Laat je ze bij mij bezorgen?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:33 schreef RenRen- het volgende:
Ja. Ik ga 10 lakjes bestellen en ergens anders laten bezorgen, en ik wil hem pas in mijn handen hebben, het pakketje, als mijn vakantie is begonnen.
Da's een mooi donkerrood kleurtje!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Al die pakjes
Mijn nagels nu nog:
[ afbeelding ]
CG - Branding Iron
Heh, de lengte ben ik best tevreden mee, ik doelde op het kleurtje dat er zo af gaatquote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:58 schreef mirannie het volgende:
Thanks Holyme, Linnie, MissJ, Mirjam
@ Ijsdraakje
Prachtige lengte juist!!
Toen ik ze ging bestellen, reageerden er echt maar heel weinig mensen, anders had ik gerust wat meer besteld....quote:
Hele mooie ozotics mirannie! Waar heb je ze gekocht?quote:Op dinsdag 1 juni 2010 11:09 schreef mirannie het volgende:
Mijn nieuwe aanwinsten van vandaag.
Van eBay:
[ afbeelding ]
And now, all the way from Australia *tromgeroffel*
DE OZOTICS!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
holyme, princess-a en miss-moana ik stuur jullie straks de betalings gegevens, dan kunnen ze deze week nog de deur uit.
Ik heb dat helemaal niet meegekregenquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef mirannie het volgende:
[..]
Toen ik ze ging bestellen, reageerden er echt maar heel weinig mensen, anders had ik gerust wat meer besteld....
Ik ook niet, en maar goed ookquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb dat helemaal niet meegekregen![]()
Waar heb je ze besteld?
Ik geloof www.tiptrendz.com.auquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:04 schreef deerntie het volgende:
[..]
Hele mooie ozotics mirannie! Waar heb je ze gekocht?
www.tiptrendz.com.auquote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waar heb je ze besteld?
You kid me not????? Alle Kaleidoscopes? *valt van stoel*quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Zo te zien kan ik nog aan allemaal komen.
Ze hebben sowieso niet zo veel hoor. Die op de foto in het midden is 506. Verder zijn 502 en 520 ook mooi als je ervan houdt. Heel veel meer hebben ze niet meer van de multichromesquote:
ALLEMAAL? Oh boy oh boy!quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Echt????????quote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:20 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ah okequote:Op dinsdag 1 juni 2010 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Die ik had sorrymaar let's do it in 3d probeer ik weer opnieuw bij Tony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |