abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80625275
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
Gister met het bowlen stukje van m'n duimnagel gescheurd.. Grr. Maar het was wel een leuke deejt
Oh had je een deejt ja?
All good things are wild and free.
pi_80625516
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Picspammmm

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nais!
There is no love sincerer than the love of food.
pi_80625648
Die kleurentips in koffietijd (Heb er speciaal de TV voor aangezet )

Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variėren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
pi_80625679
Ja, was echt te dom!! En dan die tips ook, lekker nutteloos!
pi_80625682
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:

Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variėren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
Er zit een glittertje in lijkt het wel, ohhh jaaaa inderdaad, iets van parelmoerachtig, ohhh mooooooiii

The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_80625691
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:

Lekkere variatie.
Ik match dus echt nooit hč. Ze zouden me heel hard slaan bij Herome.
Weet iemand bij welke douglas in Rotterdam (Of welke winkel ook eigenlijk) ze WIC verkopen? Want op de site staat wel de douglas op de lijnbaan, maar als ik daar ben, zie ik dus echt geen Herome.
pi_80625731
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41 schreef mirannie het volgende:
Ja, was echt te dom!! En dan die tips ook, lekker nutteloos!
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel )
pi_80625765
Ze zei trouwens niet dat het alleen met een klantenkaart kan... dus misschien dat het zonder ook wel lukt
pi_80625836
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel )
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
pi_80625878
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaan En ik moet zeggen dat ik juist minder knoei meestal met smallere kwastjes
pi_80625886
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij s eeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Ik vind het China Glaze kwastje fijner, kan niet zo goed met die grote OPI kwast omgaan Maar dat is persoonlijk.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_80625942
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Nee, ben ik het helemaal mee eens
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:46 schreef mirannie het volgende:

[..]

Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaan En ik moet zeggen dat ik juist minder knoei meestal met smallere kwastjes
Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.
En klopt, ze zei zelf ook al dat de duim een ander verhaal is
En echt? Ik juist meer. En k vind het heel naar lakken
pi_80626003
Ik vind Loretta zo droog
"LEUKE KLEUR JOH!"
Ja he leuke kleur volgendonderwerpplz
pi_80626048
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Nee, ben ik het helemaal mee eens
[..]

Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.
En klopt, ze zei zelf ook al dat de duim een ander verhaal is
En echt? Ik juist meer. En k vind het heel naar lakken
Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig was
En inderdaad, je hebt gelijk, het is natuurlijk niet bedoeld voor de mega veel lakkers, maar voor de af en toe lakkers.
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:52:57 #65
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_80626113

Kut, heb ik hier koffietijd op staan, heb ik gewoon dat hele nagellak-item gemist...

Oh, en ik heb ook van die naar binnen krullende nagels... zal er zo eens een foto van maken. Het is best lelijk...
Don't come closer, I might hurt you
pi_80626159
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:51 schreef mirannie het volgende:

[..]

Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig was
En inderdaad, je hebt gelijk, het is natuurlijk niet bedoeld voor de mega veel lakkers, maar voor de af en toe lakkers.
Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoor Vreeeselijk vond ik het vroeger.
DIE ROK OMFG DIE KNOPEN.

Om even OT te blijven, Catrice Bloody Mary to go
pi_80626171
Zou ik nou eens naar douglas gaan?
Ik heb gisteravond gelakt met basecoat,twee lagen atlantis,twee lagen topcoat..

Mag ze dat eraf halen voor ze me advies kan geven en mijn nagels kan lakken
pi_80626226
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:

Briljant!
pi_80626249
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoor Vreeeselijk vond ik het vroeger.
DIE ROK OMFG DIE KNOPEN.

Om even OT te blijven, Catrice Bloody Mary to go
Ik kijk vaak ´s morgens ATWT en dan komt koffietijd er dus achteraan. Het is wel een hele verbetering ten opzichte van vroeger hoor. Maar het blijft een beetje zo´n huisvrouwen programma, maar stiekem vind ik het altijd wel leuk om te kijken (misschien omdat ik zelf ook huisvrouw ben op de dagen dat ik niet werk )
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:57:55 #70
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_80626263
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Oh had je een deejt ja?
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren ' Hij: 'vet! '

Ik ga hem misschien zo mat lakken ofzo. Heb trouwens For Audrey op
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_80626271
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:54 schreef Tammymara het volgende:

Ga naar ze toe en vraag of ze je nagels willen lakken. "Of je kunt een uurtje besparen en me gelijk een lakje meegeven "
pi_80626288
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:

En als het dan niet lukt je eigen folie tip geven
pi_80626351
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren ' Hij: 'vet! '

Die moet je houden dus!
All good things are wild and free.
pi_80626365
Hmmm, verleidelijk..
Ik moet nog naar de bibliotheek die daar zowat om de hoek ligt, Al is het maar om die gezichten te zien (Heb namelijk toch die flyer niet )
pi_80626533
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')