ik heb geen pm gehad nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Tvp! Lis mooie kleur die laatsteheb je mijn PM ontvangen?
Ohquote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb geen pm gehad nee?wat heb ik gemist?
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie niet veel meer gelakte nagelstjes van jou, of missen wij gewoon veel?![]()
he, balenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:04 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjes
Moooii!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, what did I do?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:43 schreef Joysa het volgende:
Ik heb CG - Tantalize me op, met dank aan puckz![]()
Straks even proberen foto te maken!
Ow Antwerpen is leuk,veel plezierquote:
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
Uitzicht wanneer ik nu naar beneden kijk.....
[ afbeelding ]
Met OPI op de achtergrond haha
Word dit je eerste?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow Antwerpen is leuk,veel plezier![]()
[..]
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houden
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mamaquote:
Eh ja colaflesjes vormquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
Oh wat spannend!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mama![]()
Straks ook even langs de douglas dus ben benieuwd!
quote:
creme! hier en daar zit een pietepeuterig glittertje maar die komt denk ik uit mijn SVquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?
Ze krullen gewoon naar binnen als ze voorbij het nagelbed zijn. Gebeurt bij iedereen maar de een heeft het iets sterker dan de ander. Als ze wat korter zijn valt dat niet op maar hoe verder voorbij het nagelbed hoe meer ze dat gaan doen. Heb ik ook hoor alleen is mijn nagelbed ook vrij sterk gekromd waardoor het bij mij ietsje minder opvalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
[..]
Eh ja colaflesjes vormIk heb dat sinds een tijdje, ik heb geen idee waar het door komt. Misschien door het vele lakken? Maar je hebt het goed gezien: Ik heb Lacquer Laine nagels
!
Oh had je een deejt ja?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
Gister met het bowlen stukje van m'n duimnagel gescheurd.. Grr. Maar het was wel een leuke deejt
Nais!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Picspammmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een glittertje in lijkt het wel, ohhh jaaaa inderdaad, iets van parelmoerachtig, ohhh mooooooiiiquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die kleurentips in koffietijd(Heb er speciaal de TV voor aangezet
)
Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variëren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
Ik match dus echt nooit hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die kleurentips in koffietijd(Heb er speciaal de TV voor aangezet
)
Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variëren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een helquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41 schreef mirannie het volgende:
Ja, was echt te dom!! En dan die tips ook, lekker nutteloos!
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel)
Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel)
Ik vind het China Glaze kwastje fijner, kan niet zo goed met die grote OPI kwast omgaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij s eeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Nee, ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaanEn ik moet zeggen dat ik juist minder knoei meestal met smallere kwastjes
Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ben ik het helemaal mee eens![]()
[..]
Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.
En klopt, ze zei zelf ook al dat de duim een ander verhaal is![]()
En echt? Ik juist meer. En k vind het heel naar lakken
Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig was![]()
En inderdaad, je hebt gelijk, het is natuurlijk niet bedoeld voor de mega veel lakkers, maar voor de af en toe lakkers.
Briljant!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Zou ik nou eens naar douglas gaan?
Ik heb gisteravond gelakt met basecoat,twee lagen atlantis,twee lagen topcoat..
Mag ze dat eraf halen voor ze me advies kan geven en mijn nagels kan lakken
Ik kijk vaak ´s morgens ATWT en dan komt koffietijd er dus achteraan. Het is wel een hele verbetering ten opzichte van vroeger hoor. Maar het blijft een beetje zo´n huisvrouwen programma, maar stiekem vind ik het altijd wel leuk om te kijken (misschien omdat ik zelf ook huisvrouw ben op de dagen dat ik niet werkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoorVreeeselijk vond ik het vroeger.
DIE ROK OMFG DIE KNOPEN.
Om even OT te blijven, Catrice Bloody Mary to go
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleurenquote:
Ga naar ze toe en vraag of ze je nagels willen lakken. "Of je kunt een uurtje besparen en me gelijk een lakje meegevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:54 schreef Tammymara het volgende:
En als het dan niet lukt je eigen folie tip gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Die moet je houden dus!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren' Hij: 'vet!
'
Ik ga hem misschien zo mat lakken ofzo. Heb trouwens For Audrey op
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren' Hij: 'vet!
'
Dat mens bij koffietijd net zei helemaal niks over die flyer alleen dat je je nagels kon laten lakken... (misschien dat je zonder flyer dan het lakje niet mee krijgt ofzo)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:01 schreef Tammymara het volgende:
Hmmm, verleidelijk..
Ik moet nog naar de bibliotheek die daar zowat om de hoek ligt, Al is het maar om die gezichten te zien (Heb namelijk toch die flyer niet)
Hahaha, bijzonder zo´n vent. Vasthouden!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
'
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
Goed idee, ik ga je gelijk nadoen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Met de Douglas heb ik geen meelij, laat staan met het vervelende personeel daarquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dames toch, gratis spullen graaien en dan nog zo vals doen ook
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met de Douglas heb ik geen meelij, laat staan met het vervelende personeel daar
Ik heb gewoon een hekel aan die "meisjes"daar bij Douglas...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dames toch, gratis spullen graaien en dan nog zo vals doen ook
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjes
Nou inderdaad, zijn echt trollen daar!! Ik koop er ook eigenlijk alleen als ik een cadeabon heb gekregen. Parfum is veel voordeliger in de crew shop op Schiphol of anders gewoon online. Hetzelfde geldt voor make up en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die "meisjes"daar bij Douglas...
Die nooit weten waar ik het over heb, die altijd over mijn schouder staan te kijken of ik niks in mijn zak stop, met hun "kan ik u ergens mee helpen" als je nagellak staat te kijken,en die het allemaal altijd beter weten terwijl ik weet dat IK gelijk heb.
Oh eh.... *denk denk denk*quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjes
Dan doe je alleen OMG op je ringvingels!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Tammymara het volgende:
Pakjesman !![]()
Met mijn geswapte OMG! (met twee postzegels en dan via de pakjesman, Geniaal!)
Alleen![]()
Ik heb gisteren gelakt met Atlantis en wil nu OMG alweer proberen
Lucky Lucky is erg mooi, fris lente!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Gisteren: OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
Vandaag: OPI Lucky Lucky Lavender, twee foto's... want hij is iets rozer dan op de eerste foto, in de zon is de kleur eerlijker te zien. Ik word Paris-blij van dit kleurtje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lucky Lucky is erg mooi, fris lente!
Mooie kleurtjes! Alleen pamplona purple valt op jou nagels heel anders uit,quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag: OPI Lucky Lucky Lavender, twee foto's... want hij is iets rozer dan op de eerste foto, in de zon is de kleur eerlijker te zien. Ik word Paris-blij van dit kleurtje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze bij mij nu ook sinds een korte tijd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn raar groeiende nagels.... middelvinger heeft een rare golf en de rest groeit naar binnen....
Stom is dat he!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bij mij nu ook sinds een korte tijd!
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiBlij dat je er blij mee bent
Je hebt geknoeid op je ringvingerquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Sweet
Straks voor de eerste keer mijn teennagels lakken
Jij had toch een koopstop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
TD pakketje
Dodelijke blik van vriendlief
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevondenquote:
Haha ik was ook al erg enthousiast!! Had alleen de groene besteld, maar wil gelijk de hele collectie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
friggin hell, wat zijn die poolside lakjes tof!
Flip Flop Fantasy springt er echt uit! En dekkend in 2 tot 3 laagjes!
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef liiszle het volgende:
DAPH! woooow wat een kleur!
en bubsel, wat ontzettend lente-achtig die kleurtjes
na het gele lakje heb ik ze even gebufft en gepolijst
dus vannochtend naakte glimmende nagels
[ afbeelding ]
en nu is het CG-FYI die tevens te koop/te ruil staat. ik kan er niet mee overweg...
[ afbeelding ]
Gave kleur, maar die spetterquote:
Dat had ik dus ook. In de zon is ie prachtig, maar zodra je in de schaduw zit is het niet mooi vind ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef samsuus het volgende:
[..]
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!
Ik heb FYI ook gelijk naar het swaptopic gebracht, kan er wel mee overweg but I just don't like it!
dat was ook mijn eerste gedachte toen ik "vet" zag staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
Oh wauw!!quote:
Moooooooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevonden
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De lak op mijn nagels is Zoya Yasmeen, het flesje in de hand is voor SQ![]()
Nubar kun je volgens mij het beste kopen via sparkling*nails op Ebay
En de verfspetter is inderdaad van Konad, plate M21
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedAls ze iets niet heeft dan bestelt ze het voor je als het merk het zelf nog heeft zeg maar
Mijn refill Nubar Diamont heeft ze speciaal voor me besteld en was er dus binnen een maand, terwijl het nog bij Nubar vandaan moest komen én de vliegtuigen 5 dagen niet gevlogen hebben
Met de plakband trek je wss je lak er mee af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Tammymara het volgende:
Zou dit kunnen?
Als ik mijn nagels voor de helft afplak met plakband,en OMG voor de helft (schuin) over Atlantis lak...blijft die laatste dan aan de plakband zitten of kan dit? ik wil per sé OMG op doen maar Atlantis er ook niet vanaf halen! (Heb geen afplaktape of zo in huis)
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!
Is Nubar Diamont echt veel beter dan Seche Vite, want die is al weer bijna op...
* Diamont op wishlist zet*quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadM'n mani zag er daarom altijd uit alsof ik 'm al een paar dagen op had, omdat het leek alsof ik tipwear had. Fijn. Diamont is bij mij ook sneller droog dan SV dus de keuze was snel gemaakt
Wat een heerlijke nagels heb jijquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
NOTD: Princesses Rule! van OPI
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Wauw je hebt echt erg mooie nagelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn raar groeiende nagels.... middelvinger heeft een rare golf en de rest groeit naar binnen....
Staat je prachtigquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Tof hè! Hij staat nu de gootsteen te fixen.quote:
Die heb ik oookquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
Ik vind het echt een heel mooi zomers kleurtje![]()
[afbeelding]
Komt goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
Inderdaad erg fris kleurtjequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:
Wat fijn!! Hoe gaat het met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
(ben verschrikkelijk met Nailart en zo, valt het op?)
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
Hij wilde ook al niet scherpstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjoetifoel neels!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het best cool!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
= musthave!quote:
Joh, niet druk maken, gewoon over je heen laten komen. Het moet er toch uit...quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!
![]()
Ik hou d'r van!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Atlantis met OMG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteldquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SHREK OP TRANSDESIGN!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind ze ook niet echt wauw, maar fiercely fiona en what's with the cattitude lijken me erg pretty!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die shrekcollecrtie echt geen hol aan![]()
Matte Magic aub!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik ook ik moet er dus alleen nog een paar lakjes bij hebbenWil er wel 9 natuurlijk haha
(als iemand nog iets mee wil bestellen, NU gillen, kan wel 1 plekje overhouden)
Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien ben ik wel heel erg mosterd na de maaltijd: ze staan boven. Ik heb me vorige keer ook helemaal de ziekte gezocht, maar je moet ff naar boven en dan vanaf de roltrap naar links. Dan loop je tegen de kassa aan en daarachter staan ze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik match dus echt nooit hè.Ze zouden me heel hard slaan bij Herome.
Weet iemand bij welke douglas in Rotterdam (Of welke winkel ook eigenlijk) ze WIC verkopen? Want op de site staat wel de douglas op de lijnbaan, maar als ik daar ben, zie ik dus echt geen Herome.
Wilde het net zeggen!! Helemaal mee eens dus!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
IMO Revvvolution, Worth the Risque en Wild at HEart
en dan nog wild and willingquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen!! Helemaal mee eens dus!
Zo, dat is al snel!! Maar ben niet zo van de cremes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb nog drie plekjes vrij in mijn TD bestelling, PMen mag![]()
Swatches van Shrek collectie http://annig.wordpress.co(...)k-forever-after-2010
Ik heb je ook een PM gestuurdquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb nog drie plekjes vrij in mijn TD bestelling, PMen mag![]()
Swatches van Shrek collectie http://annig.wordpress.co(...)k-forever-after-2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. armer. Ciaté was wel een groepsorder maar toch.
![]()
![]()
Ja dit is echt mijn laatste hoopquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, komt het toch nog goed met je holo vandaag
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef miss--moana het volgende:
Ligt het aan mij of is OPI ook in prijs omhoog gegaan?
Ben ook nu even de swatches aan het bekijken van de shrek collectie. Ik vind die licht blauwe wel heel mooi maar weet iemand of deze heel erg op ''for audrey'' lijkt? Want die donker paarse lijkt ook heel erg op ''grape pop''.
OPI is inderdaad in prijs omhoog gegaan, was eerst $4,99.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef miss--moana het volgende:
Ligt het aan mij of is OPI ook in prijs omhoog gegaan?
Ben ook nu even de swatches aan het bekijken van de shrek collectie. Ik vind die licht blauwe wel heel mooi maar weet iemand of deze heel erg op ''for audrey'' lijkt? Want die donker paarse lijkt ook heel erg op ''grape pop''.
Neem dan OPI ds coronation, is mooier ook nog.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ja dit is echt mijn laatste hoop![]()
Maar ik zie nu net dat ze volgens mij helemaal geen OMG van China Glaze hebbenOf ja, ze hebben de zilvere helemaal niet
Wel een roze, maar daar zie je het holo effect volgens mij niet zo duidelijk in
Jah die had ik ook gevonden, maar die heb ik niet waar die mee vergeleken wordt en FA is nu naar me onderweg. Ik vind het zo zonde als ik hem bestel en hij lijkt daar ook veel opquote:Op vrijdag 23 april 2010 19:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet of hij lijkt op for audrey maar wel op deze van cg.
[ afbeelding ]
Ik wil ik wil!!!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
Iemand die wil meebestellen op TD? Ik wil de mini Shrekjes namelijk. of kan ik nog met iemand meebestellen?
ik wil ook nog wel als het kanquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
Iemand die wil meebestellen op TD? Ik wil de mini Shrekjes namelijk. of kan ik nog met iemand meebestellen?
Ik hou me beschikbaarquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:06 schreef Mehehelzs het volgende:
Ik wil vanavond / morgen een bestelling gaan plaatsen, ik zal wel laten weten hoeveel plekjes ik overhou!
Je hebt een pbquote:Op vrijdag 23 april 2010 20:29 schreef Lindytje het volgende:
Vraagje: waar in een NL (!!) kan ik het goedkoopst nagelwielen kopen?? Ik heb geen paypal of cc, dus het moet uit NL komen...
Iemand een idee?
ik snap de 'voorwaarde' niet helemaal. ik dacht leuk! gratis je nagels laten lakken en dan krijg je het lakje meequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:45 schreef Stormqueen het volgende:
En ik snap dat gedoe om dat herome lakje niet zo... Het is toch niet zo vreemd dat je niet gewoon ff gratis spullen kan gaan halen zonder zelf aan de voorwaarde te willen voldoen?Ik heb ook gepast, te druk daar...
nee, je moet hun verhaal aanhoren. Of je wat koopt daarna is je eigen keuzequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
ik snap de 'voorwaarde' niet helemaal. ik dacht leuk! gratis je nagels laten lakken en dan krijg je het lakje mee
er stond niet; "u krijgt een lakje mits u ook andere artikelen van herome koopt"
promoot het dan anders
precies en dat was ik toch niet van planquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je moet hun verhaal aanhoren. Of je wat koopt daarna is je eigen keuze
Uh, paypal?? Dan heb je je cc niet nodigquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:42 schreef Stormqueen het volgende:
Shit kut ik wil ook shrek opi's en mijn cc is onder curatele gesteld vandaag
nee okee maar dan is het ook niet zo gek dat ze je die lak niet mee willen gevenquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
precies en dat was ik toch niet van plan(mijn nagels zijn al erg vaak gedaan door herome en ik vind het nooit zo
) maar goed
kut, dat is verleidelijk! Maar nee, kan het eenvoudigweg niet maken met de huidige financiële situatie. Needz jobquote:Op zaterdag 24 april 2010 00:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh, paypal?? Dan heb je je cc niet nodig
ik dacht meer in de zin van ze lakken mn nagels met dat lakje en dan krijg ik hem mee, ik bespaar ze de moeite dan kunnen ze iemand anders haar nagels lakken. oh en ik ben ook een principe trut, een gratis lakje is een gratis lakjequote:Op zaterdag 24 april 2010 00:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee okee maar dan is het ook niet zo gek dat ze je die lak niet mee willen geven(sorry, ik kan af en toe een hele irritante principe-trut zijn
![]()
)
Wil je de hele set of alleen zo´n mini setje? Anders kan ik wel een plekje voor je overlaten als ik ga bestellen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kut, dat is verleidelijk! Maar nee, kan het eenvoudigweg niet maken met de huidige financiële situatie. Needz job
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel overquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:01 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wil je de hele set of alleen zo´n mini setje? Anders kan ik wel een plekje voor je overlaten als ik ga bestellen.
Haha, ik geef wel een gil, ben er namelijk nog niet uit of ik voor m´n vakantie of na m´n vakantie bestel...quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel over(lig nu mobiel te fokken op een heel aftands nokia'tje enzo
)
Ja, maar in 1 winkel geloof ikquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 08:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zijn de L'Oreal star magnets al in NL te koop?
Gistermiddag nog $6,50 en gisteravond stond het al op $7,70... maar goed, dat is voor 4 kleintjes, dus is te doen.quote:
doen!quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:39 schreef Finland. het volgende:
Vanmiddag mijn nagels weer even lakken. Denk dat ik blauw doe, past namelijk mooi bij mijn werkkleding
www.manglaze.comquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:29 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand waar deze lakjes te krijgen zijn?
[ afbeelding ]
Als ik op google rond zoek kom ik alleen maar uit of bij swatches of de matte topcoat.
Ja die had ik ook gevonden maar had eerder gehoopt op een andere site ofzo, toch bedankt!quote:
Misschien op eBay dan?quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja die had ik ook gevonden maar had eerder gehoopt op een andere site ofzo, toch bedankt!
Ja dat weet ik dus nietquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:49 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Misschien op eBay dan?
Welke wil je hebben?
Mmmmm zeker wel ja....quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:12 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gistermiddag nog $6,50 en gisteravond stond het al op $7,70... maar goed, dat is voor 4 kleintjes, dus is te doen.
Nee, het is een matte-merkquote:Op zaterdag 24 april 2010 10:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik dus nietik wou weten of ze ook wat anders hebben dan alleen matte polishes enzo
SQ, dikke foeiquote:Op zaterdag 24 april 2010 01:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wil er 1 echt héél graag, de anderen zijn minder uniek... Maar anders pm-men we daar nog wel over(lig nu mobiel te fokken op een heel aftands nokia'tje enzo
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zaterdag 24 april 2010 11:47 schreef princess-a het volgende:
Vandaag heb ik op mijn handjes New Delhi
[ afbeelding ]
en aan mijn voetjes mn allernieuwste fakmepumps! waar ik echt heel blij mee ben
Je schoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
All good things are wild and free.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
zhe sjoes!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
laat maar even weten als ze er weer is. Meteen maandag bellen lijkt me niet handig, ze zal genoeg aan d'r kop hebben na een maand afwezigquote:Op zaterdag 24 april 2010 11:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
SQ, dikke foei. Overigens zou Margot er maandag weer moeten zijn. Zal ik ff smsen dat je dan kan bellen?
Wauwie!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
En dit heb ik voor m'n verjaardag gekregen![]()
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
[ afbeelding ]
mooie lak en respect dat je kan werken op zulke steltenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu lekker werken met blije klanten, het zonnetje op ons raam en de deur wagenwijd open
disclaimer
Very nice!! Vind die sparkle en prism collecties van Nubar echt super!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe liefdePetunia Sparkle
Very pretty!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!quote:Op zaterdag 24 april 2010 13:06 schreef mirannie het volgende:
[..]
Very nice!! Vind die sparkle en prism collecties van Nubar echt super!
Heb nu zelf OPI ds desire op. Mijn eerste echte nagellak liefde, haha, sindsdien volgden er nog velen.... Helaas lukt het weer niet om er een goede foto van te maken, maar hij is echt geweldig!
@ Correspondent
Gefeliciteerd!!En leuke cadeaus!!
Oh wauw wat is ze snel binnen! Staat je mooiquote:Op zaterdag 24 april 2010 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Tnx, was er vanmorgen om 11 uur met de pakketdienst alquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh wauw wat is ze snel binnen! Staat je mooi
Sparklezquote:Op zaterdag 24 april 2010 13:57 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Mijn mani vandaag (BB foto)
[ afbeelding ]
Noezquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Weer veel mooie nagels dames
Snif. Gister m'n nagel gescheurd door een prullenbak.
Watskeburt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:39 schreef Mss het volgende:
Blegh, ik ben naar huis gestuurd omdat ik niet meer kan lopen, staan en/of zitten.
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
NoezStomme prullenbak!
[..]
Watskeburt?
quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.
Gefeliciteerd! Wauw, leuk kado.... Hmm, kan ik zoiets vragen voor moederdag.....quote:Op zaterdag 24 april 2010 12:28 schreef Correspondent het volgende:
Goedemiddag!
[ afbeelding ]
.
[ afbeelding ]![]()
![]()
.
Beterschap!!quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:48 schreef Mss het volgende:
[..]
Gisteren finaal door mijn rug gegaan. Dus iedere houding is pijnlijk en werken ging echt niet meer.
Ah, top!! Ik ga zo even glurenquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!
Heb even gekeken, maar zie er geen prijzen bij staan en ook niet hoe je moet bestellen... ben ik dan zo kippig?quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:01 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
http://colorclub.eu/ de site doet het weer!
quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
Zo zit net lekker met de ramen open op de vensterbank. Te genieten van de zon, zegt me vriend he 2 eendjes dus ik kijk, willen ze oversteken, geen auto's op de weg komt er een malloot aanrijden ziet de eendjes en geeft gewoon extra gas worden ze voor me neus aangereden, oh wat een eikel ben je dan begon spontaan te huilen
wat een klootzak ben je dan zegquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:48 schreef tliciouz het volgende:
Zo zit net lekker met de ramen open op de vensterbank. Te genieten van de zon, zegt me vriend he 2 eendjes dus ik kijk, willen ze oversteken, geen auto's op de weg komt er een malloot aanrijden ziet de eendjes en geeft gewoon extra gas worden ze voor me neus aangereden, oh wat een eikel ben je dan begon spontaan te huilen
Ja en vooral als je door rijd dat vind ik nog het ergste van allemaal. Ik snap best dat als je op een drukke weg bent en er dan een eendje voor je auto loopt je gewoon simpel weg niet kan remmen, maar zet dan op z'n minst je auto aan de kant en verlos dat beestje uit zijn lijden. Maar er was geen auto te bekennen en hij gaf gewoon kei hard gasquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een klootzak ben je dan zegik heb het ooit gehad met rijles, iemand die voor mij een kat overreed... Kon niet meer verder rijden
Dat soort mensen verdienen veel pijn
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja en vooral als je door rijd dat vind ik nog het ergste van allemaal. Ik snap best dat als je op een drukke weg bent en er dan een eendje voor je auto loopt je gewoon simpel weg niet kan remmen, maar zet dan op z'n minst je auto aan de kant en verlos dat beestje uit zijn lijden. Maar er was geen auto te bekennen en hij gaf gewoon kei hard gasgelukkig kwam er een vrouwtje van de andere kant aan rijden en die heeft hem mee genomen in haar auto.
Ja eentje kon net weg komen en is niet geraakt die stond nog even te kijken en te piepen naar de andere. De andere werd volop geraakt en was volop aan het spartelen, Ik begon spontaan te janken. Wat een eikel ben je dan.quote:
Ik denk dat je dat het beste bij je postkantoor in de buurt kan vragen misschien verschilt het wel, zal wel niet maar je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:38 schreef mirannie het volgende:
Even een vraag en ik hoop dat iemand antwoord heeft. Wat nou als je niet thuis bent als er een pakketje wordt bezorgd en het dus naar het postkantoor mee terug wordt genomen, binnen hoeveel dagen moet je het dan ophalen???
Dat heb ik met mijn duimnagels dus ook, die zijn gewoon net wat langer dan de imageplate, best irritant, maar ga toch ook niet proberen om ze nog een keer te stempelen, dan maar een klein randje over.quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:23 schreef Holyme het volgende:
Zooo daar ben ik eindelijk weerBen voorlopig nog wel even zoet met teruglezen haha
In de tussentijd ook weer wat nieuwe aanwinsten, CG Something Sweet, Tickle my Triangle, Awaken en BFF. En Konad, dat valt nog niet mee zeg
M'n nagels zijn wat langer dan die hele image en naja, 't heeft gewoon wat oefening nodig
*teruglezen gaat
Ja, heb het gevonden op de site van TNT, is inderdaad 3 weken. Thanks!quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij is het drie weken. Kun je niet vragen of de verkoper wacht met verzenden of het ergers anders heen wil sturen?
heb je die enchantra-stand nog gezien?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:12 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb Mirjam gezien! Met haar toffe mani.
Ja, en het stelde geen drol voorquote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die enchantra-stand nog gezien?
ik zo vragen aan die verkoopster 'heeft u ook aanbiedingen?'
ze keek me aan alsof ik een monster was (hehehe)
vaag
wel M65 gekocht, aangezien die nog op de wishlist stond
ja, ik was ook nogal teleurgesteldquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, en het stelde geen drol voorIk wou er één van caroline, maar die zat alleen in een pakket
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je die enchantra-stand nog gezien?
ik zo vragen aan die verkoopster 'heeft u ook aanbiedingen?'
ze keek me aan alsof ik een monster was (hehehe)
vaag
wel M65 gekocht, aangezien die nog op de wishlist stond
ja, en ze staan op een evenement, dan heb je toch altijd wel mooie aanbiedingenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zo´n vreemde vraag is dat toch niet lijkt me, zeker omdat ze ook de nodige aanbiedingen op haar site heeft staan.
Precies!! Dat hoort er toch wel een beetje bijquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en ze staan op een evenement, dan heb je toch altijd wel mooie aanbiedingen
Ik zag alleen die enorme neon-china glaze lakjes.quote:Op zaterdag 24 april 2010 @ 20:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, en ze staan op een evenement, dan heb je toch altijd wel mooie aanbiedingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |