Ik blijf Ruby Pumps de mooiste vinden!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:18 schreef AmyGrace het volgende:
Hmm, even gegoogled, ik vind ze best een btje dupig
Foto is dus niet van mij!
[ afbeelding ]
Ik draag qua kleding vrijwel alleen maar zwart of grijs.. als ik dan mijn nagellakstash bekijk..quote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeiemoggel![]()
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je een kleur echt niet wil hebben voor kleren en schoenen, maar het op je nagels echt geweldig vindt? Ik heb dat nu met lila
quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeiemoggel![]()
Hebben jullie er ook wel eens last van dat je een kleur echt niet wil hebben voor kleren en schoenen, maar het op je nagels echt geweldig vindt? Ik heb dat nu met lila
eigenlijk heb ik dat nietquote:Op maandag 31 mei 2010 09:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
Goeiemoggel![]()
Dat bedoelde ze nietquote:Op maandag 31 mei 2010 09:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]het boeit me dus echt geen bips of het matcht of niet. Ik wil gewoon opdoen wat ik op wil doen. Ik pas wel op bij extreem clashende kleuren, dan krijg ik er hoofdpijn van op ten duur
Oh, het is vroeg.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 09:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat bedoelde ze niet. Het gaat erom dat je sommige kleuren heel lelijk vindt voor alles, behalve op je nagels.
Ik ben qua nagels wel kleurrijker ja, dan in mijn kleding.
Same here! Als ik een kleur niet leuk vind koop ik hem ook niet.quote:Op maandag 31 mei 2010 09:46 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, het is vroeg.
En weet niet, als ik een kleur als kleding lelijk zou vinden, zou ik het niet kopen. Oranje bijvoorbeeld
Volgens de recensie zag ie er mooier uit in het flesje dan op je nagels *moet em nog proberen maar ik vin em mooi in het flesje*quote:Op maandag 31 mei 2010 09:43 schreef Mirjam het volgende:
ik heb niet helemaal goed teruggelezen, maar zag ik nou ergens dat die collistar zo tegenvalt?
Sowieso lelijk, van die lange heksennagels.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren (rond 3 uur 's middags) m'n nagel HEEL ver ingescheurd. Was bij vriendje, dus geen ehbo materiaal dus het for the time being maar even "geplakt" met een pleister..
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
Gescheurd tot in m'n hypoEn aan beide kanten he!! ZEER dat het deed!!
Vanmiddag bij het thuiskomen de silkwraps, nagellijm en vijlen maar tevoorschijn getoverd en mijn nagel gerepareerd (gelijk een stukje korter gevijld)
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Ik niet, ik vind het persoonlijk een vieze groen, op mijn huid zien die groens er altijd uit als een platgedrukte rups. Niet heel aantrekkelijk.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 10:36 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Same here! Als ik een kleur niet leuk vind koop ik hem ook niet.
Moet wel zeggen dat ik de nieuwe groene suede van opi wel wil hebben terwijl ik niet van groen hou
Beetje subtieler is ook wel lief.quote:Op maandag 31 mei 2010 @ 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sowieso lelijk, van die lange heksennagels.
Damn kan het niet wat aardigerquote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
nou, iets minder kan ook wel he?quote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nah, het is je smaak niet, dat is duidelijk, maar om dat zo te zeggen kan best kwetsend zijn voor een ander. Neem iig aan dat dat niet je intentie is.quote:
Wie lijkt er hier nu op een heks met zulke opmerkingenquote:Op maandag 31 mei 2010 10:39 schreef friekin_ het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 mei 2010 10:53 schreef friekin_ het volgende:shitload aan reacties. En zelf wel andere mensen dissen om onzinnige dingen. Tis toch wat.
dat valt reuze mee.quote:Op maandag 31 mei 2010 10:53 schreef friekin_ het volgende:
shitload aan reacties. En zelf wel andere mensen dissen om onzinnige dingen. Tis toch wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |