Ohquote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
Models Own Pink Fizzik ben verliefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geluk hebben, gaat de Six verhuizen bij jullie?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooi kleurtje! Die ring heb ik gescoord deze week voor 2 euroalles ging hier weg.
Denk het wel, alles ging weg voor prijzen van 2 tot 5 euro.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is geluk hebben, gaat de Six verhuizen bij jullie?
Is maar goed dat dat bij "mijn" Six niet is, ik zou alles kopen danquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het wel, alles ging weg voor prijzen van 2 tot 5 euro.
Ja ik had 7 ringen in mijn handen heb er toen netjes 5 weg gelegd.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is maar goed dat dat bij "mijn" Six niet is, ik zou alles kopen dan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef milka82 het volgende:
Oeh, die art de lautrec is mooi, maar ik heb net die 'kak'collistar gekocht dus... Als ik de recensie zo lees kan ik hem beter in het potje bewonderen...
Nieuwe liefde, Zoya! Lakt goed, kleuren zijn gaaf
Ik heb mijzelf wel als volgerquote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
@ Spaceinvaders
Geen idee ? Ik heb mezelf niet als volger, dus zie mijn post ook nooit in het overzicht terug
Ik zie jouw post ook gewoon met foto
Oh wat ben ik scheelquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.abcbeautyshop.co.uk en anders uiteraard www.ciateonline.co.uk maar die hanteert gewoon retailprijzen
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
Models Own Pink Fizzik ben verliefd
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh nee hè, gaat toch weer een whislist maken....quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Nagels van de afgelopen dagen:
[ afbeelding ]
China Glaze Kaleidoscope Him Out
Boh.... AUW!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren (rond 3 uur 's middags) m'n nagel HEEL ver ingescheurd. Was bij vriendje, dus geen ehbo materiaal dus het for the time being maar even "geplakt" met een pleister..
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
Gescheurd tot in m'n hypoEn aan beide kanten he!! ZEER dat het deed!!
Vanmiddag bij het thuiskomen de silkwraps, nagellijm en vijlen maar tevoorschijn getoverd en mijn nagel gerepareerd (gelijk een stukje korter gevijld)
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Auw, auw, auw, auw! Krijg er gewoon de rillingen van.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren (rond 3 uur 's middags) m'n nagel HEEL ver ingescheurd. Was bij vriendje, dus geen ehbo materiaal dus het for the time being maar even "geplakt" met een pleister..
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
Vanmiddag bij het thuiskomen de silkwraps, nagellijm en vijlen maar tevoorschijn getoverd en mijn nagel gerepareerd (gelijk een stukje korter gevijld)
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Knap gedaan! ik zat diep van binnen al te vloeken omdat het er zo *vloek* pijnlijk uitzietquote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Primark! Grappige, glow in the dark, lakjes voor 1 pond. Selfridges heeft leuke aparte merken maar ook veel OPI enzo. Verder heb ik me rotgezocht maar niet veel bijzonders gevondenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje:
Iemand tips voor nagellak shoppen in Londen?? Waar MOET ik geweest zijn??
AAaaaaaaaauwquote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Dankjewel!!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:08 schreef princess-a het volgende:
[..]
Primark! Grappige, glow in the dark, lakjes voor 1 pond. Selfridges heeft leuke aparte merken maar ook veel OPI enzo. Verder heb ik me rotgezocht maar niet veel bijzonders gevonden
quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, even gegoogled, ik vind ze best een btje dupig
Foto is dus niet van mij!
[ afbeelding ]
Ik vind Ruby Pumps mooierquote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Als je daar in de cosmetica hoek komt zou ik echt alles meenemen wat je kunt gebruikenquote:
Dupes van lakjes die ik heb zijn fijn vind ik...is toch weer een lakje dat ik niet hoef te kopenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:20 schreef mirannie het volgende:
[..]
Inderdaad best dupig(moest lachen toen ik dat woord las, vak jargon
)
Maar goed, eigenlijk hebben bijna alle merken al wel zo´n kleurtje in hun collectie, dus het werd ook wel een beetje tijd voor Orly
Nou, waar wacht je nog op? Bestellen maar!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Daph auw![]()
Ik geloof dat ik juist die van Orly mooier vind (omdat ie lichter rood is, tenminste, zo op die foto te zien)
whehe ja zou wel willen, maar WAAR dan?quote:Op zondag 30 mei 2010 22:30 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Nou, waar wacht je nog op? Bestellen maar!
Vast wel te vinden op Ebay! Andere verkooppunten weet ik niet.. Nadat ik zag dat ie zo op RP leek ben ik gestopt met zoekenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:52 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehe ja zou wel willen, maar WAAR dan?
Royal Navy is ook echt
oeh, dank voor de tip!quote:
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week komen weer nieuwe moodies binnen.
Ik heb die Orly hier bij de drogist zien staan, en ik vind 'm eigenlijk niet echt lichter.. mijn Ruby Pumps is juist een stuk lichterquote:Op zondag 30 mei 2010 22:27 schreef MissJ het volgende:
Daph auw![]()
Ik geloof dat ik juist die van Orly mooier vind (omdat ie lichter rood is, tenminste, zo op die foto te zien)
Ik blijf Ruby Pumps de mooiste vinden!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
[ afbeelding ]
Ik draag qua kleding vrijwel alleen maar zwart of grijs.. als ik dan mijn nagellakstash bekijk..quote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeiemoggel![]()
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je een kleur echt niet wil hebben voor kleren en schoenen, maar het op je nagels echt geweldig vindt? Ik heb dat nu met lila
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |