Ja tof hequote:
3 laagjes, was wel echt nodig, bij 2 denk je van mwahhh dat wordt 't m niet. En bij de 3 is het ineens liefdequote:Op zondag 30 mei 2010 20:52 schreef Juud- het volgende:
Oh wow Debster! Het lijken wel gewoon losse glitters ofzo, het dekt heel mooi. Pretty!
Dan ga ik dat de volgende keer proberen!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je foto uploaden via blogger ipv via tinypic hielp bij mij
Ja, dat heb ik dus ook met groen! Ik moest er eerst niks van hebben, maar een mooie donkergroene lak kan ik nu zeker waarderen!! Van dat appeltjesgroen vind ik nog steeds niks...quote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef mirannie het volgende:
You're welcome! Ik heb kaleidoscope him out ook, zo mooi! En groen begin ik steeds meer te waarderen
Tof!! Goed om te weten, heb hem ook nog untried staanquote:Op zondag 30 mei 2010 20:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[ afbeelding ]
essence lilac forever
Een vraagje aan de bloggers: Als ik een nieuw bericht blog, dan krijgen je followers dat te zien op de dashboard bij 'blogs die ik volg'. Van anderen staan daar altijd een kleine foto bij, maar bij mezelf zie ik dat niet terwijl in de blogpost wel foto's staan, hoe krijg ik daar een foto bij?
Die is gaaf!!quote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
Models Own Pink Fizzik ben verliefd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh mooi kleurtje! Die ring heb ik gescoord deze week voor 2 euroquote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ohquote:Op zondag 30 mei 2010 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geluk hebben, gaat de Six verhuizen bij jullie?quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooi kleurtje! Die ring heb ik gescoord deze week voor 2 euroalles ging hier weg.
Denk het wel, alles ging weg voor prijzen van 2 tot 5 euro.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is geluk hebben, gaat de Six verhuizen bij jullie?
Is maar goed dat dat bij "mijn" Six niet is, ik zou alles kopen danquote:Op zondag 30 mei 2010 20:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Denk het wel, alles ging weg voor prijzen van 2 tot 5 euro.
Ja ik had 7 ringen in mijn handen heb er toen netjes 5 weg gelegd.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is maar goed dat dat bij "mijn" Six niet is, ik zou alles kopen dan.
quote:Op zondag 30 mei 2010 21:17 schreef milka82 het volgende:
Oeh, die art de lautrec is mooi, maar ik heb net die 'kak'collistar gekocht dus... Als ik de recensie zo lees kan ik hem beter in het potje bewonderen...
Nieuwe liefde, Zoya! Lakt goed, kleuren zijn gaaf
Ik heb mijzelf wel als volgerquote:Op zondag 30 mei 2010 21:02 schreef Linnie20v het volgende:
@ Spaceinvaders
Geen idee ? Ik heb mezelf niet als volger, dus zie mijn post ook nooit in het overzicht terug
Ik zie jouw post ook gewoon met foto
Oh wat ben ik scheelquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 20:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
www.abcbeautyshop.co.uk en anders uiteraard www.ciateonline.co.uk maar die hanteert gewoon retailprijzen
Mooiquote:Op zondag 30 mei 2010 @ 20:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Asos.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
oh nee hè, gaat toch weer een whislist maken....quote:Op zondag 30 mei 2010 19:27 schreef Lindytje het volgende:
Nagels van de afgelopen dagen:
[ afbeelding ]
China Glaze Kaleidoscope Him Out
Boh.... AUW!!!!!!quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren (rond 3 uur 's middags) m'n nagel HEEL ver ingescheurd. Was bij vriendje, dus geen ehbo materiaal dus het for the time being maar even "geplakt" met een pleister..
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
Gescheurd tot in m'n hypoEn aan beide kanten he!! ZEER dat het deed!!
Vanmiddag bij het thuiskomen de silkwraps, nagellijm en vijlen maar tevoorschijn getoverd en mijn nagel gerepareerd (gelijk een stukje korter gevijld)
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Auw, auw, auw, auw! Krijg er gewoon de rillingen van.quote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Gisteren (rond 3 uur 's middags) m'n nagel HEEL ver ingescheurd. Was bij vriendje, dus geen ehbo materiaal dus het for the time being maar even "geplakt" met een pleister..
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
Vanmiddag bij het thuiskomen de silkwraps, nagellijm en vijlen maar tevoorschijn getoverd en mijn nagel gerepareerd (gelijk een stukje korter gevijld)
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Knap gedaan! ik zat diep van binnen al te vloeken omdat het er zo *vloek* pijnlijk uitzietquote:Op zondag 30 mei 2010 21:47 schreef Daph_ het volgende:
Met lak
[ afbeelding ]
Zonder lak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pfew! Gelukt..
Primark! Grappige, glow in the dark, lakjes voor 1 pond. Selfridges heeft leuke aparte merken maar ook veel OPI enzo. Verder heb ik me rotgezocht maar niet veel bijzonders gevondenquote:Op zondag 30 mei 2010 22:05 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje:
Iemand tips voor nagellak shoppen in Londen?? Waar MOET ik geweest zijn??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |