Stom is dat he!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat doen ze bij mij nu ook sinds een korte tijd!
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ooooooowwwww...dat was een untried, vandaar dat het me ff niets zeiBlij dat je er blij mee bent
Je hebt geknoeid op je ringvingerquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:39 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
Orly Sweet
Straks voor de eerste keer mijn teennagels lakken
Jij had toch een koopstop?quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:38 schreef Stormqueen het volgende:
TD pakketje
Dodelijke blik van vriendlief
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevondenquote:
Haha ik was ook al erg enthousiast!! Had alleen de groene besteld, maar wil gelijk de hele collectie!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
friggin hell, wat zijn die poolside lakjes tof!
Flip Flop Fantasy springt er echt uit! En dekkend in 2 tot 3 laagjes!
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef liiszle het volgende:
DAPH! woooow wat een kleur!
en bubsel, wat ontzettend lente-achtig die kleurtjes
na het gele lakje heb ik ze even gebufft en gepolijst
dus vannochtend naakte glimmende nagels
[ afbeelding ]
en nu is het CG-FYI die tevens te koop/te ruil staat. ik kan er niet mee overweg...
[ afbeelding ]
Gave kleur, maar die spetterquote:
Dat had ik dus ook. In de zon is ie prachtig, maar zodra je in de schaduw zit is het niet mooi vind ik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:58 schreef samsuus het volgende:
[..]
Jee alle lakjes die ik net binnen heb staan achter elkaar hier!
Ik heb FYI ook gelijk naar het swaptopic gebracht, kan er wel mee overweg but I just don't like it!
dat was ook mijn eerste gedachte toen ik "vet" zag staanquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
Oh wauw!!quote:
Moooooooi!quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:18 schreef Loqi het volgende:
China Glaze - Liquid Leather
[ afbeelding ]
Gepimped met Nfu-oh 45
[ afbeelding ]
Voor bij m'n Fantasy Fair kostuum dit weekend
En nu even smeren want de macro-stand zegt dat ik droge velletjes heb![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar als ik dronken achter de compter ga zitten gaat het mis, hij heeft nu ook mijn creditcard in beheer tot ik een baan heb gevonden
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:46 schreef Daph_ het volgende:
Ladies! De lak op mijn nagels is Zoya Yasmeen, het flesje in de hand is voor SQ![]()
Nubar kun je volgens mij het beste kopen via sparkling*nails op Ebay
En de verfspetter is inderdaad van Konad, plate M21
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Volgens mij is eBay verkoper R93 net wat goedkoper nog, maar in ieder geval zijn dat dan alvast 2 goede verkopers.
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zou kunnen hoor, maar vind de customer service van sparkling*nails gewoon erg goedAls ze iets niet heeft dan bestelt ze het voor je als het merk het zelf nog heeft zeg maar
Mijn refill Nubar Diamont heeft ze speciaal voor me besteld en was er dus binnen een maand, terwijl het nog bij Nubar vandaan moest komen én de vliegtuigen 5 dagen niet gevlogen hebben
Met de plakband trek je wss je lak er mee af.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:42 schreef Tammymara het volgende:
Zou dit kunnen?
Als ik mijn nagels voor de helft afplak met plakband,en OMG voor de helft (schuin) over Atlantis lak...blijft die laatste dan aan de plakband zitten of kan dit? ik wil per sé OMG op doen maar Atlantis er ook niet vanaf halen! (Heb geen afplaktape of zo in huis)
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadquote:Op vrijdag 23 april 2010 15:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh ja, ik vind de service daar ook prima hoor!! Er was bij mij iets fout gegaan en om mij tegemoet te komen, had ze direct de verzendkosten terug gestort, keurig dus!!
Is Nubar Diamont echt veel beter dan Seche Vite, want die is al weer bijna op...
* Diamont op wishlist zet*quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Voor mij werkt Diamont stukken beter, alleen bij Zoya heb ik een beetje shrinkage maar bij andere lakken niet, terwijl ik met SV altijd shrinkage hadM'n mani zag er daarom altijd uit alsof ik 'm al een paar dagen op had, omdat het leek alsof ik tipwear had. Fijn. Diamont is bij mij ook sneller droog dan SV dus de keuze was snel gemaakt
Wat een heerlijke nagels heb jijquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
NOTD: Princesses Rule! van OPI
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Wauw je hebt echt erg mooie nagelsquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn raar groeiende nagels.... middelvinger heeft een rare golf en de rest groeit naar binnen....
Staat je prachtigquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Tof hč! Hij staat nu de gootsteen te fixen.quote:
Die heb ik oookquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
Ik vind het echt een heel mooi zomers kleurtje![]()
[afbeelding]
Komt goedquote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
Inderdaad erg fris kleurtjequote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:
Wat fijn!! Hoe gaat het met haar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaaaaaaf!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
(ben verschrikkelijk met Nailart en zo, valt het op?)
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
Hij wilde ook al niet scherpstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bjoetifoel neels!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:02 schreef AmyGrace het volgende:
Haai!![]()
[ link | afbeelding ]
en int zonnetje:
[ link | afbeelding ]
Ik vind het best cool!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Ja ik weet het, schoonmaken! Maar ik wilde eerst weten hoe het uitzag,voor ik mijn best ga doen om alles schoon te maken en het dan toch eraf haal.
Atlantis met OMG!
lijken scheef maar zijn hartstikke strak, zullen de glitters wel zijn waar mijn camera van overstuur raakt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:36 schreef Guess. het volgende:
OPI-My Chihuahua Bites!
[ afbeelding ]
= musthave!quote:
Joh, niet druk maken, gewoon over je heen laten komen. Het moet er toch uit...quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:14 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik heb dat ook zo,als ik mijn pinknagels heel lang laat groeien heb ik gewoon tunneltjesNagelstyliste waar ik vroeger wel eens kwam noemde dat nietjes-nagels!
Ik ben niet meer bij de douglas naar binnen gegaan,er stond zo'n rij,had er echt ff de kracht niet voor![]()
En de baby is bovengemiddeld groot,was ik net een beetje over mijn bevallingsangst heen blijkt er een joekel in me te zitten,nu vind ik het weer eng![]()
quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:49 schreef Diconnected het volgende:YAYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie kleurtjes weer ladies!
![]()
Ik hou d'r van!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:00 schreef Tammymara het volgende:
Atlantis met OMG!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Besteldquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH SHREK OP TRANSDESIGN!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik vind ze ook niet echt wauw, maar fiercely fiona en what's with the cattitude lijken me erg pretty!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:00 schreef Mirjam het volgende:
ik vind die shrekcollecrtie echt geen hol aan![]()
Matte Magic aub!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:06 schreef zoeperzazke het volgende:
ja ik ook ik moet er dus alleen nog een paar lakjes bij hebbenWil er wel 9 natuurlijk haha
(als iemand nog iets mee wil bestellen, NU gillen, kan wel 1 plekje overhouden)
Ik heb nog niet alles gelezen dus misschien ben ik wel heel erg mosterd na de maaltijd: ze staan boven. Ik heb me vorige keer ook helemaal de ziekte gezocht, maar je moet ff naar boven en dan vanaf de roltrap naar links. Dan loop je tegen de kassa aan en daarachter staan ze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik match dus echt nooit hč.Ze zouden me heel hard slaan bij Herome.
Weet iemand bij welke douglas in Rotterdam (Of welke winkel ook eigenlijk) ze WIC verkopen? Want op de site staat wel de douglas op de lijnbaan, maar als ik daar ben, zie ik dus echt geen Herome.
Wilde het net zeggen!! Helemaal mee eens dus!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
IMO Revvvolution, Worth the Risque en Wild at HEart
en dan nog wild and willingquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:31 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wilde het net zeggen!! Helemaal mee eens dus!
Zo, dat is al snel!! Maar ben niet zo van de cremes...quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Je hebt PMquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb nog drie plekjes vrij in mijn TD bestelling, PMen mag![]()
Swatches van Shrek collectie http://annig.wordpress.co(...)k-forever-after-2010
Ik heb je ook een PM gestuurdquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:40 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb nog drie plekjes vrij in mijn TD bestelling, PMen mag![]()
Swatches van Shrek collectie http://annig.wordpress.co(...)k-forever-after-2010
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. armer. Ciaté was wel een groepsorder maar toch.
![]()
![]()
Ja dit is echt mijn laatste hoopquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:58 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hihi, komt het toch nog goed met je holo vandaag
quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef miss--moana het volgende:
Ligt het aan mij of is OPI ook in prijs omhoog gegaan?
Ben ook nu even de swatches aan het bekijken van de shrek collectie. Ik vind die licht blauwe wel heel mooi maar weet iemand of deze heel erg op ''for audrey'' lijkt? Want die donker paarse lijkt ook heel erg op ''grape pop''.
OPI is inderdaad in prijs omhoog gegaan, was eerst $4,99.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:09 schreef miss--moana het volgende:
Ligt het aan mij of is OPI ook in prijs omhoog gegaan?
Ben ook nu even de swatches aan het bekijken van de shrek collectie. Ik vind die licht blauwe wel heel mooi maar weet iemand of deze heel erg op ''for audrey'' lijkt? Want die donker paarse lijkt ook heel erg op ''grape pop''.
Neem dan OPI ds coronation, is mooier ook nog.quote:Op vrijdag 23 april 2010 19:03 schreef Balenciaga. het volgende:
[..]
Ja dit is echt mijn laatste hoop![]()
Maar ik zie nu net dat ze volgens mij helemaal geen OMG van China Glaze hebbenOf ja, ze hebben de zilvere helemaal niet
Wel een roze, maar daar zie je het holo effect volgens mij niet zo duidelijk in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |