ik heb geen pm gehad nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Tvp! Lis mooie kleur die laatsteheb je mijn PM ontvangen?
Ohquote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb geen pm gehad nee?wat heb ik gemist?
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie niet veel meer gelakte nagelstjes van jou, of missen wij gewoon veel?![]()
he, balenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:04 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjes
Moooii!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, what did I do?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:43 schreef Joysa het volgende:
Ik heb CG - Tantalize me op, met dank aan puckz![]()
Straks even proberen foto te maken!
Ow Antwerpen is leuk,veel plezierquote:
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
Uitzicht wanneer ik nu naar beneden kijk.....
[ afbeelding ]
Met OPI op de achtergrond haha
Word dit je eerste?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow Antwerpen is leuk,veel plezier![]()
[..]
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houden
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mamaquote:
Eh ja colaflesjes vormquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
Oh wat spannend!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mama![]()
Straks ook even langs de douglas dus ben benieuwd!
quote:
creme! hier en daar zit een pietepeuterig glittertje maar die komt denk ik uit mijn SVquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?
Ze krullen gewoon naar binnen als ze voorbij het nagelbed zijn. Gebeurt bij iedereen maar de een heeft het iets sterker dan de ander. Als ze wat korter zijn valt dat niet op maar hoe verder voorbij het nagelbed hoe meer ze dat gaan doen. Heb ik ook hoor alleen is mijn nagelbed ook vrij sterk gekromd waardoor het bij mij ietsje minder opvalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
[..]
Eh ja colaflesjes vormIk heb dat sinds een tijdje, ik heb geen idee waar het door komt. Misschien door het vele lakken? Maar je hebt het goed gezien: Ik heb Lacquer Laine nagels
!
Oh had je een deejt ja?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
Gister met het bowlen stukje van m'n duimnagel gescheurd.. Grr. Maar het was wel een leuke deejt
Nais!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:14 schreef DeltaCephei het volgende:
Picspammmm
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zit een glittertje in lijkt het wel, ohhh jaaaa inderdaad, iets van parelmoerachtig, ohhh mooooooiiiquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die kleurentips in koffietijd(Heb er speciaal de TV voor aangezet
)
Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variëren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
Ik match dus echt nooit hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:40 schreef MinderMutsig het volgende:
Die kleurentips in koffietijd(Heb er speciaal de TV voor aangezet
)
Blabla nagellak is een leuke budgetaccessoire waarmee je leuk kunt variëren! Bij knalgeel draag je lichtgeel, bij donkerbruin draag je lichtbruin, bij knalgroen draag je lichtgroen.
Lekkere variatie.
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een helquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:41 schreef mirannie het volgende:
Ja, was echt te dom!! En dan die tips ook, lekker nutteloos!
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel)
Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vond die tips wel nuttig, zeker als je niet zo vaak lakt. Want vroeger had ik ook nooit zin om te lakken, omdat ik dan tot mijn polsen onder zat. En dat krijg je idd wel van smallere kwastjes, merk ik nu ook al (Zeker met een OPI basecoat met een wijde borstel en dan met China glaze een lak, wat een hel)
Ik vind het China Glaze kwastje fijner, kan niet zo goed met die grote OPI kwast omgaanquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij s eeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Nee, ben ik het helemaal mee eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
China Glaze heeft een dramatisch kutkwastje idd. Zo jammer dat juist zij steeds met van die fantastische kleuren komen want anders kocht ik dus echt helemaal niks meer van ze.
Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:46 schreef mirannie het volgende:
[..]
Ja, maar zaken als basecoat en topcoat (wat ik zelf toch wel echt goede tips vind om je nagels niet te vergallen en de kleur beter te laten zitten) werden niet genoemd. Vervolgens zegt ze dat je maar 2 keer over de nagel hoeft te gaan om tegelijkertijd zelf minstens 4x over de nagel van Loretta te gaanEn ik moet zeggen dat ik juist minder knoei meestal met smallere kwastjes
Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig wasquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, ben ik het helemaal mee eens![]()
[..]
Nee, maar als je 1 keer in de maand je nagels lakt, dan maakt het denk ik ook niet zo veel uit. Als je dat doet (Net als mijn moeder) gebruik je wss geen zwart of groen of iets waar je nagels lelijk van worden. En dan maakt het je ook niet uit dat je je nagels stoot en dat je nagellak eraf vliegt.
En klopt, ze zei zelf ook al dat de duim een ander verhaal is![]()
En echt? Ik juist meer. En k vind het heel naar lakken
Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoorquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:51 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh, hahaha, ik had niet gezien dat ze met de duim bezig was![]()
En inderdaad, je hebt gelijk, het is natuurlijk niet bedoeld voor de mega veel lakkers, maar voor de af en toe lakkers.
Briljant!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Zou ik nou eens naar douglas gaan?
Ik heb gisteravond gelakt met basecoat,twee lagen atlantis,twee lagen topcoat..
Mag ze dat eraf halen voor ze me advies kan geven en mijn nagels kan lakken
Ik kijk vaak ´s morgens ATWT en dan komt koffietijd er dus achteraan. Het is wel een hele verbetering ten opzichte van vroeger hoor. Maar het blijft een beetje zo´n huisvrouwen programma, maar stiekem vind ik het altijd wel leuk om te kijken (misschien omdat ik zelf ook huisvrouw ben op de dagen dat ik niet werkquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Koffietijd vind ik ook altijd meer een programma voor wat oudere dames. Misschien komt dat nog omdat het vroeger een enorm mutsenprogramma was hoorVreeeselijk vond ik het vroeger.
DIE ROK OMFG DIE KNOPEN.
Om even OT te blijven, Catrice Bloody Mary to go
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleurenquote:
Ga naar ze toe en vraag of ze je nagels willen lakken. "Of je kunt een uurtje besparen en me gelijk een lakje meegevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 @ 10:54 schreef Tammymara het volgende:
En als het dan niet lukt je eigen folie tip gevenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Die moet je houden dus!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren' Hij: 'vet!
'
Ik ga hem misschien zo mat lakken ofzo. Heb trouwens For Audrey op
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja en hij vond m'n kleur mooi op m'n nagels! Hij: 'ohhhh das apart, wat leuk! Draag je ook van dat sexy rood?' Ik: 'U vraagt, ik lak, heb rond de 70 kleuren' Hij: 'vet!
'
Dat mens bij koffietijd net zei helemaal niks over die flyer alleen dat je je nagels kon laten lakken... (misschien dat je zonder flyer dan het lakje niet mee krijgt ofzo)quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:01 schreef Tammymara het volgende:
Hmmm, verleidelijk..
Ik moet nog naar de bibliotheek die daar zowat om de hoek ligt, Al is het maar om die gezichten te zien (Heb namelijk toch die flyer niet)
Hahaha, bijzonder zo´n vent. Vasthouden!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef Diconnected het volgende:
[..]
'
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:05 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Hij zei "Vet" toen je zei dat je 70 lakjes had? Inpakken, strikje erom en nooit meer laten gaan!
Goed idee, ik ga je gelijk nadoen!quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef Tammymara het volgende:
Met de Douglas heb ik geen meelij, laat staan met het vervelende personeel daarquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dames toch, gratis spullen graaien en dan nog zo vals doen ook
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjesquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Met de Douglas heb ik geen meelij, laat staan met het vervelende personeel daar
Ik heb gewoon een hekel aan die "meisjes"daar bij Douglas...quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:56 schreef Stormqueen het volgende:
Dames toch, gratis spullen graaien en dan nog zo vals doen ook
quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjes
Nou inderdaad, zijn echt trollen daar!! Ik koop er ook eigenlijk alleen als ik een cadeabon heb gekregen. Parfum is veel voordeliger in de crew shop op Schiphol of anders gewoon online. Hetzelfde geldt voor make up en dergelijke.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:59 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan die "meisjes"daar bij Douglas...
Die nooit weten waar ik het over heb, die altijd over mijn schouder staan te kijken of ik niks in mijn zak stop, met hun "kan ik u ergens mee helpen" als je nagellak staat te kijken,en die het allemaal altijd beter weten terwijl ik weet dat IK gelijk heb.
Oh eh.... *denk denk denk*quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zijn Herome meisjes he, geen douglas meisjes
Dan doe je alleen OMG op je ringvingels!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:07 schreef Tammymara het volgende:
Pakjesman !![]()
Met mijn geswapte OMG! (met twee postzegels en dan via de pakjesman, Geniaal!)
Alleen![]()
Ik heb gisteren gelakt met Atlantis en wil nu OMG alweer proberen
Lucky Lucky is erg mooi, fris lente!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Gisteren: OPI Pamplona Purple
[ afbeelding ]
Vandaag: OPI Lucky Lucky Lavender, twee foto's... want hij is iets rozer dan op de eerste foto, in de zon is de kleur eerlijker te zien. Ik word Paris-blij van dit kleurtje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lucky Lucky is erg mooi, fris lente!
Mooie kleurtjes! Alleen pamplona purple valt op jou nagels heel anders uit,quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag: OPI Lucky Lucky Lavender, twee foto's... want hij is iets rozer dan op de eerste foto, in de zon is de kleur eerlijker te zien. Ik word Paris-blij van dit kleurtje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pretty!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:06 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat doen ze bij mij nu ook sinds een korte tijd!quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:15 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk, mijn raar groeiende nagels.... middelvinger heeft een rare golf en de rest groeit naar binnen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |