dat mag je dus wel achterwege laten, lekker trollen doe je maar ergens andersquote:Op maandag 31 mei 2010 10:56 schreef friekin_ het volgende:
Maar het is zo'n goed visweer vandaag. Ze happen lekker.
Mwah, happen is als het als grappig beschouwd kan worden, maar iemand neerhalen om smaak vind ik een beetje jammer. Iedereen roept weleens iets onhandigs, maar toch.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 10:56 schreef friekin_ het volgende:
Maar het is zo'n goed visweer vandaag. Ze happen lekker.
De enige kleur kleren die ik niet draag zijn roze en beige. Roze wil ik ook niet op mijn nagels. Rood en oranje draag ik wel (oranje wel heeel weinigquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeiemoggel![]()
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je een kleur echt niet wil hebben voor kleren en schoenen, maar het op je nagels echt geweldig vindt? Ik heb dat nu met lila
Balen! Die wil ik ook nog steeds.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Let's Do It in 3D was uitverkocht![]()
Jammer
ik heb ze hier allebei, heb mahoganie ff opgesnord.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ohdie is ook mooooooooiiii!!
Iemand trouwens enig idee of Art de Lautrec 7B en CG mahoganie dupes zijn??
Ah, cool! Dank je wel!!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze hier allebei, heb mahoganie ff opgesnord.
geen dupes.
ze lijken wel op elkaar, maar de glitters in mahoganie zijn groffer (schrijf je dat zo?) dan in 07B
o7B is echt zoals een holo-lak eruit ziet, mahoganie is een bruine lak met holo-glitters erin.
kleur komt redelijk overeen, mahoganie heegft een iets rodere ondertoon.
Nee ik weet hetquote:Op maandag 31 mei 2010 11:15 schreef Linnie20v het volgende:
Succes Delta , zal niet makkelijk worden
Ik heb alleen Sexagon van de Kaleidoscopes en die is ook al nergens meer te krijgen.
Ik vond China Glaze toen heul rottig, wist ik veel dat het aan Seche lagquote:Op maandag 31 mei 2010 11:18 schreef Linnie20v het volgende:
NEEEEEEE
Kijk en dit is nou ook een van de redenen dat ik geen lakjes wegdoe...aaarghhh
Ik heb er aardig watquote:Op maandag 31 mei 2010 11:12 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik wil alle Kaleidoscopes nog behalve He's Going In Circles. Gaat een aardige zoektocht worden
Grover, dacht ikquote:Op maandag 31 mei 2010 11:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik heb ze hier allebei, heb mahoganie ff opgesnord.
geen dupes.
ze lijken wel op elkaar, maar de glitters in mahoganie zijn groffer (schrijf je dat zo?) dan in 07B
o7B is echt zoals een holo-lak eruit ziet, mahoganie is een bruine lak met holo-glitters erin.
kleur komt redelijk overeen, mahoganie heegft een iets rodere ondertoon.
Ja ik zag hetquote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er aardig wat![]()
![]()
![]()
Er waren in dit pakket 4 potjes beschadigd/gebroken wel jammer
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat heb ik dus met bijna alle kleuren, m'n kleding is bijna allemaal zwart, maar m'n nagels mogen bijna alle kleuren hebben.
Ik heb er net nog 1 binnen Visit me in prisim. Kortingscode krijg je voor je volgende bestellingquote:Op maandag 31 mei 2010 11:23 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ja ik zag het
geen kortingscode's toevallig![]()
![]()
Wat doe je me aanquote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er net nog 1 binnen Visit me in prisim. Kortingscode krijg je voor je volgende bestelling
Ik ga zo ook bestellen als het goed isquote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik heb er net nog 1 binnen Visit me in prisim. Kortingscode krijg je voor je volgende bestelling
Loopt je shopje goed?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Visit staat er nu in en nu ga ik verder met de rest
Ik wil ook een kortingscode!quote:Op maandag 31 mei 2010 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |