Joh, is goed! Ik heb er ook 1 en die vijlt nog net zo goed als op de eerste dagquote:Op donderdag 22 april 2010 21:25 schreef Ooi86 het volgende:
Ik heb net een veel te dure KOH crystal file gekocht...![]()
Maar hij vijlt zo fijn! Kan ik al die andere slecht glasvijlen weggooien
Ah gossiequote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
Uitzicht wanneer ik nu naar beneden kijk.....
[ afbeelding ]
Met OPI op de achtergrond haha
Tliciouz smelt!quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Rammel, rammelquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Is trouwens mijn jongste madammeke, morgen 9 weekjes... Dankzij haar ben ik nagelakverslaafd (zwanger-verlof-verveel)quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
awww kijk nou, hoe heerlijk ontspannenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ooh gut frummeltjequote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ah gossie! Wat een moppiequote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
Crap, ik ga juist helemaal dit weekend speciaal naar de Douglas in Roermond (ben daar in de buurt). Maar mijn nagels zijn nog hysterisch gelakt omdat het thema van dat weekend (motorfeestjequote:Op donderdag 22 april 2010 19:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jep, ik heb 'm al hier liggen, van mama gekregen
Blanke lak?quote:Op donderdag 22 april 2010 21:47 schreef Skaai het volgende:
[..]
Crap, ik ga juist helemaal dit weekend speciaal naar de Douglas in Roermond (ben daar in de buurt). Maar mijn nagels zijn nog hysterisch gelakt omdat het thema van dat weekend (motorfeestje) flower power is. Dus dat wil ik zo houden, maar ik wil ook een lakje!
quote:
Precies, dat heeft ze vast wel voor je overquote:Op donderdag 22 april 2010 21:50 schreef Skaai het volgende:
[..]!
Ik neem mijn moeder ook mee, denk dat zij haar nagels maar even moet schoonboenen en ontdoen van het felrood en felroze wat er momenteel op zit..
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
Ohja en ik was gisteren zo erg bezig op 't werk. Ik deed een vlucht naar Atlanta en toen kwam er wederom een tas in de xray voorbij waar een nagellakje inzat. Toen heb ik onder het mom van 'May I look inside your bag to check your liquids?' gezocht naar het OPI potje en kwam een O'Hare & Nails Look Great tegen
. Ik heb hem braaf teruggestopt (nee ik heb er nog net niet aan geroken!) en mevrouw vriendelijk bedankt voor haar medewerking
.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
Ohja en ik was gisteren zo erg bezig op 't werk. Ik deed een vlucht naar Atlanta en toen kwam er wederom een tas in de xray voorbij waar een nagellakje inzat. Toen heb ik onder het mom van 'May I look inside your bag to check your liquids?' gezocht naar het OPI potje en kwam een O'Hare & Nails Look Great tegen
. Ik heb hem braaf teruggestopt (nee ik heb er nog net niet aan geroken!) en mevrouw vriendelijk bedankt voor haar medewerking
.
Dat bericht heb ik eerder gelezenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Cyan het volgende:
Geinspireerd door dit topic wilde ik vandaag de "Sold out forever" nagellak van Carice kopen bij de KV maar zoals de naam al zegt: Sold Out
Kwam net op een andere website een nieuwbericht over een nieuwe lak tegen. http://www.girlscene.nl/beauty/makeup/2010/april/shellac_nagellak
Deze lak zou 2 weken goed op je nagels blijven zitten.
Ik had waarschijnlijk hetzelfde gedaan. Nu ik bijvoorbeeld series of films kijk keek ik normaal nooit naar nagellak, nu is het eerste wat me opvaltquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
.
Laatste trotse mama pst, nu weer over op de nagels.... Ze heet Marèn (spreek uit Mar en)quote:Op donderdag 22 april 2010 21:42 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ah gossie! Wat een moppie![]()
Hoe heet ze?
hahahaquote:Op donderdag 22 april 2010 21:57 schreef Skaai het volgende:
.
Nee ik heb nog altijd niks besteld op TDquote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef liiszle het volgende:
[..]
hahaha
dat is wel erg hoor! zit je zelf te wachten op een pakketje?
mijn nagels vandaag en gister
Princess nails
[ afbeelding ]
en Yellow/orange
Sundancer Essence
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |