abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93093574
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 00:17 schreef Kees22 het volgende:
Kan een mod de drie spelfouten in de TT even rechtzetten?
Den Haag krijgt grootste hindoetempel van Europa
Had ik gister al gedaan.
Dank je ^O^
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_93100834
Twee jaar muziektherapie. Dat zal hem een lesje leren.

Ongefundeerde en ronduit smerige laster over mijn persoontje door een trol die een gesloten topic niet kan onderscheiden van een serieus nieuwstopic over iets walgelijks als seksueel misbruik van kinderen...
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_93100896
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef El_Matador het volgende:
Twee jaar muziektherapie. Dat zal hem een lesje leren.

Ongefundeerde en ronduit smerige laster over mijn persoontje door een trol die een gesloten topic niet kan onderscheiden van een serieus nieuwstopic over iets walgelijks als seksueel misbruik van kinderen...
Laster? Ik concludeer de waarheid, lafhartig stuk onvermogen dat je bent. Ik zal er mee ophouden, ik heb mijn punt gemaakt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:18:07 #204
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93101248
quote:
13s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dus je vind het niet erg dat ze wegens jouw lafheid even een vingertje door de schaamlippen van je dochter trekken? Dan weten we dat ook gelijk. Laf eng ranzig mannetje.
quote:
kinderen half verkrachten?
Je zou bijna denken dat het om een stroman gaat. Ik vind zulke uitspraken echt onacceptabel.
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
pi_93101788
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:18 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

[..]

Je zou bijna denken dat het om een stroman gaat. Ik vind zulke uitspraken echt onacceptabel.
Het is de realiteit. Ik zeg niet dat HIJ het doet, maar ik concludeer dat hij dit accepteert onder het motto van zijn veiligheid. Ja ik kan het misschien anders brengen, maar maak het niet erger dan dat het is. Ik kan dat niet bevatten. EXCUSE ME. Mijn excuses voor het taalgebruik dan, maar ik sta achter mijn punt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:34:24 #206
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93101960
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:30 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het is de realiteit. Ik zeg niet dat HIJ het doet, maar ik concludeer dat hij dit accepteert onder het motto van zijn veiligheid. Ja ik kan het misschien anders brengen, maar maak het niet erger dan dat het is. Ik kan dat niet bevatten. EXCUSE ME. Mijn excuses voor het taalgebruik dan, maar ik sta achter mijn punt.
Nee, het is de realiteit bedekt onder een dikke laag spektakel en fantasie. Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat men kinderen penetreert bij veiligheidscontroles. Je maakt het wel degelijk erger dan dat het is en daarmee haal je iedereen die tegen dit soort maatregelen is naar beneden.
pi_93102018
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:34 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Nee, het is de realiteit bedekt onder een dikke laag spektakel en fantasie. Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat men kinderen penetreert bij veiligheidscontroles. Je maakt het wel degelijk erger dan dat het is en daarmee haal je iedereen die tegen dit soort maatregelen is naar beneden.
Wie heeft het over penetreren man? Wat raaskal je nou? Zeg ik dat ze compleet verkracht worden? Nee dus. JIJ maakt wat ik zeg erger dan dat het is. Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt? Waar hebben we het over man?!
  maandag 21 februari 2011 @ 14:39:04 #208
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102182
quote:
4s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:35 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Wie heeft het over penetreren man? Wat raaskal je nou? Zeg ik dat ze compleet verkracht worden? Nee dus. JIJ maakt wat ik zeg erger dan dat het is. Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt? Waar hebben we het over man?!
Ik quote je direct zonder aanpassingen.

Wat je nu wel doet is mij woorden in de mond leggen hier:

quote:
Het gaat bij jou dus pas te ver als er penetratie aan te pas komt?
Terwijl ik duidelijk aangegeven heb in meerdere discussies dat ik de huidige maatregelen al overdreven vind. Dat betekend echt niet dat ik de situatie ga overdrijven om een krachtiger punt te maken of dat ik mensen persoonlijk aan ga vallen.
  Moderator maandag 21 februari 2011 @ 14:40:14 #209
8781 crew  Frutsel
pi_93102245
Heeft geen nut de discussie hier verder voort te zetten. We zijn d'r mee bezig.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:41:40 #210
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102315
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:40 schreef Frutsel het volgende:
Heeft geen nut de discussie hier verder voort te zetten. We zijn d'r mee bezig.
Sorry, dat was niet mijn bedoeling. :)
pi_93102321
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:39 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Ik quote je direct zonder aanpassingen.

Wat je nu wel doet is mij woorden in de mond leggen hier:

[..]

Terwijl ik duidelijk aangegeven heb in meerdere discussies dat ik de huidige maatregelen al overdreven vind. Dat betekend echt niet dat ik de situatie ga overdrijven om een krachtiger punt te maken of dat ik mensen persoonlijk aan ga vallen.
Oke laten we deze discussie stoppen want daar is FB niet voor bedoelt. Jij vind dat ik te ver ga in hoe ik het breng, ik zeg dat ik het inderdaad ook anders had kunnen brengen. Mijn excuses dus. Ben blij dat jij het ook overdreven vindt.
  maandag 21 februari 2011 @ 14:43:00 #212
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93102384
quote:
2s.gif Op maandag 21 februari 2011 14:41 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Oke laten we deze discussie stoppen want daar is FB niet voor bedoelt. Jij vind dat ik te ver ga in hoe ik het breng, ik zeg dat ik het inderdaad ook anders had kunnen brengen. Mijn excuses dus. Ben blij dat jij het ook overdreven vindt.
Fijn dat je dat in ieder geval ook ziet. :)
  dinsdag 22 februari 2011 @ 06:14:00 #213
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93138256
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een Rutte, die is schietwaardig.
Demonisering en oproepen tot het vermoorden van de premier.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  † In Memoriam † dinsdag 22 februari 2011 @ 13:18:31 #214
137949 Disana
pi_93147829
Chemie bedrijf in bedrijf Westpoort Amsterdam

Kan het tweede 'bedrijf' in de TT veranderd worden in 'brand'? ^O^
pi_93241777
Minority report in action.

Is dit geen BNW-topic? TS pakt een nieuwsbericht en roept daarbij dat met in de UK het wil invoeren als Minority Report zonder dat dat ergens terugkomt in het nieuwsbericht.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93243733
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 07:44 schreef Snapcount2 het volgende:
Minority report in action.

Is dit geen BNW-topic? TS pakt een nieuwsbericht en roept daarbij dat met in de UK het wil invoeren als Minority Report zonder dat dat ergens terugkomt in het nieuwsbericht.
Staat in BNW

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:18 schreef Disana het volgende:
Brand bij chemiebedrijf in Westpoort Amsterdam

Kan het tweede 'bedrijf' in de TT veranderd worden in 'brand'? ^O^
Was aangepast :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 06:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Demonisering en oproepen tot het vermoorden van de premier.
is ook weg
pi_93245519
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:49 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Staat in BNW
U is geweldig.

Wat denk je overigens van dit topic? CIA agent gepakt die atoombom aan Al Qaida zou geven

De eerste bron is al twijfelachtig aangezien Yahoo News bijna alles overneemt, de tweede bron is gewoon belachelijk.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93247458
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:48 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

U is geweldig.

Wat denk je overigens van dit topic? CIA agent gepakt die atoombom aan Al Qaida zou geven

De eerste bron is al twijfelachtig aangezien Yahoo News bijna alles overneemt, de tweede bron is gewoon belachelijk.
Bedankt voor het aangeven. Topic even bekeken en doorgegeven.

We waren tegelijk bezig :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_93247843
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 11:40 schreef paddy het volgende:

[..]

Bedankt voor het aangeven. Topic even bekeken en doorgegeven.

We waren tegelijk bezig :P
Nou, als je nog een keer een moderator zoekt... ;)
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 15:55:34 #220
137949 Disana
pi_93259232
Ik begrijp niet waarom dit

Vara verwijdert cartoon na bedreigingen

gesloten wordt omdat dit

Wilders boos om cartoon - deel 3.

Er al was.

Het is nieuws dat de VARA wordt bedreigd en zich genoodzaakt voelt de cartoon te verwijderen. Wat heeft het te maken met het feit dat Wilders boos op die cartoon is. Ik vind dat een heel ander onderwerp. Ik vind dat best apart en duidelijk gemeld mag worden dat de VARA zo'n noodsprong moet maken.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:09:28 #221
137949 Disana
pi_93259954
Ach laat ook maar :) Gelukkig loopt het ook in POL.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:17:27 #222
137949 Disana
pi_93260487
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:09 schreef Disana het volgende:
Ach laat ook maar :) Gelukkig loopt het ook in POL.
Daar lopen beide topics ook naast elkaar?

Kan het slotje wel begrijpen, al had Wilders deel 3 ook op slot gekund en met deze van de VARA verder en verwijzen naar deel 1 en 2 van dat Wilders topic. Het ene is het gevolg van het andere.. tis niet zo dat je het niet vaker ziet dat oorzaak en gevolg in hetzelfde topic worden besproken.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 16:20:33 #224
137949 Disana
pi_93260579
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Kan het slotje wel begrijpen, al had Wilders deel 3 ook op slot gekund en met deze van de VARA verder en verwijzen naar deel 1 en 2 van dat Wilders topic. Het ene is het gevolg van het andere.. tis niet zo dat je het niet vaker ziet dat oorzaak en gevolg in hetzelfde topic worden besproken.
Ja, je hebt daar een Wilders topic en nu dat VARA topic. Hier hebben we ook wel eens dat een nieuwe ontwikkeling een nieuw topic verdient.
pi_93260791
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:20 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, je hebt daar een Wilders topic en nu dat VARA topic. Hier hebben we ook wel eens dat een nieuwe ontwikkeling een nieuw topic verdient.
Je hebt daar een centraal PVV topic inderdaad. Hebben wij niet.
En idd, het komt wel eens voor, zoals ik zei, had ook andersom gemogen.
pi_93261309
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 16:18 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Achteraf had ik idd ook wel een slotje op dat andere topic kunnen gooien. Het ging om hetzelfde onderwerp Eigenlijk vind ik jouw idee nog beter.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 18:15:15 #227
137949 Disana
pi_93265649
Ik had al eerder een FB'tje geplaatst over Griekenland-topics, maar er is er nu nog eentje bij gekomen:

Griekenland; 'We wont pay'
  donderdag 24 februari 2011 @ 18:18:52 #228
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_93265801
Bovendien plaatst die poster alleen maar nieuwsdumps, zonder toegevoegde waarde. En nog waardeloze nieuwsdumps ook, volgens mij knipt hij één alinea ergens uit en presenteert dat als nieuws. Zoals bij deze Indiana official: 'Use live ammunition'.

Waar gaat dit in godesnaam over? Welke demonstranten? Waarom doet het ertoe wat iemand uit Indiana ervan vindt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_93267697
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:15 schreef Disana het volgende:
Ik had al eerder een FB'tje geplaatst over Griekenland-topics, maar er is er nu nog eentje bij gekomen:

Griekenland; 'We wont pay'
Nie gezien, overheen gekeken met het plaatsen van mijn reactie op jou denk ik :@
Mjah... weet niet of sp3c gezien had dat het topic van papier in POL stond. Laat die andere in NWS maar ff open. Kijken wat er van komt. Kan ze helaas niet meer mergen :{
pi_93267774
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 18:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Bovendien plaatst die poster alleen maar nieuwsdumps, zonder toegevoegde waarde. En nog waardeloze nieuwsdumps ook, volgens mij knipt hij één alinea ergens uit en presenteert dat als nieuws. Zoals bij deze Indiana official: 'Use live ammunition'.

Waar gaat dit in godesnaam over? Welke demonstranten? Waarom doet het ertoe wat iemand uit Indiana ervan vindt?
Die gaat ook gewoon dicht
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 19:08:13 #231
137949 Disana
pi_93267839
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Nie gezien, overheen gekeken met het plaatsen van mijn reactie op jou denk ik :@
Mjah... weet niet of sp3c gezien had dat het topic van papier in POL stond. Laat die andere in NWS maar ff open. Kijken wat er van komt. Kan ze helaas niet meer mergen :{
In POL hebben ze dat over de VARA ook gesloten ten faveure van het algemene PVV topic.

Na ja, zo zie je maar dat we niet allemaal dezelfde visie hebben op wat nieuwswaarde heeft :)
pi_93268008
Heb TT van deel 3 ff aangepast, dan dekt het toch nog het laatste nieuws. Ok?
pi_93268121
Het moet dus duidelijker/ completer is wat ik hier uit begrijp?
Dat kan en ik zal er dan op letten. De OP maakt het voor mij niet volledig duidelijk wat nu de algemene richtlijnen voor NWS zijn, kan iemand mij verwijzen naar een andere post hierover, of het anderszins verduidelijken?
Bij voorbaat dank.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
  † In Memoriam † donderdag 24 februari 2011 @ 19:17:17 #234
137949 Disana
pi_93268239
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:11 schreef Frutsel het volgende:
Heb TT van deel 3 ff aangepast, dan dekt het toch nog het laatste nieuws. Ok?
Mooie oplossing :Y
pi_93268303
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:14 schreef truepositive het volgende:
Het moet dus duidelijker/ completer is wat ik hier uit begrijp?
Dat kan en ik zal er dan op letten. De OP maakt het voor mij niet volledig duidelijk wat nu de algemene richtlijnen voor NWS zijn, kan iemand mij verwijzen naar een andere post hierover, of het anderszins verduidelijken?
Bij voorbaat dank.
Neem gewoon een Nederlandse bron aub. Of in elk geval een Nederlands bericht extra erbij, samen met een gerenommeerde buitenlandse (CNN, BBC, Sky, AlJazeera etc) bron. Geen complotsites, blogs en dergelijke aub. Probeer je topic ook niet in de openingspost die kant op te sturen. Je kan naderhand altijd nog dat soort dingen toevoegen, anders kan je je die berichten beter openen in het BNW of TRU gedeelte van Fok. Wat overigens ook een prima idee voor je is, als je liever dat soort sites als bron gebruikt.
pi_93268543
Met alle respect, als de bron zo belangrijk is kan ik het niet anders stellen dat hier een vorm van censuur gesuggereerd wordt. Voor de rest is het duidelijk en zal ik op de genoemde punten letten :)
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:24:49 #237
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268620
Ik heb er een topic van gemaakt:
Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.

Ik zag het vanochtend ook al voorbij komen in het nieuws, ik heb alleen niet gekeken naar een Nederlandse bron, als we daarop zouden moeten wachten dan hadden we misschien na een week of anderhalf iets gehoord over de revolutie in Egypte. :').
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_93268634
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:23 schreef truepositive het volgende:
Met alle respect, als de bron zo belangrijk is kan ik het niet anders stellen dat hier een vorm van censuur gesuggereerd wordt. Voor de rest is het duidelijk en zal ik op de genoemde punten letten :)
Daar zullen de meningen over verschillen. Maar nogmaals, het staat je vrij om je berichten te openen in de TRU en BNW gedeeltes op Fok!.
pi_93268675
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik zag het vanochtend ook al voorbij komen in het nieuws, ik heb alleen niet gekeken naar een Nederlandse bron, als we daarop zouden moeten wachten dan hadden we misschien na een week of anderhalf iets gehoord over de revolutie in Egypte. :').
Dit is bijvoorbeeld een van de problemen die ik ermee heb. Bedankt voor de topic btw.
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:26:11 #240
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268689
Dit is trouwens nieuws dat, als je teruggaat naar de bron, van een blog afkomt. Dat zou het dus invalideren als topicwaardig totdat een nieuwssite zich ertoe zet om het over te nemen?

En mag Huffington Post wel?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:26:56 #241
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93268724
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Daar zullen de meningen over verschillen. Maar nogmaals, het staat je vrij om je berichten te openen in de TRU en BNW gedeeltes op Fok!.
Wat heeft dat bericht over een aPG in Indiana te zoeken in TRU of BNW?

Het is FOK! btw.
pi_93268989
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Dagonet het volgende:
Ik heb er een topic van gemaakt:
Assistent PG in VS onstlagen na oproep demonstranten dood te schieten.

Je weet zelf wel dat het niet louter gaat om de taal, maar ook om hoe je de OP fabriceert en het nieuws brengt met je eigen insteek. Kunnen we elk Lambiekje topic ook wel gewoon open laten als NWS bijvoorbeeld. Het is gewoon prettig voor een ander als er Nederlands bij staat. Niet iedereen kan Engels en als je er verder geen werk van maakt of slechts een deel uit je bericht kopieert zonder eigen inbrenging, of alleen met linkje of met een BNWtoevoeging.. dan riekt het meer naar dumpen.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:33:41 #243
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269049
Oh, dat van Truepositive was ook een belabberd topic, alleen was dat al voldoende reden, een Nederlandse bron erbij vereisen limiteert de boel wel heel erg, helemaal omdat de nederlandse kwaliteit tegenwoordig erg belabberd is.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:33:59 #244
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269062
Belabberd en erg.
pi_93269071
quote:
15s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Wat heeft dat bericht over een aPG in Indiana te zoeken in TRU of BNW?

Het is FOK! btw.
Ik heb het over zijn eigen berichten, niet alleen deze.

Je hebt je stok weer gevonden zie ik... fijn :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:41:35 #246
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_93269451
Het was niet uit je post te halen dat je opeens over zijn hele oeuvre ging praten. :6.

Als ik een stok nodig heb dan hoef ik niet te zoeken. B-).
pi_93274500
Ik weet voorlopig genoeg, dank voor de reacties :)
Vertalen is geen enkel probleem als het wenselijk is om dat zo veel mogelijk te doen.
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:43:39 #248
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_93277347
Als het alleen nog maar in het Nederlands mag gaat er heel veel nieuws aan het NWS forum voorbij ben ik bang.
pi_93294743
En daarom is het ook een onzinnige maatstaf. Ik zal proberen zoveel mogelijk te vertalen. Maar als we afhankelijk worden van NOS lopen we inderdaad constant 2 weken achter.
Voltaire.
pi_93294774
Bij deze een waarschuwing aan frutsel, als ik vanaf nu ooit een topic gelocked zie worden waar het geen basis heeft in de algemene richtlijnen voor NWS, dan zal ik dit meteen zo globaal mogelijk aankaarten. Ik krijg de indruk dat ik het doel ben geworden van een persoonlijke hetze, los van de af en toe matig gepresenteerde informatie die op mijn krediet gezet kan worden.
Voltaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')