Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik vind 5,59/6,95 verzendkosten zo zonde voor 1 lakje
Ik heb nog nooit lak op internet besteld.
Ik Wacht gewoon tot ik denk dat ik er niet zonder kan... MOEILIJK!
Chinaglaze Kaleidoscopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:40 schreef Aurelyx het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar als je nog nooit via internet besteld hebt: er zijn goedkopere plekken hoor! (afhankelijk van wat je zoekt)
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 08:59 schreef Holyme het volgende:
Goeiemorgen!
Even nog wat reacties op de afgelopen pagina's.
Lindytje, Tantalize me is onderweg hier, en wat een leuke mani heb je er mee gemaakt zo!
Loqi, netjes gestempeld, helemaal omdat het dubbel is. Mooi!
DeltaCephei, haha lijkt mijn pakketje van vorige week welAlleen helaas geen DS voor mij.
Voici, op de site staat bij verzendinfo aangegeven voor welke items brievenbust post wel kan. Matte Nfu oh is inderdaad gaaf!
PartyHardy, gefeliciteerd!Heb je een leuke dag gehad?
Sarabi, inderdaad een lekker foute mani, maar wel leuk
Nailoholic, goeie faal!
Juud-, mooi, en pluisjes etc (vooral kattenharen) meelakken klinkt bekend.
mirannie, die DS![]()
SpaceInvaders, moet toch weer 'ns bij de Hema binnen lopen, geloof dat ze inmiddels aardig wat nieuwe lak hebben
Dwyn, mooie combi zo!
En hier mijn mani, Catrice from dusk to dawn gestempeld met poison me, poison you en wat steentjes erop. Vorige keer gebruikte ik die dingen voor het eerst, was bang dat ze snel los zouden laten. Nou, niet dus, heb ze er uiteindelijk af moeten slopen
[ afbeelding ]Mooi zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?quote:Op maandag 31 mei 2010 21:38 schreef mirannie het volgende:
Ik heb nu 5 bestellingen lopenttluvspolish, sparkling nails, princess-a (moodies!!!), cherry culture en tiptrendz... en ook nog 2 swappies. Oeps!
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:27 schreef Loqi het volgende:
[..]
Die moodies bestelling met Princess-a ging toch niet door? Of heb ik het verkeerd begrepen?
Mooi!quote:
Nopequote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:40 schreef Lindytje het volgende:
Holyme: toffe mani!!En wat een leuk nieuws!!
@Nailoholic: heb je die toevallig van marktplaats...?
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweestquote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:43 schreef Nailoholic het volgende:
[..]
NopeVan Alice&Jo.
Ze zijn echt kort DeltaMaar wel mooie lak <3
Dat was ik waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 10:44 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ah, oke! Ik had namelijk een MP-verkoopster gemaild, en alle glitterlakjes waren daar al weg, dacht even dat jij me voor was geweest
Thanks!quote:
Ik ga het even nakijken voor je oke?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 09:33 schreef DeltaCephei het volgende:
Bubsel, krijg je die Kaleidoscopes nog binnen die zijn uitverkocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |