Ik ookquote:Op maandag 31 mei 2010 11:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maar maar maaaaaaaaaaaaar .... ik wil hem juist ervoooooooor
quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
[ afbeelding ]
Toch maar glittertje erover heen
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met die glitters er overheen is hij echtquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tofquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al gezien op je blog, mooiquote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet alleen van hierquote:Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Vind je het logisch met al deze faalkipjes hier
Pretty!!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:55 schreef Linnie20v het volgende:
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul duur met verzenden internationaal.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Iemand ervaring met http://tonynail.com/ ?
Dat is nog zacht uitgedrukt!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heul duur met verzenden internationaal.![]()
Noesquote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Heul duur met verzenden internationaal.![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:17 schreef DeltaCephei het volgende:
Suzanne was vergeten dat ze ook al bij Cherry Culture heeft besteld en dat moet ook nog afgeschreven worden![]()
Bestelling bij bubsel moet dus eventjes wachten.
![]()
Ik goede service alleen idd het internationaal shippen is erg duur.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:19 schreef Diconnected het volgende:
Iemand ervaring met http://tonynail.com/ ?
Ja, heeft ze ineens werk enzo, kan ze ineens minder posten...quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb daar toch heul geen tijd meer voor
Wel geld, geen tijdquote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Avondenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
En is Absolutely Alice van OPI nog te krijgen?
(naggellak noob)Voices tell me I'm the shit.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, welke nagellak is dit?Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
(naggellak noob).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ook in nederland?quote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen ja.
Bij de DA of Sephora misschien? Ik koop nooit in de winkelquote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Hoi, welke nagellak is dit?China Glaze - Kaleidoscope him out.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waar kan ik die kopen?
(naggellak noob)
Ik heb hem een tijdje terug gehaald bij de groothandel in Veldhoven, maar hij is volgens mij best moeilijk te krijgen.
Oké mensen, ik heb een vraag voor jullie. Ik wil binnenkort eens wat Orly, OPI en Zoya gaan bestellen. Weten jullie goeie sites ofzo?![]()
dan heeft mijn vriend de laptop en als ik die afpak gaat ie huilen. Maar hoef niet te falen voorlopig, heb nog bergen untriedsquote:
spammertquote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze - Kaleidoscope him out
Heb ik nog in voorraad![]()
Thanks for the tip!!!!!!!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
China Glaze - Kaleidoscope him out
Heb ik nog in voorraad![]()
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik bestel die sinds kort eigenlijk allemaal via Ebay. Gewoon even goed rondneuzenquote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Starstruck het volgende:
[..]
China Glaze - Kaleidoscope him out.
Ik heb hem een tijdje terug gehaald bij de groothandel in Veldhoven, maar hij is volgens mij best moeilijk te krijgen.
Oké mensen, ik heb een vraag voor jullie. Ik wil binnenkort eens wat Orly, OPI en Zoya gaan bestellen. Weten jullie goeie sites ofzo?
maar het is tegen de policy enzoquote:Op maandag 31 mei 2010 13:16 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Ach, je hebt groot gelijk met je gespam. Wij zwichten uiteindelijk toch wel
Die is dinsdag pas weer beschikbaar wegens memorial day. Zo iets las ik op de sitequote:Op maandag 31 mei 2010 13:32 schreef Crientj het volgende:
Ik wil een mailtje terug van Sparkling*Nails
Haha, leuk toch! Wij smullen van de foto's heurquote:Op maandag 31 mei 2010 13:35 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Die is dinsdag pas weer beschikbaar wegens memorial day. Zo iets las ik op de site
@ Amy , Ja elke dag of ik moet het zooo te gek vinden dan laat ik het nog een daggie extra zitten
snap ikquote:Op maandag 31 mei 2010 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
Het is ook meer bedoeld om te helpen dan reclame maar ja dan vergeet ik wel eens dat ik een bedrijf ben.
Dat is idd Kaleidoscope Him Out. kun je o.a. kopen bij Bubsel: www.nailpolishfashion.nlquote:Op maandag 31 mei 2010 12:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is er 1 van de Kaleidoscope collectie dacht ik, Kaleidoscope Him Out? En Abolsutely Alice is nog te krijgen ja.
quote:Op maandag 31 mei 2010 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oeps... was al lang en breed verteld... spuit 11..quote:Op maandag 31 mei 2010 13:49 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is idd Kaleidoscope Him Out. kun je o.a. kopen bij Bubsel: www.nailpolishfashion.nl
quote:Op maandag 31 mei 2010 13:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
oeps... was al lang en breed verteld... spuit 11..
Even gauw mijn NOTD
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absolutely Alice hebben ze sowieso bij Sephora.quote:Op maandag 31 mei 2010 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Bij de DA of Sephora misschien? Ik koop nooit in de winkel.
Auwquote:Op maandag 31 mei 2010 14:18 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Absolutely Alice hebben ze sowieso bij Sephora.
Weer een nagel afgebroken gister, niet ingescheurd gelukkig, maar het is wel weer een kort nageltje.
quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
Mensen die heksennagels eng vinden; kijk even weg:
[ afbeelding ]
Lief kleurtje.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Geen heksennageltjes, mooie nageltjes!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Cute kleurtje!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
H&M Liberty girl gestempeld met monsterbundle plate en konad paars met daarover een laagje CND effects Sapphire sparkle
Nog redelijke lengte maar voor mij toch wel een stuk korter dan ik gewend ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet kleurecht, maar paars lijkt altijd blauwer op de foto, en de effect sparkle zie je niet zo.. die is eigenlijk mooi paars/blauw duochrome
Je nagels hebben prima lengte zo! En mooi gestempeld ook!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
H&M Liberty girl gestempeld met monsterbundle plate en konad paars met daarover een laagje CND effects Sapphire sparkle
Nog redelijke lengte maar voor mij toch wel een stuk korter dan ik gewend ben![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet kleurecht, maar paars lijkt altijd blauwer op de foto, en de effect sparkle zie je niet zo.. die is eigenlijk mooi paars/blauw duochrome
dank jequote:Op maandag 31 mei 2010 15:32 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Mooi!!![]()
Heb je die nou dubbel gestempeld? Zo ja: heb je strak gedaan!!
Cute!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Tantalize Me:
[ afbeelding ]
En met een nailartje, dat was alweer langgggg geleden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danke ^^ ze lijken op de foto langer dan dat ze zijn.. moet er echt aan wennen,quote:Op maandag 31 mei 2010 15:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je nagels hebben prima lengte zo! En mooi gestempeld ook!
Ach ik heb 3 topics lang hier lopen zeuren dat ik mijn nagels af moest knippen en dat ik gek werd omdat ze zo kort zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef Loqi het volgende:
Leuk lindy! Erg zoetjes![]()
[..]
Danke ^^ ze lijken op de foto langer dan dat ze zijn.. moet er echt aan wennen,heb ze liever wat langer.. maar dat komt wel weer
Ja, zoet he!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:38 schreef Loqi het volgende:
Leuk lindy! Erg zoetjes![]()
[..]
Danke ^^ ze lijken op de foto langer dan dat ze zijn.. moet er echt aan wennen,heb ze liever wat langer.. maar dat komt wel weer
Mooi!!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was het bij mij ook, 3 in een week vanwege verhuizingquote:Op maandag 31 mei 2010 15:45 schreef Loqi het volgende:
Ja ik moet ook niet zo zeurenis vooral door de irritatie van alle breuken
Rechts is gewoon GE-WEL-DIG!! en die andere 2 hebben ook lieve kleurtjesquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Pakketje opgehaald
[ afbeelding ]
@ lindy & loqi: nice!
Ik denk dat brievenbuspost goedkoper is, dus ik gok op die optie..quote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Voici het volgende:
Dames, als ik lakjes van Enchantra wil bestellen, moet ik dan kiezen voor 'versturen binnen Nederland' of 'versturen binnen brievenbuspost NL'?
Ik zou een nagelverharder proberen.. kun je daarna altijd nog aan de gel of acryl!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zal ik gel of acryl laten zetten of toch eerst eens een nagelverharder proberen??
Dankjewelquote:Op maandag 31 mei 2010 16:26 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik denk dat brievenbuspost goedkoper is, dus ik gok op die optie..
Wil je brievenbuspost of pakketpost? Dat is het verschilquote:Op maandag 31 mei 2010 16:21 schreef Voici het volgende:
Dames, als ik lakjes van Enchantra wil bestellen, moet ik dan kiezen voor 'versturen binnen Nederland' of 'versturen binnen brievenbuspost NL'?
Wat een poppie van een kleurtje zegquote:Op maandag 31 mei 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tantalize mequote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Tantalize Me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind de lengte heel mooi hoor! Precies goedquote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lief, lief en WOWquote:Op maandag 31 mei 2010 16:02 schreef DeltaCephei het volgende:
Pakketje opgehaald
[ afbeelding ]
@ lindy & loqi: nice!
Dan was hij nog maar *telt* 7 euroquote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
Ik had net een *trots* moment. Had bij de Ici Paris Viola Glitter van Collistar in mn hand. 12 euro kost ie daar, in mn andere hand had ik nog een 5 euro kortingsbon maar ik heb het niet gedaantrots momentje duurde natuurlijk maar even, nu wil ik alleen maar terug rennen om hem alsnog te halen
![]()
ik word er gewoon bang vanquote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan t lakken en dit aan het kijken, heb straks veel te clean uppen![]()
en dan deze....
![]()
![]()
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
Horloge en ring zijn verjaardagscadeautje voor vandaag![]()
[ afbeelding ]
Nagellak is van Catrice, past mooi bij het shirtje wat ik aan heb!
Ja klopt idd ga ik doenquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zou een nagelverharder proberen.. kun je daarna altijd nog aan de gel of acryl!
Terug! Halen! Haha, aan ons heb je ook helemaal niks! We zijn een stelletje faalhazen bijelkaar *heeft vandaag al weer bij Bubsel gefaald,, ik was bestelnummer 100!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:29 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat een poppie van een kleurtje zeg![]()
[..]
Tantalize meNailart
![]()
[..]
Ik vind de lengte heel mooi hoor! Precies goed
[..]
lief, lief en WOWHeeel mooi die rechtse
Ik had net een *trots* moment. Had bij de Ici Paris Viola Glitter van Collistar in mn hand. 12 euro kost ie daar, in mn andere hand had ik nog een 5 euro kortingsbon maar ik heb het niet gedaantrots momentje duurde natuurlijk maar even, nu wil ik alleen maar terug rennen om hem alsnog te halen
![]()
Die kleur vind ik niet zo nice. Maar dat is smaakquote:Op maandag 31 mei 2010 @ 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[afbeelding]
Djies, dat mens mist een paar MB ofzo.....quote:Op maandag 31 mei 2010 16:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben aan t lakken en dit aan het kijken, heb straks veel te clean uppen![]()
en dan deze....
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Nog tien nachtjes, dan hang ik hier ook de vlag uit *heeft net afgesproken geen kadootjes dit jaar te doen want zijn aan het sparen voor een andere auto*quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
leuk he?quote:Op maandag 31 mei 2010 16:33 schreef Lindytje het volgende:
Goedzo Princess-a!! Ik ben trots op je!![]()
@SpaceInvaders: WTF is dat!!
verharder. Kunstnagels kunnen altijd nog.quote:Op maandag 31 mei 2010 16:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
Zal ik gel of acryl laten zetten of toch eerst eens een nagelverharder proberen??
Agree. Ik blijf echte nagels toch iets mooier vinden dan nepnagels. Als het echt niet lukt om nagels te laten groeien met nagellakverharder kun je altijd nog de keuze maken om acryl/gel te laten zetten!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
verharder. Kunstnagels kunnen altijd nog.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi hoor, en gefeliciteerdquote:Op maandag 31 mei 2010 16:27 schreef PartyHardy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 16:59 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb de laatste tijd helemaal geen zin meer om te lakken, ik weet niet hoe het komt
quote:
Oh afgekickt nooitquote:Op maandag 31 mei 2010 17:09 schreef mirannie het volgende:
[..]
Joehoe!! De eerste lakker die afgekickt is
@ Partyhardy
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
Hoe liefquote:Op maandag 31 mei 2010 15:26 schreef Lindytje het volgende:
Tantalize Me:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw gaaf! En wat netjes gestempeld!quote:Op maandag 31 mei 2010 15:29 schreef Loqi het volgende:
NOTD
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dusquote:Op maandag 31 mei 2010 17:54 schreef progje het volgende:
@daph, mooi zoet kleurtje
@Lindytje, knap gedaan met die nailart
@Loqi, prachtig!
@DeltaCephei, leuke lakjes, die rechtse ben ik nu al verliefd op
@PartyHardy, mooie horloge en ring, en prachtige kleur nagellaken gefeliciteerd!
@Nailoholic, leuke lakjes!
Faalhaas!quote:Op maandag 31 mei 2010 17:28 schreef Nailoholic het volgende:
Ik faal zoooo verschrikkelijk hard deze week, boozyshop, moodies, cherry culture en alicejodamn! En vrijdag ben ik ook nog eens jarig, dus dan zal ik wel weer nagellak gaan kopen *als ik mn iMac gekocht heb dan*
[ afbeelding ]
Mijn Boozyfaal!
Ik zie ook weer heeeele mooie lakjes voorbij komen!
quote:Op maandag 31 mei 2010 18:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
Lol, ik had niet eens in de gaten dat ik de swapdoos kreeg..
'Oh leuk, spaceinvaders krijgt.... oh wacht, dat ben ik'![]()
Ik zag een blauw etos-lakje die enigszins iets weg had van een holoquote:Op maandag 31 mei 2010 18:42 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en dan nog eens wat:
Bij de Etos deze week, alle eigen merk lakjes 1+1 gratis
Ik zou niet weten waar.... dus ik vrees dat je inderdaad op internet moet gaan zoeken....quote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik morgen wat van die etos lakjes ga inslaan voor frankening. En misschien nog wat van die hema neons om mee te frankenen.
Kun je ergens lege potjes kopen? Of ben ik gedoemd om op internet te bestellen? (duurt lang)
http://www.nail-art-desig(...)-15ml-glas-rond.htmlquote:Op maandag 31 mei 2010 18:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik morgen wat van die etos lakjes ga inslaan voor frankening. En misschien nog wat van die hema neons om mee te frankenen.
Kun je ergens lege potjes kopen? Of ben ik gedoemd om op internet te bestellen? (duurt lang)
Aiquote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Tammymara het volgende:
Ieuw!
Naakte nagels![]()
[ afbeelding ]
Ik durf geen close up!
Geelquote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Tammymara het volgende:
Ieuw!
Naakte nagels![]()
[ afbeelding ]
Ik durf geen close up!
Ja, een week levertijd ongeveerquote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik ga voor de Manglaze potjes.
Ik heb nu 9 potjes +shipping voor ¤13 nog wat.
Shippen ze snel?
Yep, en erg netjes geleverd ook.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik ga voor de Manglaze potjes.
Ik heb nu 9 potjes +shipping voor ¤13 nog wat.
Shippen ze snel?
Bwhehe, die van mij zijn net zo goor geelquote:Op maandag 31 mei 2010 19:13 schreef Tammymara het volgende:
Ieuw!
Naakte nagels![]()
[ afbeelding ]
Ik durf geen close up!
Vorige week dinsdag. Zaterdag binnen gekregen dus ik gok dat jij ze morgen krijgt! Ze heeft het erg druk at the moment zei ze. Alice&Jo wacht ik ook nog opquote:Op maandag 31 mei 2010 18:37 schreef Lindytje het volgende:
Dankjulliewel voor alle leuke reacties op mijn nailart
@PartyHardy: gefeliciteerd!!![]()
@Sabari: fout, maar wel tof!
@Nailoholic: toffe lakjes!! Wanneer heb jij besteld bij Boozyshop?
En ik ben nog steeds aan het wachten op mijn lakjes.... Bij alice&Jo en Boozy wo-avond besteld, maar nog niks binnen helaas...
Ik heb bij je gefaaldquote:Op maandag 31 mei 2010 19:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Heb nagelverharder gekocht van Herome ben benieuwd!
Die zijn goed geel![]()
@Mirjam ik zal het niet meer doen
Ah, dank je welquote:Op maandag 31 mei 2010 19:27 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag. Zaterdag binnen gekregen dus ik gok dat jij ze morgen krijgt! Ze heeft het erg druk at the moment zei ze. Alice&Jo wacht ik ook nog op
Stomme webshopsquote:Op maandag 31 mei 2010 19:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Bwhehehe, dat deed ik vorige week ook
Inderdaad!!!quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!!!![]()
Ik verwacht nu lakjes van: Bubsel, Boozy en Alice&Jo's....
En ik gisterenquote:
Mooi kleurtje! En nette nagels heb jequote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Wel errug kort voor mijn doen, maar ik was er ff klaar mee.
Oh mooie kleurquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
Wat een mooie dingen komen er toch weer voorbij, *zucht*. Dat flesje van Daph met dat strikje is trouwens suuupercute.
Ik heb eindelijk een foto online gekregen.. mijn nagels gisteren en vandaag (en morgen waarschijnlijk ook):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cheapass blauw lakje van Claire's. In het echt iets donkerder, meer smurfenblauw. En ja, er zit een zwart spikkeltje op mn middelvinger. Geen idee wat het is..een stofje ofzo dat ik meegelakt heb.
Staat je goed hoorquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Da's wel een grappig idee!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
OPI ds original + panter konadje met aubergine kleurige konad lakje + laagje konad topcoat + seche vite
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
OPI ds original + panter konadje met aubergine kleurige konad lakje + laagje konad topcoat + seche vite
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nu 5 bestellingen lopenquote:Op maandag 31 mei 2010 19:45 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Inderdaad!!!![]()
Ik verwacht nu lakjes van: Bubsel, Boozy en Alice&Jo's....
Love blue!!quote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 31 mei 2010 21:27 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Da's wel een grappig idee!
Al had ik m zonder panter misschien wel mooier gevonden...
quote:
Dank jullie wel!!quote:
geweldigquote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks MissJ!! Ben zelf ook wel tevreden met het resultaat.quote:
Thank you!quote:
Dank je Bubs! Ik hou normaal ook niet van panter en tijger enzo, maar als konad vind ik het wel heel erg leukquote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!
To cute!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!quote:Op maandag 31 mei 2010 21:25 schreef mirannie het volgende:
[ afbeelding ]
Bubs, ik heb net bij jou besteld maar ik wil er nog 1 lakje bij in de doos, kan dat?quote:Op maandag 31 mei 2010 22:04 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Mooi!!! Ben niet zo van het panter maar het is gaaf!!
Nou dat moet ik dan ook maar eens gaan proberen...quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
Maximum growth van Sally Hansen![]()
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelf mijn linkermiddelvingernagel groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
ja doen, echt waar!quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef progje het volgende:
[..]
Nou dat moet ik dan ook maar eens gaan proberen...
Dat "afbladeren" heb ik ook zoveel last van
die is nog maar een keer of 5 getiptquote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelfs mijn linkermiddelvingernagel die echt al máánden zeer kort is en continu breekt enzulks groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Ik gebruik het nu een week of 2 en voor mijn doen zijn mijn nagels nu best lang![]()
Leuk kleurtje!! Al zijn hema lakjes en ik geen dikke vriendenquote:Op maandag 31 mei 2010 22:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
'Neon' Groen van de Hema.
Niet echt neon maar wel mooi. In het echt issie iets feller als op de foto.
Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepaktquote:Op maandag 31 mei 2010 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bubs, ik heb net bij jou besteld maar ik wil er nog 1 lakje bij in de doos, kan dat?
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijkquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja hoor bestel hem maar en kies dan voor afhalen oke? Had gelukkig nog niet ingepakt
Gezien ik zend je een requestquote:Op maandag 31 mei 2010 22:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gewoon via de site? Ik had ook al gemaild namelijk
Het is geregeld in ieder gevalquote:Op maandag 31 mei 2010 22:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neeeee ik heb al via de site gedaan![]()
Vergeet dat mailtje maar![]()
Ja ik had voor 2 gemaild maar na nogmaals de swatches te hebben bestudeerd ga ik voor 1 lakje!quote:
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kochtquote:Op maandag 31 mei 2010 22:15 schreef Joysa het volgende:
Ik kan die maximum growth dus nergens vinden he.. OVERAL waar ik kom hangt alles, en is dat stukje leeg
weet ikquote:Op maandag 31 mei 2010 22:21 schreef princess-a het volgende:
die is nog maar een keer of 5 getiptgoed spul he
Zag vanmiddag nog 1 bij Ici Paris hangen voor 12.99, raar want volgens mij had Kruidvat het voor een eurotje of 9
Paar holootjes... en chanellesquequote:Op maandag 31 mei 2010 22:39 schreef mirannie het volgende:
Wat voor leuks heb je allemaal besteld SQ?
Oeh me likezquote:Op maandag 31 mei 2010 23:07 schreef Voici het volgende:
Weet niet of dit hier al is langsgeweest, maar vond het wel grappig om te zien.
Wat Manglaze's Matt-astrophe doet over Nfu Oh:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 mei 2010 22:14 schreef MissJ het volgende:
BREAKING NEWS!
Tip van de eeuw!
![]()
![]()
Eindelijk iets wat helpt tegen mijn afbladderende nagels! En zelfs mijn linkermiddelvingernagel die echt al máánden zeer kort is en continu breekt enzulks groeit eens een keer zonder breken of whatever en dát is echt een wonder![]()
Geweldige kleur he? Ik heb hem ook. Kan er alleen echt niet tegen dat al mijn Claire's lakjes naamloos zijnquote:Op maandag 31 mei 2010 20:16 schreef Juud- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh geweldig dat je daar heen gaat! Die Renée kan zingen joh! Ik zat met open mond naar haar te kijkenquote:Op maandag 31 mei 2010 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Aaaaaah. Ik ga zondag naar Joseph
En ik wil bestellaaaaaah. *pakt wishlist erbij*
Heb vorige week mijn tweede potje al gehaald, 50% korting (ze gingen daar uit het assortiment ofzo)quote:Op maandag 31 mei 2010 22:43 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik had geluk bij mijn KV, was de laatste die ik kocht![]()
[..]
weet ikIk heb 'm ook gekocht door de tips hier.
Bij KV inderdaad te koop voor 9 nog wat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Heel mooi! En fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind 5,59/6,95 verzendkosten zo zonde voor 1 lakje
Ik heb nog nooit lak op internet besteld.
Ik Wacht gewoon tot ik denk dat ik er niet zonder kan... MOEILIJK!
Chinaglaze Kaleidoscopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen!
Even nog wat reacties op de afgelopen pagina's.
Lindytje, Tantalize me is onderweg hier, en wat een leuke mani heb je er mee gemaakt zo!
Loqi, netjes gestempeld, helemaal omdat het dubbel is. Mooi!
DeltaCephei, haha lijkt mijn pakketje van vorige week welAlleen helaas geen DS voor mij.
Voici, op de site staat bij verzendinfo aangegeven voor welke items brievenbust post wel kan. Matte Nfu oh is inderdaad gaaf!
PartyHardy, gefeliciteerd!Heb je een leuke dag gehad?
Sarabi, inderdaad een lekker foute mani, maar wel leuk
Nailoholic, goeie faal!
Juud-, mooi, en pluisjes etc (vooral kattenharen) meelakken klinkt bekend.
mirannie, die DS![]()
SpaceInvaders, moet toch weer 'ns bij de Hema binnen lopen, geloof dat ze inmiddels aardig wat nieuwe lak hebben
Dwyn, mooie combi zo!
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nu 5 bestellingen lopenttluvspolish, sparkling nails, princess-a (moodies!!!), cherry culture en tiptrendz... en ook nog 2 swappies. Oeps!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Mooi!quote:
Nopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Lindytje het volgende:
Holyme: toffe mani!!En wat een leuk nieuws!!
@Nailoholic: heb je die toevallig van marktplaats...?
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
NopeVan Alice&Jo.
Ze zijn echt kort DeltaMaar wel mooie lak <3
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweest
Thanks!quote:
Ik ga het even nakijken voor je oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Bubsel, krijg je die Kaleidoscopes nog binnen die zijn uitverkocht?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik ga het even nakijken voor je oke?
You!!!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:48 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Dat was ik waarschijnlijk.![]()
Ze heet Laura toch?
wauw, echt prachtig!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen!
[ afbeelding ]
Charlaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:12 schreef Lindytje het volgende:
Mirannie: toffe buit!! Die ozotics zijn tof!
quote:
Dank jullie wel!!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heb je gemaild!!
Goeie buit!!
@Lindy fijn dat het goed is aangekomen!! Veel plezier er mee
Haha die zijn nu al binnenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:30 schreef Holyme het volgende:
Ben ook lekker aan het falen, gister 4 CG's besteld,
me me me! zie handtekeningquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
wie heeft hier googledocs gebruikt om haar stash bij te houden?
ik ben op zoek naar een linkje om ff te snuffelen
Normaal krijg je direct een e-mail met je bestelling, ik zou even mailenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:49 schreef MissJ het volgende:
Mirannie en Lindy, goeie buit![]()
!
Ik heb gisteravond besteld bij boozyshop, maar heb nog steeds geen bevestiging + betalingsverzoek ontvangen!! Echt vaag, of is dit normaal bij hen?
klik!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:51 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
me me me! zie handtekening
[..]
Normaal krijg je direct een e-mail met je bestelling, ik zou even mailen
zie sigquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:47 schreef Mirjam het volgende:
wie heeft hier googledocs gebruikt om haar stash bij te houden?
ik ben op zoek naar een linkje om ff te snuffelen
Laat je ze bij mij bezorgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef RenRen- het volgende:
Ja. Ik ga 10 lakjes bestellen en ergens anders laten bezorgen, en ik wil hem pas in mijn handen hebben, het pakketje, als mijn vakantie is begonnen.
Da's een mooi donkerrood kleurtje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Al die pakjes
Mijn nagels nu nog:
[ afbeelding ]
CG - Branding Iron
Heh, de lengte ben ik best tevreden mee, ik doelde op het kleurtje dat er zo af gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef mirannie het volgende:
Thanks Holyme, Linnie, MissJ, Mirjam
@ Ijsdraakje
Prachtige lengte juist!!
Toen ik ze ging bestellen, reageerden er echt maar heel weinig mensen, anders had ik gerust wat meer besteld....quote:
Hele mooie ozotics mirannie! Waar heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van vandaag.
Van eBay:
[ afbeelding ]
And now, all the way from Australia *tromgeroffel*
DE OZOTICS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
holyme, princess-a en miss-moana ik stuur jullie straks de betalings gegevens, dan kunnen ze deze week nog de deur uit.
Ik heb dat helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Toen ik ze ging bestellen, reageerden er echt maar heel weinig mensen, anders had ik gerust wat meer besteld....
Ik ook niet, en maar goed ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet meegekregen![]()
Waar heb je ze besteld?
Ik geloof www.tiptrendz.com.auquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef deerntie het volgende:
[..]
Hele mooie ozotics mirannie! Waar heb je ze gekocht?
www.tiptrendz.com.auquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
You kid me not????? Alle Kaleidoscopes? *valt van stoel*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo te zien kan ik nog aan allemaal komen.
Ze hebben sowieso niet zo veel hoor. Die op de foto in het midden is 506. Verder zijn 502 en 520 ook mooi als je ervan houdt. Heel veel meer hebben ze niet meer van de multichromesquote:
ALLEMAAL? Oh boy oh boy!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt????????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ah okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die ik had sorrymaar let's do it in 3d probeer ik weer opnieuw bij Tony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |