ik heb geen pm gehad nee?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:36 schreef tliciouz het volgende:
Tvp! Lis mooie kleur die laatsteheb je mijn PM ontvangen?
Ohquote:Op donderdag 22 april 2010 22:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik heb geen pm gehad nee?wat heb ik gemist?
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjesquote:Op donderdag 22 april 2010 23:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie niet veel meer gelakte nagelstjes van jou, of missen wij gewoon veel?![]()
he, balenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:04 schreef Blizzie het volgende:
[..]
Nou t ligt er na 1 dag weer af bij mijn stage meot ik 100x per dag mn handen wassen enzo.. en al mij nagels waren afgebroken dus wacht tot ze weer wat langer zijn met lakken.. t zijn nu echt lelijke klompjes
Moooii!quote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
misschien een hele stomme vraag maar ik ben te nieuwsgierig; vijl je je nagels in zon soort colaflesjes vorm? weet niet hoe ik het anders moet noemenof groeien ze gewoon zo? zie het ook wel vaak op blogs enzo
Wild at heart is ook prachtig![]()
Ik ga morgen Vanish promoten en vond Princess for a day wel toepasselijk![]()
[ afbeelding ]
Uhhhhhh, what did I do?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:43 schreef Joysa het volgende:
Ik heb CG - Tantalize me op, met dank aan puckz![]()
Straks even proberen foto te maken!
Ow Antwerpen is leuk,veel plezierquote:
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:31 schreef milka82 het volgende:
Uitzicht wanneer ik nu naar beneden kijk.....
[ afbeelding ]
Met OPI op de achtergrond haha
Word dit je eerste?quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:17 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ow Antwerpen is leuk,veel plezier![]()
[..]
Ow wat een schatje,nog even geduld en dan kan ik ook zoiets in m'n armen houden
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mamaquote:
Eh ja colaflesjes vormquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:02 schreef princess-a het volgende:
[..]
Moooii!
Oh wat spannend!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:24 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ja Kan niet wachten maar het is ook wel een beetje eng hoor,zometeen groeiecho,ben benieuwd hopelijk lijkt ie kwa groote niet te veel op papa en mama![]()
Straks ook even langs de douglas dus ben benieuwd!
quote:
creme! hier en daar zit een pietepeuterig glittertje maar die komt denk ik uit mijn SVquote:Op vrijdag 23 april 2010 08:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh mooie kleur roze! Zit er een shimmer in of is het een creme?
Ze krullen gewoon naar binnen als ze voorbij het nagelbed zijn. Gebeurt bij iedereen maar de een heeft het iets sterker dan de ander. Als ze wat korter zijn valt dat niet op maar hoe verder voorbij het nagelbed hoe meer ze dat gaan doen. Heb ik ook hoor alleen is mijn nagelbed ook vrij sterk gekromd waardoor het bij mij ietsje minder opvalt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:38 schreef Daph_ het volgende:
Thanks ladies!
[..]
Eh ja colaflesjes vormIk heb dat sinds een tijdje, ik heb geen idee waar het door komt. Misschien door het vele lakken? Maar je hebt het goed gezien: Ik heb Lacquer Laine nagels
!
Oh had je een deejt ja?quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:23 schreef Diconnected het volgende:
Gister met het bowlen stukje van m'n duimnagel gescheurd.. Grr. Maar het was wel een leuke deejt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |