic aan maar ga geen onzin (zoals je mijn post ook benoemd en wat die zeker ook is, net zo onzinnig als de jouwe) hier posten terwijl het NIET! relevant is aan dit topic.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:33 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik blij ben met de aardbeving.
Ja en ik schijt letter poep... whatever. Ga iemand anders lastig vallenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
De Vegan Streaker!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Whoaaaa... cool.... doe eens!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:38 schreef Maitje het volgende:
Ja en ik schijt letter poep... whatever. Ga iemand anders lastig vallen
Zodra jij mij het causaal verband tussen de - overigens in mijn ogen verwerpelijke - walvisjacht en de aardbeving & tsunami kunt uitleggen, mag je weer meedoen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:29 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik zal verder weg blijven uit deze reeks uit respect.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Zodra jij mij het causaal verband tussen de - overigens in mijn ogen verwerpelijke - walvisjacht en de aardbeving & tsunami kunt uitleggen, mag je weer meedoen.
Krijgen we een tweede Hiroshima?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:39 schreef Darklight het volgende:
FLASH: Japan's trade minister says a radiation leak could take place at the Fukushima nuclear plant: report 9 minutes ago via web
Mijn nederige excuses voor mijn eerdere hooghartigheid en beledigingen. Tijdens het eerstvolgende walvisjacht topic krijgt u van mij de volle steun.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:41 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, ik zal verder weg blijven uit deze reeks uit respect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |