Tof hè! Hij staat nu de gootsteen te fixen.quote:
Die heb ik oookquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
Ik vind het echt een heel mooi zomers kleurtje![]()
[afbeelding]
Komt goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
Inderdaad erg fris kleurtjequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:
Wat fijn!! Hoe gaat het met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
(ben verschrikkelijk met Nailart en zo, valt het op?)
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
Hij wilde ook al niet scherpstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjoetifoel neels!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
NOTD: Princesses Rule! van OPI
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het best cool!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
= musthave!quote:
Joh, niet druk maken, gewoon over je heen laten komen. Het moet er toch uit...quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!
![]()
Ik hou d'r van!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Atlantis met OMG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteldquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SHREK OP TRANSDESIGN!!!!!!!!!!!!!!!1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |